חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יאכטות למכירה

מאת: ask4web קידום אתריםשייט14/02/20112243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יאכטות למכירה עשויות לשמש למטרות שונות וביניהן שייט, עגינה, צלילה, סקי מים, ספורט ימי, דיג וכמובן – הפלגת טיול או הפלגה רומנטית.
יאכטות ואו סירות למכירה עבור מטרה ספורטיבית או תחרות מוטב כי יכילו נפח רחב של מפרש וכן – שיהיו ארוכות מספיק לשימוש תחרותי. אורך הסירה ונפח המפרש קריטיים להגדלת מהירות הסירה.

אם יאכטות למכירה נרכשות לצורך טיול או הפלגה רומנטית כדאי לבחור ביאכטה לפי מספר קריטריונים: ראשית, יש לקחת בחשבון מהו מספר האנשים אשר ישתמש בספינה, שנית – האם העיצוב והפאר חשובים או שניתן להסתפק בעיצוב בסיסי ושלישית – מהו חוזק המנוע והאם ניתן להסב את היאכטה לצרכים אחרים.

לגבי מספר האנשים – קיימות יאכטות למכירה היכולות להכיל כשמונה מפליגים ולעומתן – כאלו שיכולים לשוט בהן אפילו עשרים ושלושה אנשים. אם העיצוב חשוב לרוכשים – קיימות יאכטות למכירה שהן גם מרווחות וגם כוללות חדרי שינה מפוארים ומרפסות שמש ענקיות לתצפית ולשיזוף.

אלו הרוכשים יאכטות למכירה לצורך הפלגה יכולים גם להיעזר במשיט יאכטות  שחברת יאכטות למכירה מספקת. זה האחרון יכול לעזור בהדרכה לגבי מסלול הטיול, בארגון הטיול כבר מרגע היציאה וכמובן – בהשטה עצמה. אם מדובר למשל בהפלגה רומנטית , יכול הסקיפר להגיש משקאות ואם תרצו - לצלם רגעים בלתי נשכחים .

סירות למכירה גם הן בעלות שימושים רבים וקיימות במגוון סוגים. באופן זה תוכלו למצוא סירות למכירה שהן סירות מתנפחות, סירות למכירה שהן סירות דיג, סירות גומי ועוד.

סירות למכירה מסוג קומנדו יכולות לשמש כסירת צוללנים או כסירה לראפטינג. סירות אלו הן בעלות יכולת נשיאה של כשלוש מאות קילוגרם ועל כן יכולות להכיל ארבעה שייטים וכן את הציוד של כל הארבעה.

סירות למכירה מסוג קומנדו כוללות גם שני משוטים, משאבה, ידיות נשיאה ותאי אחסון לאביזרים וחכות. ריצפת הפלסטיק מוסיפה נוקשות לסירות. המושבים בסירה – מתנפחים  והסירה עצמה מורכבת מחומרים קשיחים על מנת להעניק לה עמידות בתנאי מזג אויר שונים וכנגד מלחיות מי הים , וחוזק לשימושים ספורטיביים. כמו כן יכולות סירות למכירה לשמש כסירות חתירה.     

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131780 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131828 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131674 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195472 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196318 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173755 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171469 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica