חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים בטבע

מאת: דבש אירועיםהפקות אירועים21/02/2011813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 כאשר מגיעה ההזמנה לחתונה, ברית, בת מצווה, אתם כבר יודעים מה מחכה לכם: אולם, הרבה מנות ולקינוח ריקודים והקינוחים עצמם. אם רוצים לערוך אירוע שיוצא מהקופסא ומהאולם, אירוע בטבע. הטבע הוא פתוח וקסום עם אינספור אפשרויות לתכנון אירוע חוויתי שיותיר את משתתפים פעורי פה. כדי שהאירוע יהיה ברמה גבוהה, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הפקות מנוסה אשר תדאג לכך שהאירוע יתנהל ללא דופי ובמקום קסום ומיוחד.

  היכן  מתקיימים האירועים בטבע?

אירוע בבריכה

כאשר אתם חוגגים יום הולדת, בת מצווה, בר מצווה או חתונה, מיקום אידיאלי הוא בבריכה. באירוע כזה ניתן , בבריכה אפשר לשלב משחקים היתוליים במים, מפעיל ותחרויות. את האורחים אפשר להזמין לשעת יום או בערב של ליל קיץ חם. כולם נהנים באירוע כזה: המבוגרים שלא צריכים להעסיק את הילדים   וכמובן הילדים שנהנים מההפעלות והשחייה בבריכה. לצידי הבריכה ממקמים מזנונים עמוסים בכל טוב והאירוע כולו הואבאווירה תוססת וצעירה באוויר הפתוח.

 על שפת הים

מי שמעדיפים את הים יכולים לחגוג באירוע מרהיב על החוף בשילוב חופה רומנטית מול השקיעה. החתן והכלה יכולים לפסוע יחפים על החול ולהרגיש כאילו ירח הדבש החל. כשהאירוע הוא בר מצווה, אפשר לשלב אטרקציות המתאימות לגיל כמו מסיבת ריקודים עם סטיק לייט וזיקוקים. כשעורכים אירוע בים, צריך לדאוג שהאירוע יהיה בשעות לא חמות של אחר הצהריים או בערב כאשר אפשר ליהנות בריזה נעימה.

  ברחבי הארץ

האירוע יכול להתקיים  בחורשה, בשמורת טבע, בנחל, במטע  ועוד. האירועים שמפיקות החברות נערכים באזורים קסומים ברחבי הארץ. ניתן למצוא אתר עם גישה נוחה עבור מרבית הקרובים והמכרים. או לחלופין להפוך את האירוע לסופשבוע במקום מרוחק  ולשלב את האירוע עם לינה במקום ויציאה לטיולי שטח למחרת. האירוע הופך לסופשבוע מהנה במחיצת האנשים הקרובים כולל רכיבה על אופניים, טיולים רגליים בטבע וכו'.

מה היתרון של אירוע בטבע?

בטבע האורחים חווים אירוע מסוג אחר בנוף מרהיב עם מוזיקה נעימה ואוכל משובח. בטבע יוצרים פינות ישיבה רגועות בין עצים ופרחים או להתרווח בכסא נוח מול הים עם כוס יין צונן. הנופים מהווים תפאורה מושלמת לכל אירוע ולכל סוג של קהל והמוזמנים נהנים מאירוע בלתי שגרתי ומרתק. האירוע במרחבים פורץ את המסגרת של אולם אירועים סטנדרטי עם אווירה מחניקה.

  כיצד מוצאים חברת הפקות אירועים בטבע?

להפקת אירוע בטבע צריךלמצוא חברת הפקות בעלת ידע וניסיון בתחום. ארגון אירוע בטבע הוא מבצע רציני אותו צריך לנהל ביד רמה ובטוחה.   החברה המארגנת את האירוע צריכה לדאוג לתאורה, אוהלים, קייטרינג, פינות ישיבה נוחות, הצללה, חופה, במה, כאשר הכול מאורגן כראוי, בעלי האירוע נוטלים בו חלקכמו אורחים ואינם צריכים לדאוג לדבר במהלך האירוע.מנהל האירוע מפקחעל הנעשה ודואג שהמזנונים יהיו מלאים כל העת, השירות של המלצרים יעיל והסאונד מעולה.

רצוי לבחור חברת הפקה שיש לכם המלצות לגביה מקרובים או חברים. החברה חייבת להיות בעלת כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

 



תגיות המאמר: חתונה, אירועים, ברית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חתונה לבנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דבש אירועים

מאת: דבש אירועיםנישואין02/02/111210 צפיות
הפופולאריות של חתונה בטבע צוברת תאוצה וזוגות רבים שאינם מעוניינים להתחתן באולמות השגרתיים שוכרים חברות הפקה להפקת חתונות בטבע. אחד האתרים המבוקשים להפקת חתונה הוא הים.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195911 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193006 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181478 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181599 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181720 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica