חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הראל פפו הקוסם מציג לכם מספר עצות לחגיגת יום הולדת המושלמת בבית

מזל טוב, אז שוב יש יום הולדת לילד/ה ושוב אתם מחפשים מה לעשות?

הראל פפו הקוסם מציג לכם מספר עצות לחגיגת יום הולדת המושלמת בבית.

איזה מפעיל להזמין? לשלב גם משפחה וגם חברים? איזה כיבוד להגיש? ומתי.... כל אלו ועוד במאמר שלפניך....


ילדים מאבדים עניין בקלות, לכן לא מומלץ להזמין את הילדים ליותר משעתיים.
כל מפעיל ליום הולדת שתחליטו להזמין ליצן או קוסם, חשוב מאוד לא למקם את במת ההפעלה מאחורי מעברים בבית כמו מסדרון, שירותים, או מרפסת שמש הפרעה של מעבר דרך במת ההפעלה קוטעת את ההופעה כל פעם מחדש ומשבשת לילדים ולמפעיל את הריכוז מההופעה.


תמיד כדאי להעדיף לחגוג את היום הולדת במקום סגור ולא במקום פתוח, מפני שבחוץ יש הרבה גירויים ולילדים קשה להתרכז בהפעלה.
רצוי לפרוש שטיח או מחצלת לילדים ולהשאיר שטח למפעיל של 1.5-2 מטר בערך. 
אחרי כשעה של פעילות אני ממליץ לעשות הפסקה לשירותים, כיבוד ושתייה. שוב, אנחנו מדברים על ילדים. את הכיבוד לא מומלץ להגיש בקערות כלליות אלא בצלחות אישיות של חטיפים וממתקים, יש כאלה שמאפשרים לילדים לקחת בכוסות חד-פעמיות.
הכי מומלץ לכבד את הילדים בפיתות עם שוקולד או עם חומוס. אפשר לכבד גם בנקניקיות בלחמנייה או שאפשר להזמין מגשי פיצה... למי שרוצה ממש להשקיע.
הכי מומלץ להגיש לילדים שתייה בטרופיות עם פקק - הכי נוח וחוסך את הליכלוך.
במידה ואתם רוצים לחסוך את הבלאגן והליכלוך של החטיפים והממתקים, אתם יכולים לשלוח את הילדים הביתה עם שקיות הפתעה שמכילות בין היתר גם ממתקים.

 
איך מוצאים מפעיל ליום הולדת שישדרג את החגיגה?


לפני הכל, צריך לשאול את הילד איזו הפעלה הוא מעדיף.הכי כדאי, זה כמובן לשאול את הילד מה הוא מעדיף.
אחרי שהוחלט על קוסם, למשל, צריך לבחור קוסם ויש הרבה קוסמים בארץ איך יודעים במי לבחור?


קודם כל עדיף לבקש המלצות. אם הוא קוסם לא טוב - לא ימליצו עליו. לא מומלץ לבחור בקוסם מתחיל ללא ניסיון. ככל שהקוסם יהיה יותר מקצועי ובעל ניסיון בהפעלת ילדים - כך ההפעלה/המופע יהיו יותר מוצלחים.


חשוב מאוד הקשר של הקוסם עם הילדים וחשובה לא פחות הסבלנות שלו.
כאשר אתם בוחרים קוסם, בקשו ממנו המלצות מלקוחות קודמים, רצוי וכדאי שהקוסם יהיה ותיק ובעל ניסיון. נכון שהמפעילים/קוסמים המקצועיים והטובים גובים מחיר גבוה יותר, אך אל תטעו... קוסם מתחיל שיעלה אומנם זול, לא יצליח להשתלט על הילדים ויעלה לכם בסופו של דבר הרבה יותר ביוקר וישאיר לכם הרגשה של אכזבה ופיספוס.


אני מקווה שהטיפים במאמר זה ינחו אותכם לחגיגת יום ההולדת המושלמת של ילדך.
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י הראל פפו - קוסם מקצועי לילדים ומבוגרים בעל ניסיון של למעלה מ - 16 שנה
מופעי קסמים לכל הגילאים: קוסם לילדים, קוסם למבוגרים, קוסם בהופעות במה, קוסם לאירועים משפחתיים ועיסקיים וכמובן סדנאות וערבי גיבוש ללימוד קסמים לכל הגילאים.

בקרו באתר -www.rlmagic.co.il
הראל פפו - 054-4423555

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הראל פפו - קוסם לילדים ומבוגרים

מופע קלוז אפ הוא משהו מיוחד בעולם הקוסמות מאחר והוא אישי ומרתק בצורה מיוחדת. קוסם מוכשר וכריזמטי העובר בין שולחנות שאליהם ישובים אורחים וחוגגים אחרים, ומציג להם קסמים אישיים "אחד על אחד" הוא קטע מלהיב עבור כל אחד. חוויה כזו לא דומה לאף חוויה אחרת, מאחר והאורחים לוקחים איתם רגע קסום, תרתי משמע, לאחר שקיימו אינטרקציה מלהיבה באירוע שבו הוזמן קוסם לבר מצווה לדוגמא.

מי שחושב שמופע קסמים הוא דבר שרק ילדים יכולים ליהנות ממנו, טועה, ובגדול. כיום ניתן לראות כיצד באירועים ובכנסים שונים נערכים משחקי חברה למבוגרים ברוח התקופה ובהתאם לקהל המגוון שהתאסף לו. בכל סוג של אירוע ניתן לשלב משחקים מיוחדים שמהם יכול קהל מבוגר ליהנות בצורה רגשית וסוחפת.

הורים המארגנים לבנם או לבתם מסיבת יום הולדת הופכים כל אבן וכל פינה למציאת הפעלה אטרקטיבית דיה לריצוי ילדים דורשי תשומת לב וחסרי סבלנות. לא קל לרצות את הקטנטנים של היום ולכן הזמנת קוסם לימי הולדת אינה דבר של מה בכך ומצריכה סקר שוק וחקירה מקיפה אחריה ניתן להגיע למסקנה שהזמנתם קוסם איכותי. קוסם לילדים אינו יכול להיות חובבן שיודע להציע רק מספר קסמי קלפים או אלמנטים פשוטים כלשהם.

נכון כשאתם שומעים את המילה קוסם נמרח על שפתותיכם חיוך, אבל אתם אומרים "תראה לילד", אבל פתאום אתם מגניבים מבט ומקשיבים בחצי אוזן והופ פתאום אתם שמים לב שגם אתם נהנים, לעיתים אפילו יותר מהילדים. זו לא מילה גסה, יש קוסם למבוגרים!

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181614 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165803 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161985 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162000 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161926 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162061 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica