חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת יאכטה יתרונות בלהיות סקיפר

מאת: גלי נעמהשייט22/03/20196342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר.

כדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

לא מעט אנשים מתלבטים בין השגת רישיון להשכרת יאכטה לבין רישיון לטייס.

אין ספק שגם רישיון להשכרת יאכטה וגם רישיון לטייס הם אתגר מעניין.

היתרונות של קורס סקיפרים על פני רישיון טייס

במצב הדברים הקיים, אם מתלבטים בין קורס סקיפרים שבסופו תוכלו לממש השכרת יאכטה, לבין רישיון טייס שבסופו תוכלו לממש השכרת מטוס קל, כדאי לשקול מה עדיף.

ראשית, במידה ועברתם את מבחני השייט, הרישיון שאתם מקבלים בסופו של קורס סקיפרים מאפשר לכם השכרת יאכטה באופן עצמאי בגודל עד 24 מטר וסירות מנוע בכל הספק.

לעומת זאת במקרה של רישיון טייס, הרישיון שתקבלו לא יאפשר לכם הרי להטיס כמות גדולה של נוסעים משום שהרישיון ניתן עבור כלי טייס קטנים בהיקף הנוסעים שהם יכולים לשאת.

רישיון הסקיפר מאפשר לכם השכרת יאכטה עם מספר גדול יותר של אנשים מאשר השכרת כלי הטייס הקטנים.

יתרון נוסף של קורס סקיפרים על פני הקורסים שמיועדים להוצאת רישיון טייס הוא העובדה שבתי הספר לשייט מאפשרים לכם השתתפות במסגרת של קורס סקיפרים קצר יחסית של ארבעה חודשים בעוד שקורסים להוצאת רישיון טייס יכולים להתארך על פני תקופה ארוכה.

יתרון נוסף המחיר, עלות השכרת יאכטה תהיה נמוכה משמעותית מזו של השכרת מטוס. הסיבה לכך היא שהוצאות התפעול של יאכטה נמוכים מהוצאות התפעול של מטוסים.

ההבדל המשמעותי ביותר בין יאכטה למטוס שעל היאכטה אתם קרובים לטבע לים ולאוויר הפתוח ויכולים לשוט בכל העולם, ולעומת זאת במטוס קטן אתם כלואים בתוך קוקפיט צר וקטן סגור וחנוק מבלי לחוש את הטבע שסביב.

עם רישיון סקיפר תוכלו לסגור הזמנת השכרת יאכטה לנהיגה עצמית בחו"ל כמעט בכל מקום בעולם.

השכרת יאכטה בחו"ל לנהיגה עצמית זה דבר מושלם לחופשה משפחתית דבר שלא תוכלו לעשות עם מטוס קטן.

כדי להשכיר יאכטה בעולם צריך רישיון סקיפר שמוכר על ידי הרשויות של המדינה בה שוכרים את היאכטה,

ברוב מדינות העולם רישיון הסקיפר הישראלי מוכר וחברות השכרת יאכטה בעולם מכירות ברישיון שלנו

היתרונות של השכרת יאכטה על פני רישיונות לכלי שייט אחרים?

בגבולות המים הטריטוריאליים תמצאו לא רק יאכטות אלא גם סירות מהירות ואופנועי ים, אבל מה היתרון של קורס סקיפרים שמאפשר לכם השכרת יאכטה על פני הוצאת רישיונות שייט אחרים?

אולי לא ידעתם אבל גם בשביל לרכב על אופנוע ים או להשיט סירה מהירה יש צורך ברישיון שייט וגם בשביל להשיט אותם צריך לעבור בחינות.

יחד עם זאת יש לבוגרי קורס סקיפרים שמוציאים רישיון משיט יתרונות רבים על פני הרישיונות האחרים.

ראשית, רישיון משיט 30 מאפשר לבוגרי קורס סקיפרים לא רק השכרת יאכטה אלא גם השכרת סירה מהירה. כך שבוגרי קורס סקיפרים מרוויחים פעמיים משום שהם יכולים להשיט את שני סוגי כלי השיט.

בנוסף היאכטה מאפשרת לכם להשיט כמות גדולה יותר של אנשים מאשר סירה מהירה.

והכי חשוב רק מי שהוסמך כסקיפר יש לו את האפשרות של השכרת יאכטה לנהיגה עצמית, ורק יאכטה יכולה להפליג בין ארצות, ולעומת זאת כלי השייט האחרים קטנים מידי ואינם מסוגלים להפליג יותר ממספר שעות

לסיכום השכרת יאכטה לנהיגה עצמית אפשרית רק לבעלי רישיון סקיפר, וכפי שנאמר כשאתם סקיפרים ומפליגים ביאכטה אתם קרובים לטבע ומתחברים אליו עם היאכטה על המים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל ונעמה השכרת יאכטות

גל ונעמה השכרת יאכטות מארגנת טיולי שייט חוויתיים בארץ ובעולם, עם יאכטות מפוארות ומאובזרות להפלגות קצרות וארוכות.

להזמנות ויעוץ גל ונעמה השכרת יאכטות - 0504600470

galrot1@netvision.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי נעמה

מאת: גלי נעמהשייט16/04/111612 צפיות
השכרת יאכטה היא חוויה בלתי רגילה לעלות על סיפון, לפתוח מפרש ולהתרחק אל הים הפתוח, זוהי חוויה ייחודית ומשכרת חושים.

מאת: גלי נעמהטבעות אירוסין ונישואין07/04/111312 צפיות
ישנן נשים חזקות ועצמאיות בכל תחומי החיים אבל אם תשאלו אותן מי לדעתן צריך להיות היוזם של הצעת נישואין הן יענו פה אחד - הגבר.

מאת: גלי נעמהשייט30/03/111570 צפיות
בשנים האחרונות יש לא מעט חברות שמציעות לנו אפשרות להשכרת יאכטות. ההיצע יכול לעיתים לבלבל ולא כולם ידעו איך לבחור נכון חברת השכרת יאכטות. לכן לפני שתחליטו על השכרת יאכטות כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה שייתן לכם את כל המידע שצריך בשביל לעשות בחירה נכונה ושלא תשקיעו את כספכם במקום לא נכון.

מאת: גלי נעמהשייט28/03/111527 צפיות
דמיינו זאת- הפלגה רומנטית בה אתם יוצאים ללב ים, מותירים מאחוריכם את העיר, את העבודה, את טרדות היום-יום.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195497 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171461 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

מאת: ברטה חנישייט11/12/142632 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica