חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלות יום הולדת לפי נושאים

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים21/02/20111584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור ההורים המרוץ לקראת  יום ההולדת של ילדםמתחיל כמה חודשים קודם לכן, החלק הקל יותר הוא מציאת מקום ותאריך,כמה ילדים יוזמנו לאירוע, איזה אוכל להכין, קניית הממתקים ועוגה מקורית שלא נראתה כמותה. אחרי שסיימו עם התארגנות היחסית קלה, מגיע החלק הקשה והאתגרי והוא ההפעלות, על ההורים לבנות הפעלות מאתגרות המתאימות לימינו  כלומר להיכנס לראש הילדים ולבנות משחקים אטרקטיביים עם תוכן. כדי לעזור להורים במשימה קיים אוסף של הפעלות ימי הולדת מגוונות שכל הורה יכול להשתמש בו. הדרך הטובה ביותר להפעיל ילדים היא לפי נושאים, כלומר שכל מסיבה תהיה סביב נושא אחד. אתן כמה דוגמאות.

יום הולדת בנושא טיפוח ויופי:כמובן שנושא זה נוגע לבנות בלבד.הבנות המשתתפות במסיבה ילמדו כיצד להתאפר.הן תקבלנה הסבר איזה צבע מתאים לכל אחת ואחת בהתאם לגוון עורה ולצבע עיניה מאשת מקצוע או משהי מהמשפחה המבינה בנושא.בנוסף הבנות ינסו להתאפר בעצמן ולבסוף טיפים כיצד להתאפר בפורים ובארועים.

הפעלות ימי הולדת בנושא ארצות: זהו נושא מעניין ומעשיר את הידע הכללי של הילדים. בתור התחלה בוחרים את הארצות לפי תחביביו של ילד היום הולדת אם זה לפי הקבוצות כדורסל או לפי זמרים או זמרות המועדפים על הילדים. לאחר שבחרתם את הארצות , האוכל שיוגש במסיבה יהיה לפי האוכל המאפיין את אותו הארץ לדוגמא אם בחרתם אם סין תכינו אגרו את  ארה"ב מאפיין המבורגר. ההפעלות במסיבה יהיו באווירת הארצות אותם בחרתם. אפשר לערוך חידונים לאחר שיקבלו הסבר על אותו ארץ ,המנהגים, הלבוש,שפה. אפשר לעשות חלוקה לקבוצות קטנות כאשר כל קבוצה תעשה הצגה לפי הארץ המאפיינת אותה.

ישנה אופציה לעשות הפעלות ימי הולדת בנושא ריקודים: נושא זה מתאים לילדים מעל גיל 11. יש לקשט את מקום המסיבה בבלונים אפשר להוסיף מנורות צבעוניים כך שתהיה אווירה מסיבתית.האפשרות אחת היא להזמין תקליטן שיערוך מסיבת דיסקו. או לחלופין אחד נבני המשפחה או מהילדים יהיה אחראי על החלפת הדיסקים. הפעלות ימי הולדת נוספות בנושא הריקודים: תחרות ריקודים, 3 ילדים ירקדו כשיש שיר ברקע ושאר הילדים יבחרו את הילד שרקד הכי יפה. תחרות ריקודי זוגות , חידונים בנושא ריקודים ועוד..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית ביטון

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים24/05/11925 צפיות
כל ילד וילדה מחכים ליום המאושר בשנה יום הולדתם. הם מחכים לזה במשך שנה שלמה עם צפייה ליום הולדת מושלם ובלתי נשכח,מצד שני להורים אין כוח זמן וסבלנות לכל הטרחה המחשבה שצריך להשקיע בהפעלות ימי הולדת של ילדם היקר.

מאת: עידית ביטוןמסיבות25/03/111238 צפיות
מאמר בנושא הפעלות ימי הולדת

מאת: עידית ביטוןהפקות אירועים14/03/11965 צפיות
מאמר על רעיונות להפעלות ימי הולדת

מאת: עידית ביטוןימי הולדת14/02/111061 צפיות
היום ימי הולדת של הילדים שלנו הפכו לתחרות בין החברים שבכיתה או בגן, מבחינתנו ההורים ארגון יום הולדת זה כאב ראש לא קטן אפילו סיוט

מאת: עידית ביטוןדרושים11/02/111300 צפיות
מאז גירוש ספרד ועד היום חלו עליות וירידות בכמות היהודים בספרד, אולם נשמר רצף של התיישבות. כיום מתגוררים בספרד כ- 14,000 יהודים המרוכזים בעיקר במדריד ובברצלונה. כיום בספרד ישנה קהילה יהודית גדולה.

מאת: עידית ביטוןטבעות אירוסין ונישואין11/03/101241 צפיות
It's time finally decided to ask the question but before the big offer exciting Prepare the most important accessory - the ring. Choosing an engagement ring is a difficult choice on the one hand want to leave the ring effect on the two loans but do not want to spend more spacious than a year then how to choose the perfect ring?

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195896 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica