חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלות ימי הולדת

מאת: עידית ביטוןימי הולדת14/02/20111060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום ימי הולדת של הילדים שלנו הפכו לתחרות בין החברים שבכיתה או בגן, מבחינתנו ההורים ארגון יום הולדת  זה כאב ראש לא קטן אפילו סיוט. צריך להזמין מתקנים, דוכני מזון, ליצן  ,למצוא חצר כי יש הפעלות ימי הולדת שמתאימות רק לחצר במיוחד אם מזמינים מתנפחים. העיקר שילדנו וחבריהם יהיו מרוצים. עכשיו החלטתי לשבור את הקרח ולהזמין מפעיל לימי הולדת שפשוט יעשה לי את כל העבודה , אני לא יכחיש שכל העניין של הפעלות ימי הולדת עולה קצת כסף אבל שווה של שקל של כאב ראש שלנו ההורים.

אחרי בירורים מעמיקים בחרתי חברת  הפעלות ימי הולדת אשר עושה דברים מדהימים עם הילדים, הופכת ימי הולדת לחוויה בלתי נשכחת, כאשר יש אפשרות לבחור את נושא יום ההולדת

אם זה דורה, נסיכות ופיות מעולם האגדות או ימי הולדת סטייל הישרדות. כמובן שכל הפעלות ימי הולדת כוללות אטרקציות של  מתנפחים, בובות ענק, דוכני מזון, מעגל מתופפים ועוד..בלוני צורות, תלבושת לילד/ה היום הולדת, מאפרים את כל הילדים באווירת נושא  ימי ההולדת. הפעלות ימי הולדת כוללות כמובן , משחקים , שירים , וריקודים, טקס עוגה - מקבלים את הילד/ה עם בובת" סוס חד קרן" או " בת יענה "  זיקוקים ענקיים ברכות ואיחולים, מופע של ליצן פעלולן שישעשע את הילדים.בלוני צורות + קעקועי נצנצים יעשו לכל הילדים. חלוקת פרסים לכל הילדים 2 עד 3 פרסים לכל ילד.

אפשר להזמין אצל כמעט כל חברת הפעלות גם דוכני מזון של המבורגרים או נקניקיות הכוללים לחמניה ירקות ורטבים שונים.

וכמובן אי אפשר לעשות הפעלות ימי הולדת בלי קינוח שווה, אצל לולי מצחיקולי יש מגוון של ברים מתוקים מעוצבים.

עכשיו תגידו לי אתם איך הייתי מארגנת את כל זה לבד??

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית ביטון

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים24/05/11925 צפיות
כל ילד וילדה מחכים ליום המאושר בשנה יום הולדתם. הם מחכים לזה במשך שנה שלמה עם צפייה ליום הולדת מושלם ובלתי נשכח,מצד שני להורים אין כוח זמן וסבלנות לכל הטרחה המחשבה שצריך להשקיע בהפעלות ימי הולדת של ילדם היקר.

מאת: עידית ביטוןמסיבות25/03/111238 צפיות
מאמר בנושא הפעלות ימי הולדת

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים14/03/11965 צפיות
מאמר על רעיונות להפעלות ימי הולדת

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים21/02/111582 צפיות
כדי שההורים לא ישברו את הראש עם הפעלות ימי הולדת , קיים בנק של הפעלות ימי הולדת מגוונות שכל הורה יכול להשתמש בו.

מאת: עידית ביטוןדרושים11/02/111300 צפיות
מאז גירוש ספרד ועד היום חלו עליות וירידות בכמות היהודים בספרד, אולם נשמר רצף של התיישבות. כיום מתגוררים בספרד כ- 14,000 יהודים המרוכזים בעיקר במדריד ובברצלונה. כיום בספרד ישנה קהילה יהודית גדולה.

מאת: עידית ביטוןטבעות אירוסין ונישואין11/03/101241 צפיות
It's time finally decided to ask the question but before the big offer exciting Prepare the most important accessory - the ring. Choosing an engagement ring is a difficult choice on the one hand want to leave the ring effect on the two loans but do not want to spend more spacious than a year then how to choose the perfect ring?

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181443 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica