חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חוגים לילדים

מאת: s2000חינוך ילדים25/01/20111182 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוגים הם הדרך הנפוצה והנפלאה לילדים להתנסות בפעילויות שונות, להרחיב אופקים, לפגוש חברים חדשים. עם השנים חוגים לילדים תפסו יותר ויותר מקום בחיינו ובחיי הילדים, כשהם מציעים מבחר עצום של סדנאות לילדים וסוגים שונים של חוגים לילדים המעשירים את עולמם ומקנים כישורים מעשיים. זה יכול להיות חוג לבישול חוויתי, חוג עשה זאת בעצמך, חוג מדעים ואפילו חוג לתינוקות כמו חוגים לגיל הרך, הנפוצים היום בקרב הורים צעירים. כך למשל, ברשימה של חוגים לילדים בגבעתיים וגם חוגים לילדים ברמת גן, זוכה חוג מדעים בנושא התעופה לאהדה רבה בקרב ילדים והוריהם. למעשה, מדובר בסדנת ילדים מרתקת המגלה להם עולם חדש של חוויות אינטלקטואליות.

חוגים לילדים – איך לבחור את החוג הטוב ביותר
כדי שהילד ייהנה מהחוג רצוי מאד לבדוק את העדפותיו בנושא חוגים. חוגים לילדים וגם סדנאות לילדים נבדלים זה מזה בעיקר בשל התוכן של החוג עצמו ובזכות המדריכים המעבירים את החוגים. דוגמא אישית טובה של מדריך מקצועי ומיומן תסייע בהתפתחותו של הילד ותשריש בו ערכים חיוניים לחיים. גם פרמטר כמו העשרה, שחייב להיות שונה מחוויית הלימודים בבית הספר ולשלב פעילויות לא שגרתיות, חיוני להצלחת החוג.

חוגים לילדים – מה לשים לב בעת הבחירה של חוגים
על מנת לבחור את החוג הטוב ביותר לילדיכם, מתוך מאות ואלפי חוגים שונים ומאות של סדנאות לילדים חשוב מאוד לשים לב לכמה קריטריונים בסיסיים. נתחיל מכך שלא משנה אם זה חוגים לגיל הרך ואם זה חוג לילד לפני צבא – מה שחשוב זה בטיחות, ניסיון בהדרכה והמחיר. גם היבטים כמו המרחק מהבית, ילדים אחרים המשתתפים בחוג, דרישות החוג והפופולאריות של בקרב הילדים, משפיעים על בחירה של סדנאות לילדים וחוגים. חשוב גם לשים לב למקום עצמו ולציוד אליו נחשפים הילדים ורצוי שזה יהיה מקום מרווח, מאוורר, נקי והכי חשוב בטיחותי.

חוגים לגיל הרך – החוג שמתאים לפעוטות והוריהם
חוגים לגיל הרך מציעים לילדים לחוות פעילות מוטורית המשלבת מגוון גירויים התפתחותיים חיוניים לגיל זה. אלה הם חוגים המתאימים להורים ותינוקות בגילאי 3 חודשים עד שנה וחצי, המתקיימים בקבוצות קטנות ובאווירה רגועה. כך למשל, בסטודיו המציע חוגים לילדים בתל אביב, מפתחים הפעוטות את היכולות המוטוריות שלהם, משפרים את התקשורת החברתית, לומדים להתמצא במרחב ולשלוט על שיווי המשקל שלהם, כמו גם על יציבה נכונה. חוג זה יכול לתרום רבות להורים ולפעוטות יחד ולחזק את הקשר ביניהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו 2000
מרכז העשרה ופנאי לילדים - חוגים, קייטנות, ימי הולדת
 כורזין 1 (פינת אלוף שדה) גבעתיים 072-211-55-80

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת s2000

מאת: s2000ימי הולדת21/02/111945 צפיות
קודם כל, יום הולדת שמח והרבה מזל טוב! עד מאה ועשרים. הינה גם היום השמח שלכם הגיע וגם אתם גדלתם בעוד שנה. עכשיו גם ברחוב שלכם תהיה חגיגה וגם חברים שלכם יכבדו אתכם במתנות. אם כבר יש לכם רעיון ליום הולדת, שימו לב שלא שכחתם שום פרט חשוב ואם עדיין אין לכם רעיון ליום הולדת, הינה כמה דוגמאות של רעיונות למסיבת יום הולדת המיוחדת שלכם.

מאת: s2000חינוך ולימודים - כללי21/02/111293 צפיות
יום הולדת זהו יום מיוחד - ילדים מחכים לו כל השנה, מפנטזים על אינסוף פעילויות לילדים, חולמים על שוקולד ומתנות. המבוגרים, גם הם, מתכוננים ליום הזה לפחות שלוש מאות שישים וארבע יום בשנה וחושבים על היום הגדול שלהם.

מאת: s2000חינוך ולימודים - כללי21/02/111541 צפיות
הגיע הזמן לקחת ברצינות את חינוך ילדיכם - חוג מדעים זוהי דרך נהדרת ללמד את הילד מושגים חדשים, לפתח תכונות סקרנות, כלים לחשיבה יצירתית ולחושף אותו לעולם חדש שטרם ידע על קיומו.

מאת: s2000ימי הולדת25/01/111518 צפיות
כשילדינו רק מתחילים לגלות את העולם סביבם, חשוב שאנחנו בתור ההורים, נדאג להם לכלים המתאימים ולחוויות איכותיות...

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196320 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196278 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915787 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196301 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196209 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915611 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193832 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica