חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי מנהל עסקים בצפון - תואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/20111747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתי עובדות ידועות הן כי סטודנטים רבים לומדים בצפון הארץ וכן שמנהל עסקים הוא מקצוע מבוקש מאד. חיבור בין שניהם מעלה שאלה נפוצה מאד: היכן ניתן ללמוד מנהל עסקים בצפון הארץ? התשובה: במספר מוסדות עיקריים - כפי שנראה בהמשך.

המכללה האקדמית גליל מערבי


המכללה האקדמית גליל מערבי, אשר ממוקמת סמוך לעכו, מציעה תואר ראשון במנהל עסקים אשר ניתן מטעם אוניברסיטת בר אילן. ניתן לבחור בין שני תארים אפשריים: תואר ראשון רב תחומי בכלכלה ובמנהל עסקים וכן תואר ראשון רב תחומי כלכלה - מנהל עסקים ומשאבי אנוש. כלומר, לימודי מנהל עסקים נעשים במקביל לתחום לימודים נוסף: משאבי אנוש, פסיכולוגיה, מדעי המדינה וכן הלאה.

כיצד מתקבלים למסלולים השונים במכללה? ובכן, ממוצע בגרויות הגבוה מ-82 מאפשר קבלה ללא בחינה פסיכומטרית, בעוד ממוצע בגרויות הנע בין 78 ל-82 מצריך ציון פסיכומטרי הגבוה מ-500. בנוסף, יש צורך בציון הגבוה מ-60 באנגלית ברמת 4 יחידות לפחות, כאשר ציון שלילי בבגרות בהבעה ייאלץ את המועמד לעבור מכינה בהבעה עברית.

יש לציין כי על מנת לסייע למועמדים להתקבל ללימודים, מקיימת המכללה מכינות בהבעה עברית, באנגלית ובמתמטיקה.

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

קיימת אפשרות לעשות תואר ראשון B.A  רב תחומי בכלכלה ומימון או במנהל עסקים במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן. לימודי מנהל עסקים במסלול זה הם במסגרת חטיבה שנייה וניתן לבחור ביניהם לבין מימון והשקעות.

תכני הלימוד מתמקדים בהתנהגותם הכלכלית של משקים לאומיים ומרכיביהם, ובכך מאפשרים הבנה של תופעות והתפתחויות כלכליות בארץ ומחוצה לה. באשר לנושאי הלימוד, הרי שהם כוללים סטטיסטיקה, מתמטיקה, מיקרו ומאקרו כלכלה, מושגים במסחר בינלאומי ועוד.

תנאי הקבלה במכללה הם ממוצע בגרויות הגבוה מ-85, או ממוצע בגרויות הנע בין 78 ל-85 בצירוף ציון פסיכומטרי הגבוה מ-500. בנוסף, מועמדים בני למעלה מ-30 יכולים להתקבל על סמך מכינה ייעודית.

המרכז האקדמי כרמל

המרכז האקדמי כרמל, אשר ממוקם בחיפה, מציע תואר ראשון במנהל עסקים עם ארבע התמחויות אפשריות: בשיווק ופרסום, במימון ובנקאות, בניהול ומשאבי אנוש וכן התמחות בראיית חשבון.

יש להדגיש כי קיים במרכז האקדמי כרמל מסלול ללימודי ערב, וכי ניתן להירשם לקורסים שונים בסמסטר קיץ, כך שלימודי התואר עלולים לנוע בין 3 ל-3.5 שנים.

באשר לתנאי הקבלה, הרי שהם רבים ומגוונים. עדיפות תתקבל לבוגרי תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר שציון הפסיכומטרי שלהם גבוה מ-580, אולם גם בעלי תעודת בגרות שממוצעה 85 ומעלה יתקבלו למסלולים השונים. כן קיימת אפשרות קבלה על סמך מכינה קדם אקדמאית מוכרת בציון 85, בתנאי שהמועמד השיג את הציונים הרצויים במתמטיקה (קיימת אפשרות להירשם למכינה במידה והציונים לא עומדים ברף הנדרש).

בנוסף, על המועמדים לעבור מבחן קבלה באנגלית, שעה שמועמדים ששפת ההוראה שלהם אינה עברית ייאלצו לעבור מכינה בעברית. חושבים על לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111705 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112297 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113499 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112025 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101879 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102170 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102222 צפיות
במובנים רבים חרדות או פוביות אצל ילדים דומות לאלו המופיעות בקרב מבוגרים. אבל מה באמת מאפיין אותן? כל המידע.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182441 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181713 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171946 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica