חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל משרד צריך מכונת קפה

מאת: מריסהצרכנות13/02/2011930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל משרד צריך מכונת קפה

אם במשרד שלכם יש קפה נמס באבקה , מים דלוחים וחלב עמיד, אין פלא שאתם מתוסכלים. כיום, כששוק מכונות הקפה מוצף במכשירים איכותיים וראויים בהחלט לשרת את המשרד , כדאי שגם אתם תחשבו על הרעיון הזה עבור החברים שלכם לעבודה ותנסו לדחוף את מימושו. אין ספק שרעיון כגון מכונת קפה עשוי לחבר אנשים רבים יחד ולגבש ת העובדים כולם.

אתם בוודאי שואלים כיצד? ובכן, בכל הפסקת קפה, נהוג , ברוב המקרים, שלא להתבודד. העובדים יושבים זה עם זה ומשוחחים על תלאות היום הקשה שעבר עליהם, למשל. על פי רוב, אם יש מכונת קפה במשרד, נוכחות האנשים סביבה תביא בהכרח להתחברותם ולשיחות משופות, מה שעשוי להוביל לחברויות ולעידוד התפוקה של אותו משרד.

כל מי שאוהב קפה אמיתי, יוכל בוודאי להבין זאת היטב – מכונת קפה היא הדבר האמיתי. חווית הקפה עבור אותם אנשים היודעים טעמו של קפה איכותי מהו, המכירים את טעמו המופלא של האספרסו , למשל, אינה חוויה רגילה. זוהי חוויה היוצאת מגדר הרגיל ואינה מתקרבת לזו של מי ששותה קפה רגיל מאבקה. איכות הקפה, מרקמו, הארומה והטעם – עולים עשרת מונים על אלו של הקפה האבקתי והתפל.

כל עובד במשרד כזה, יחוש כי הוא מוערך וכי המקום בו הוא עובד השקיע בו מזמנו ומכספו, כדי לאפשר לו, לעובד, להנות מחווית קפה איכותית ומיוחדת – בכל יום מחדש. עובד כזה, יהיה עובד שמח, עירני, מעודד ומאושר. עובד כזה יהנה מהפסקות הקפה שלו באופן כזה שכל הפסקה תהיה איכותית יותר, מרוכזת יותר ועבודתו תהיה יעילה הרבה יותר.

רק מי שמכיר את התחושה המופלאה הזו של לשתות קפה איכותי במסגרת אינטימית – כמו עבודה או בית, יודע שהחוויה היא בהישג ידו. מחיר המכונה, כמובן , מושפע מגורמים רבים והעניין מהווה חשיבות רבה בשיקול הבחירה. מחירי המכונות נעים בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפים, וזאת בשל מספר גורמים – נוחות התפעול של המכונה, עיצובה החיצוני של המכונה, מיתוגה וכמובן – מלאכת ההקצפה עליה היא אמונה. חשוב לדעת מראש עבור כמה אנשים מתוכננת המכונה להכין קפה מידי יום, ובהתאם לכך לכוון את הרכישה.

אז כאשר אתם מחליטים לרכוש מכונת קפה איכותית וטובה עבור העובדים במשרד שלכם, חשוב לקחת את כל השיקולים הללו בחשבון ולשדרג את מלאכת הכנת הקפה מפעולה אוטומטית אותה אנו עושים כל יום – לטקס אמנותי מלהיב ומרגש, אותו תרצו לבצע בכל רגע של פנאי נתון שיזדמן בדרככם במשרד.

 



תגיות המאמר: מכונת קפה, מכונות קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

mlk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מריסה

מאת: מריסהצרכנות24/02/11896 צפיות
הגעתם למשרד באיחור אחרי בוקר בפקקים ואתם חווים יום מבולבל? אין כמו מכונת קפה שתשדרג את היום ותשנה אותו מן הקצה אל הקצה. במאמר הבא תמצאו את כל הסיבות לשדרג למכונת קפה איכותית.

מאת: מריסהצרכנות29/01/11731 צפיות
כל אחד מאיתנו מודע לתחושה הלא נעימה של להגיע לעבודה כשממהרים בלי לשתות קפה טוב ומעורר על הבוקר. כדי להימנע מכך, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica