חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים

בשנים האחרונות חלה מגמת עליה חדה בדרישת השוק אחר אדריכלים ומעצבי פנים בארץ ובחו"ל, במקביל לעלייה בתחום הנדל"ן כך הביקוש המקצועי עבור המעצבים גודל. בנוסף כל מקום ציבורי, תרבותי ופנאי מחפשים עיצוב שיתאים להם וימשוך את קהל הלקוחות. בשנים האחרונות מכניסים את החוץ פנימה, הקניונים מאוירים  בנופים, החנויות מעוצבות כרחובות, מעדניות מעוצבות כאילו נלקחו מרובע צרפתי ועוד.

האדריכלות ועיצוב הפנים עוסקים בשנים האחרונות בשימור הטבע והסביבה, ומשתמשים בחומרים טבעיים בניסיון לשמור כמה שאפשר על איכות החיים. חסכון באנרגיה ושימוש של משאבי הטבע בצורה הטובה ביותר

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים נעשים במוסדות לימוד בכל הארץ. הלימודים הם אקדמיים ונמשכים כארבע שנים כשבסיומם הבוגר מקבל תעודה מוסמכת המקנה לו זכות לחתום על חוזים ותכנוני פרויקטים. הבוגר יכול להשתלב בעבודה לצוות תכנון עיצוב ובנייה, ויכול לפקח על בנייה של בניין עד ארבע קומות. וכמובן יכול לעבוד כעצמאי.
הלימודים כוללים: אינסטלציה, חומרי בניין, תוכנות מחשב, ניהול וארגון, תאורה, עיצוב רהיטים, שרטוט ורישום, תולדות האדריכלות העיצוב והאמנות ועוד.
כל סטודנט צריך להגיש פרויקט גמר המבוסס על הידע שרחש בזמן הלימודים, הפרויקט יסיע לו בהמשך במציאת עבודה ובמקרים שהפרויקט מוצא חן בעייני חברה מסוימת אף יוצא לפועל ונבנה באמת.

מוסדות הלימוד מסייעים לרוב בחיפוש ובמציאת עבודה. ניתן לשלב עבודה עם לימודים להתנסות וללמוד את המקצוע תוך כדי.
הלימודים לרוב דומים במוסדות הלימוד אך לכל מוסד מסלול ייחודי עבורו. ישנם קורסים של עיצוב סביבתי, עיצוב גינות, עיצוב נוף, עיצוב מבנים ציבוריים, עיצוב חנויות וכדומה.

בנוסף ללימודים האקדמיים ישנה אפשרות ללמוד לימודי קורסים קצרים יותר המעניקים ידע בסיסי ומעניקים תעודה מתאימה.

הלימודים במקצוע לא מסתיימים אף פעם. זהו מקצוע שדורש להיות מעודכן באפנה, בחידושים ובהתקדמות הטכנולוגית. יש לצאת לתערוכות, השתלמויות וקורסים נוספים מדי פעם על מנת להתרענן ולהתעדכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון בר נתן כותב תכנים ברמה גבוהה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון בר נתן

מאת: אלון בר נתןביטוח דירה06/10/117996 צפיות
לא רבים מכירים את האפשרות שמציעות רבות מחברות הביטוח לבצע ביטוח דירה. ביטוח דירה הינו ביטוח המתחלק לשני חלקים. הראשון הינו ביטוח מבנה. ביטוח זה מיועד לכסות את הנזקים השונים הנגרמים למבנה כלשהו כתוצאה מפגיעות טבע, תופעות הרס וחבלה, נזקי מלחמה או פעולות טרור ועוד. הסוג השני של ביטוח דירה הוא ביטוח תכולה. ביטוח זה נועד לכסות את הנזק הנוצר כתוצר מגניבה, פריצה, אסונות טבע או פגעי מלחמה וטרור שנגרמים לרכוש הנמצא בתוך הדירה. תשלום חודשי קטן יחסית

מאת: אלון בר נתןהריון ולידה15/05/112134 צפיות
מהי הפלה מלאכותית? כיצד היא מתבצעת? ומה אומר עליה החוק במדינת ישראל? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכם. הפלה מלאכותית היא הפסקת הריון באופן יזום לאחר קבלת החלטה. בניגוד להפלה טבעית, ההפלה המלאכותית אינה ספונטנית, ומתבצעת ממניעים כאלה ואחרים כדוגמת מומים בעובר או הריון המסכן את בריאותה וחייה של האם.

מאת: אלון בר נתןעיצוב גרפי31/01/111375 צפיות
פרספקס - חומר אקרילי - מוכר לרבים מאתנו במגוון צורות ושימושים: מעמד לניירות בכלל ולתפריטים בפרט, מעמדים למרצים, תיבות הגרלה, שלטים שונים ועוד. פרספקס עשוי להיות שקוף או אטום, לבן או צבעוני, מבריק או מט, דק או עבה. ניתן לראות אותו בסוגים שונים של גימורים וחיתוכים.

מאת: אלון בר נתןליסינג והשכרת רכב13/12/101827 צפיות
החלטתם לנסוע לחו"ל? מה עם השכרת רכב בחו"ל ? הייתם רוצים להיות מוכנים? לדעת כיצד לתכנן את מבחינה כלכלית? להבין בדיוק כמה זה הולך לעלות לכם? כיום זה אפשרי יותר מתמיד. השוואת מחירים לגבי השכרות רכב ניתנת לביצוע כבר מהארץ.

מאת: אלון בר נתןעיצוב פנים13/12/101183 צפיות
אם יש לכם חוש אסתטי מפותח ואת החשק לעשות את זה בעצמכם, אתם בהחלט יכולים לעצב את הבית ללא צורך בעזרת מעצב חיצוני, עיצוב הבית לבדכם יכול לחסוך לכם הרבה כסף ואין לנו ספק שאתם ממש הולכים ליהנות מהתהליך. אני מכירה אנשים שכבר שנים מעצבים את הבית שלהם, בכל פעם הם בוחרים בחדר אחר לעיצוב והם עובדים בזמן הנוח להם ועל פי התקציב שלהם, פרויקט עיצוב הבית הפך לתחביב המרכזי ונראה שהם מאוד חוששים מהיום שבו הפרויקט המהנה שלהם יגיע לסיומו.

מאת: אלון בר נתןעיצוב גרפי12/12/101541 צפיות
נגמרו הימים בהם כל בעל עסק היה חייב להעסיק איזה נער עם שלט שיצעק בקולי קולות על מנת להשיג את תשומת הלב, וגם כל עניין שילוט החוצות הרגיל שאינו שווה שום דבר ומאבד מכוחו ברגע ששוקעת השמש ומחשיכה את כל העולם עם כל השלטים כמובן. כיום ניתן למצוא אפשרויות הרבה יותר מועילות בדמות שלטים מוארים ואלקטרוניים שנראים וזוהרים למרחוק.

מאת: אלון בר נתןקורסים וסדנאות12/12/101368 צפיות
יין ישמח לבב אנוש ועל כן אנו נוהגים לבלות איתו בכל האירועים המשמחים ביותר בחיינו. בחתונה הוא שם, בר מצווה גם כן, ואפילו בברית המילה נוהגים לשכר את התינוק הקטן כדי שלא ירגיש בדיוק מה עובר עליו. יין מתחבר לכל העולמות, מצד אחד הוא נשפך כמו מים במסיבות ומצד שני משדר יוקרתיות ומכובדות ואנשים רבים נוהגים לאגור אוספים עליהם הם שומרים לאורך שנים. על כן הגיוני הדבר כי נרצה ללמוד עליו כמה שיותר, קורס יין למתחילים הוא הדרך הכי טובה להבין מה כל כך מיוחד באותו המשקה ומבדיל אותו מכל השאר.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182594 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182440 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181892 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181711 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171480 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172270 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171944 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica