חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוג מדעים

מאת: s2000חינוך ולימודים - כללי21/02/20111539 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוג מדעים

הגיע הזמן לקחת ברצינות את חינוך ילדיכם - חוג מדעים זוהי דרך נהדרת ללמד את הילד מושגים חדשים, לפתח תכונות סקרנות, כלים לחשיבה יצירתית ולחושף אותו לעולם חדש שטרם ידע על קיומו. חוגים מדעים, המתקיימים במסגרת חוגים לילדים, מאפשרים לילדים להכיר תחומים במדעים כמו פיסיקה, כימיה, ביולוגיה, היי-טק, אלקטרוניקה, עולם המים ועוד חוגים רבים אחרים התורמים להם בהעשרת עולמם. חוג מדעים או סדנאות לילדים בתחום המדע, הם לא רק השתתפות בכמה ניסויים המוכיחים לילדים כי האוויר קל יותר ממים, אלא חוויה מרתקת, שמקנה להם כלים מעשיים וידע שימושי שלא יקבלו במהלך לימודים פורמאליים בבית הספר.

חוג מדע לגיל הרך

היום קיים מבחר כמעט אינסופי ועשיר של חוגים לילדים, סדנאות לילדים, חוג מדעים וגם סתם חוגים מעשירים, שמטרתם להניק לילדכם היקרים חוויות חדשות ובלתי נשכחות. החוגים פונים לא רק לילדים בגילאי בית ספר אלא גם לילדים בוגרים, לפעוטות והוריהם. כך למשל, במסגרת חוג מדע שנערך במוזיאון האדם והסביבה בפתח תקווה, הפעוטות יכולים ליהנות מחוג ייחודי שיגלה להם חומרים ותהליכים חדשים בטבע ובסביבתם הקרובה. החוג יקנה לפעוטות סקרנות, יפתח חשיבה יצירתית וישתף אותם בחוויה חושנית מרתקת המשלבת תעתועי ראיה, חקר המים והאוויר ועוד אלמנטים טבעיים אחרים. זה בהחלט חוג מדע מומלץ לכל הפעוטות.

חוג מדע לגילאי 6- 12

בין סדנאות לילדים, חוגים קונספטואליים, חוגים לילדים ומפגשים מעשירים אחרים הקשורים לנושא המדע, תוכלו למצוא גם חוג מדעים לילדים בכיתות א' עד ו'. חוג מדעים לגילאים הללו יסייע לילדים להכיר טוב יותר את עולם המדע ואף יעניק להם אפשרות לקחת חלק פעיל ביצירה. כך למשל, הורים המחפשים חוגים לילדים בגבעתיים, חוגים לילדים ברמת גן, חוגים לילדים בתל אביב יכולים להצטרף לחוג מדעים בנושא תעופה, המתקיים במועדון 2000 ולצאת למסע ייחודי בעקבות החלום של האדם לעוף כמו ציפור. הם ישתתפו בהפעלה מדעית בנושא תעופה ובעזרת מכונה מעופפת "אורניטופטר" שייבנו בעצמם, יחקרו וילמדו ויתאהבו בעולם התעופה המרתק.

חוג מדע לילדים בוגרים

גם לילדים בגילאי 12-18 קיימת אופציה לבחירה של חוגים לילדים, סדנאות לילדים, חוגים מדעים או חוגים מעשירים אחרים. חוגים לילדים גדולים יותר, הם בדרך כלל חוגים הקשורים לאלקטרוניקה, היי-טק, רובוטיקה או ביולוגיה ולרוב הם ידרשו מהם לפרק, לתקן, להרכיב, לחקור ולשכלל. בדרך זו הילדים ילמדו לעבוד בצוותים, יפתחו מיומנויות חשיבה טכנולוגיות, יפתחו הרגלי למידה עצמאיים ויעודדו סקרנות אינטלקטואלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו 2000
מרכז העשרה ופנאי לילדים - חוגים, קייטנות, ימי הולדת
 כורזין 1 (פינת אלוף שדה) גבעתיים 072-211-55-80

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת s2000

מאת: s2000ימי הולדת21/02/111944 צפיות
קודם כל, יום הולדת שמח והרבה מזל טוב! עד מאה ועשרים. הינה גם היום השמח שלכם הגיע וגם אתם גדלתם בעוד שנה. עכשיו גם ברחוב שלכם תהיה חגיגה וגם חברים שלכם יכבדו אתכם במתנות. אם כבר יש לכם רעיון ליום הולדת, שימו לב שלא שכחתם שום פרט חשוב ואם עדיין אין לכם רעיון ליום הולדת, הינה כמה דוגמאות של רעיונות למסיבת יום הולדת המיוחדת שלכם.

מאת: s2000חינוך ולימודים - כללי21/02/111292 צפיות
יום הולדת זהו יום מיוחד - ילדים מחכים לו כל השנה, מפנטזים על אינסוף פעילויות לילדים, חולמים על שוקולד ומתנות. המבוגרים, גם הם, מתכוננים ליום הזה לפחות שלוש מאות שישים וארבע יום בשנה וחושבים על היום הגדול שלהם.

מאת: s2000ימי הולדת25/01/111517 צפיות
כשילדינו רק מתחילים לגלות את העולם סביבם, חשוב שאנחנו בתור ההורים, נדאג להם לכלים המתאימים ולחוויות איכותיות...

מאת: s2000חינוך ילדים25/01/111181 צפיות
חוגים הם הדרך הנפוצה והנפלאה לילדים להתנסות בפעילויות שונות, להרחיב אופקים, לפגוש חברים חדשים. חוגים לילדים – איך לבחור את החוג הטוב ביותר? חוגים לילדים – מה לשים לב בעת הבחירה של חוגים?

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214000 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204851 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181660 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica