חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוט שלטים מוארים ואלקטרוניים

מאת: אלון בר נתןעיצוב גרפי12/12/20101539 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נגמרו הימים בהם כל בעל עסק היה חייב להעסיק איזה נער עם שלט שיצעק בקולי קולות על מנת להשיג את תשומת הלב, וגם כל עניין שילוט החוצות הרגיל שאינו שווה שום דבר ומאבד מכוחו ברגע ששוקעת השמש ומחשיכה את כל העולם עם כל השלטים כמובן. כיום ניתן למצוא אפשרויות הרבה יותר מועילות בדמות שלטים מוארים ואלקטרוניים שנראים וזוהרים למרחוק.

כיום כמעט כל חנות או עסק המכבדים את עצמם הבינו כי בלי שילוט ופרסום מתאים אין להם סיכוי, ועל כן יותר ויותר מהם החלו בהצבת שלטים מוארים ואלקטרוניים כדי למשוך ולהשיג כמה שיותר לקוחות. שלטי חוצות הנראים למרחוק על בתי עסקים ומרכזי בילוי רבים, ואפילו שלטי פנים, למשל בקניונים שהכניסה אליהם זאת פשוט חגיגה של צבעים לא משנה באיזה שעה של היום מדובר, ובחברות גדולות הנוהגות לכתוב את שם ולוגו החברה על קיר הכניסה לבניין.

שלטים מוארים ואלקטרוניים נותנים לכל עסק למעשה עוד זמן אוויר אצל הלקוחות, גם לאחר שהחנות נסגרה הם יישארו רלוונטיים אצל כל אחד שיעבור במקום וישר ינצנץ לו מול בפנים אותו שלט מואר בעניים. תחשבו איזה פוטנציאל יש לעניין על ילדים, שאוטומטית נמשכים לדברים מצועצעים ויפים, ותמיד יעדיפו אותו על פני אחרים.

גם תחום השילוט המואר לא עומד במקום וכל הזמן משתכלל ומציע חידושים, כיום ניתן למצוא שלטים מוארים ואלקטרוניים שמלבד שם החברה או הלוגו גם מאפשרים הקרנת טקסטים ללא הפסקה, עדכוני מחירים, מבצעים ושאר הודעות לציבור הלקוחות, בהחלט שילוט מעולם אחר.

מלבד כל עניין הפרסום והכסף כיום ניתן למצוא שלטים מוארים ואלקטרוניים גם לצרכי בטיחות והגנה, הדבר מתבטא בעיקר בלילות בכבישים בהם מתבצעות עבודות תשתית. כל נהג יכול לראות מלרחוק על מה מדובר ולהיערך בהתאם בלי הפתעות מסוכנות ברגע האחרון.

ניתן למצוא שלטים מוארים אלקטרוניים מכל מיני סוגים, שלטי ניאון ולד העושים שימוש בתאורות מיוחדות, ארגזי תאורה שבתוכם מוצבות מנורות, ואף גופי תאורה חיצוניים המאירים ישירות על השלטים המבוקשים.

אז בפעם הבאה שתרצו להכריז שאתם נמצאים באזור, כדאי שתתארגנו על איזה שלט מפיץ אור שיזכיר על קיומכם.

 



תגיות המאמר: עיצוב גרפי, שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון בר נתן כותב תכנים ברמה גבוהה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון בר נתן

מאת: אלון בר נתןביטוח דירה06/10/117996 צפיות
לא רבים מכירים את האפשרות שמציעות רבות מחברות הביטוח לבצע ביטוח דירה. ביטוח דירה הינו ביטוח המתחלק לשני חלקים. הראשון הינו ביטוח מבנה. ביטוח זה מיועד לכסות את הנזקים השונים הנגרמים למבנה כלשהו כתוצאה מפגיעות טבע, תופעות הרס וחבלה, נזקי מלחמה או פעולות טרור ועוד. הסוג השני של ביטוח דירה הוא ביטוח תכולה. ביטוח זה נועד לכסות את הנזק הנוצר כתוצר מגניבה, פריצה, אסונות טבע או פגעי מלחמה וטרור שנגרמים לרכוש הנמצא בתוך הדירה. תשלום חודשי קטן יחסית

מאת: אלון בר נתןהריון ולידה15/05/112134 צפיות
מהי הפלה מלאכותית? כיצד היא מתבצעת? ומה אומר עליה החוק במדינת ישראל? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכם. הפלה מלאכותית היא הפסקת הריון באופן יזום לאחר קבלת החלטה. בניגוד להפלה טבעית, ההפלה המלאכותית אינה ספונטנית, ומתבצעת ממניעים כאלה ואחרים כדוגמת מומים בעובר או הריון המסכן את בריאותה וחייה של האם.

מאת: אלון בר נתןלימודים אקדמאיים14/02/111253 צפיות
בשנים האחרונות חלה מגמת עליה חדה בדרישת השוק אחר אדריכלים ומעצבי פנים בארץ ובחו"ל, במקביל לעלייה בתחום הנדל"ן כך הביקוש המקצועי עבור המעצבים גודל. בנוסף כל מקום ציבורי, תרבותי ופנאי מחפשים עיצוב שיתאים להם וימשוך את קהל הלקוחות. בשנים האחרונות מכניסים את החוץ פנימה, הקניונים מאוירים בנופים, החנויות מעוצבות כרחובות, מעדניות מעוצבות כאילו נלקחו מרובע צרפתי ועוד.

מאת: אלון בר נתןעיצוב גרפי31/01/111375 צפיות
פרספקס - חומר אקרילי - מוכר לרבים מאתנו במגוון צורות ושימושים: מעמד לניירות בכלל ולתפריטים בפרט, מעמדים למרצים, תיבות הגרלה, שלטים שונים ועוד. פרספקס עשוי להיות שקוף או אטום, לבן או צבעוני, מבריק או מט, דק או עבה. ניתן לראות אותו בסוגים שונים של גימורים וחיתוכים.

מאת: אלון בר נתןליסינג והשכרת רכב13/12/101827 צפיות
החלטתם לנסוע לחו"ל? מה עם השכרת רכב בחו"ל ? הייתם רוצים להיות מוכנים? לדעת כיצד לתכנן את מבחינה כלכלית? להבין בדיוק כמה זה הולך לעלות לכם? כיום זה אפשרי יותר מתמיד. השוואת מחירים לגבי השכרות רכב ניתנת לביצוע כבר מהארץ.

מאת: אלון בר נתןעיצוב פנים13/12/101181 צפיות
אם יש לכם חוש אסתטי מפותח ואת החשק לעשות את זה בעצמכם, אתם בהחלט יכולים לעצב את הבית ללא צורך בעזרת מעצב חיצוני, עיצוב הבית לבדכם יכול לחסוך לכם הרבה כסף ואין לנו ספק שאתם ממש הולכים ליהנות מהתהליך. אני מכירה אנשים שכבר שנים מעצבים את הבית שלהם, בכל פעם הם בוחרים בחדר אחר לעיצוב והם עובדים בזמן הנוח להם ועל פי התקציב שלהם, פרויקט עיצוב הבית הפך לתחביב המרכזי ונראה שהם מאוד חוששים מהיום שבו הפרויקט המהנה שלהם יגיע לסיומו.

מאת: אלון בר נתןקורסים וסדנאות12/12/101368 צפיות
יין ישמח לבב אנוש ועל כן אנו נוהגים לבלות איתו בכל האירועים המשמחים ביותר בחיינו. בחתונה הוא שם, בר מצווה גם כן, ואפילו בברית המילה נוהגים לשכר את התינוק הקטן כדי שלא ירגיש בדיוק מה עובר עליו. יין מתחבר לכל העולמות, מצד אחד הוא נשפך כמו מים במסיבות ומצד שני משדר יוקרתיות ומכובדות ואנשים רבים נוהגים לאגור אוספים עליהם הם שומרים לאורך שנים. על כן הגיוני הדבר כי נרצה ללמוד עליו כמה שיותר, קורס יין למתחילים הוא הדרך הכי טובה להבין מה כל כך מיוחד באותו המשקה ומבדיל אותו מכל השאר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213638 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162007 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162393 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161963 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica