חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יאכטות להשכרה

מאת: ask4web קידום אתריםשייט14/02/20111221 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטרות של השכרת יאכטות מגוונות הן וכוללות יאכטות להשכרה עבור הפלגת טיול, השכרת יאכטות עבור הפלגה רומנטית, הפלגת דיג , השכרת יאכטות לצרכי לימוד וכן השכרת יאכטות עבור תחרויות של ספורט ימי.

 יאכטות להשכרה לצורכי טיול יכולה לשלב גם את ארגון הטיול על כל מרכיביו. באופן זה חברת השכרת יאכטות יכולה להציע הפלגה ליוון , לקפריסין והפלגות נוספות ברחבי הים התיכון. תוך כדי ההפלגה ניתן ליהנות מהנופים הקסומים של מפרצים ייחודיים ושל איים אקזוטיים וכמובן מהנוף הימי הקסום, מן הרוח הנעימה והגלים. אטרקציה נוספת במהלך השייט הינה האפשרות לדוג. בים התיכון קיים שפע של סוגי דגים ובעלי חיים אחרים היכולים לשמש גם לצרכי דיג וגם לצרכי תצפית מעניינת.

החברה המארגנת את ההפלגה יכולה לדאוג לכל הפרטים וכן למסלול ההפלגה. במסגרת ההפלגה ניתן לשלב במסלול גם עגינה בחופים, יציאה לסיור באחד האיים ואפילו השתכנות באחד מבתי המלון עם יציאות לעיר הגדולה. 

  יש לציין שהפלגת טיול באמצעות יאכטות להשכרה יכולה להתאים לרוב חודשי השנה, כאשר שיא עונת ההפלגות היא בחודשי הקיץ – יולי ואוגוסט. במהלך חודשים אלו עשוי מחיר יאכטות להשכרה להגיע לקצת יותר מששת אלפי יורו עבור שישה מפליגים בספינה הכוללת שלוש קבינות זוגיות.

עבור יאכטות להשכרה הכוללות ארבע קבינות זוגיות היכולות לשמש שמונה מפליגים המחיר עולה למעל עשרת אלפים יורו.
מחירים אלו כוללים לא רק את שלב יאכטות להשכרה בלבד אלא גם את שירותיו של משיט היאכטות – זה האחרון מלווה את הנוסעים בכל שלבי ההפלגה – החל מקבלת היאכטה עבור יושבי הספינה ועד להחזרתה לסיפון.

לסקיפר – משיט היאכטה יש תפקיד חיוני גם במצב של יאכטות להשכרה עבור הפלגה רומנטית: במקרה של שיט עבור הצעת נישואין למשל, יכול הסקיפר להיות אחראי להנחת התפאורה עבור הצעת הנישואין, הגשת כוסות השמפניה וצילום הרגעים הבלתי נשכחים.

מיותר לציין כי הצעת נישואין על היאכטה יכולה להיות מקורית מאין כמוה שכן רגע מרגש זה מתאים מאד לרקע של ים קסום, גלים מפכים או נוף של שקיעה.
   

 



תגיות המאמר: יאכטות, יאכטות להשכרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131787 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131835 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131643 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132090 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131541 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131683 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131681 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195501 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196347 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181936 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171462 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica