חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כן, יש כזה דבר קוסם למבוגרים...|

קוסם לילדים יכול להיות גם קוסם למבוגרים?

נכון כשאתם שומעים את המילה קוסם נמרח על שפתותיכם חיוך, אבל אתם אומרים "תראה לילד", אבל פתאום אתם מגניבים מבט ומקשיבים בחצי אוזן והופ פתאום גם אתם נהנים, לפעמים אפילו יותר מהילדים. זו לא מילה גסה, יש קוסם למבוגרים!

ברור שמופע קסמים שמיועד לילדים לא מתקיים כמו מופע קסמים למבוגרים, , יש לכך המון סיבות, הראשונה היא התכנים. כשאתם מכינים מצגת לדוגמא שמיועדת לילדים שבאה מתוך עולמם ומשתמשת בתחומים שמעסיקים את הילדים באופן יומיומי, שימוש בתחומי עניין מעולם הילדים מצליח לקרב אותם למופע ואף לעזור לקוסם ליצור חיבור מידי עם העולם אותו הוא מנסה להציג..


דבר נוסף בו מתאפיין מופע המיועד לילדים, זה אותם דברים בהם עוטף הקוסם את המופע למשל: מוזיקה שתהיה ילדותית יותר בעיני המבוגרים אך תיצור דרמה וחוויה ריגשית בקרב ילדים, כאשר אצל מבוגרים ההבדלים יהיו דקים יותר.


גם אביזרים שמשתמשים במופע של ילדים יהיו יותר חזקים ויזואלית כדי למשוך ולמקד את תשומת ליבם של הילדים בעזרת צבעוניות, חיות וכו'
בעצם כל הכנת מופע שמיועד לילדים צריך להיות מותאם לרמת האינטליגנציה שאותה הם מסוגלים לקלוט, אבל בהחלט צריך להיות מותאם לטווח גילאים רחב.
מופע שערוך ומוצג כהלכה יסקרן גם את ההורים והמבוגרים שנמצאים בסביבה.

מופע של קוסם למבוגרים, כמובן לא יכלול את אותם תכנים כמו בהופעת קסמים לילדים משום שיתכן כי בהתחלה זה יתפוס אותם אך מהר מאוד הם יאבדו עניין ולכן חשוב "לבגר" את המופע, ולכן נרצה ליצור אפקטים של יותר מחשבה ויותר תחכום בכדי לא לאבד את הקהל.

מופע של קוסם למבוגרים לרוב יכלול: קסמים בקלפים, טלקינזיס, טלפתיה, קריאת שפת גוף ואפילו פסיכולוגיה ועוד מגוון רחב של שיטות בהן ניתן ל"עבוד" על המוח האנושי.
חשוב שמופע קסמים שמיועד למבוגרים, יהיה כמו מופע סטנד-אפ איכותי,מטובל בהומור שנון ולעיתים גם קצת בוטה עם קריצה מינית מרומזת. לכן מופע כזה יכול להתאים לכל סוגי האוכלוסיות הבוגרות יותר כמובן.

מופע של קוסם למבוגרים יהיה שונה במהות שלו ממופע המיועד לילדים אבל מניסיוני, כל מופע יכול לעניין כל אחד לא משנה באיזה גיל הצופה. גם אני בתור קוסם מקצועי שעובד למעלה מ-17 שנים בענף וכתב כמה מופעים בקריירה יודע שלא משנה איזה מופע אתה בונה, קודם כל חשוב האדם שנמצא מאחורי הקוסם והכריזמה של המציג על הבמה הם אלו שנותנים את הטון לכל מופע מוצלח.

אז אם אתם משתחררים מהצבא או חוגגים מסיבת רווקים/ות, ימי הולדת, חתונות כסף/זהב או סתם חוגי בית ובא לכם שעה של כיף, צחוק ותדהמה! קוסם למבוגרים זו התשובה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י הראל פפו - קוסם מקצועי לילדים ומבוגרים בעל ניסיון של למעלה מ - 16 שנה
מופעי קסמים לכל הגילאים: קוסם לילדים, קוסם למבוגרים, קוסם בהופעות במה, קוסם לאירועים משפחתיים ועיסקיים וכמובן סדנאות וערבי גיבוש ללימוד קסמים לכל הגילאים.

בקרו באתר -www.rlmagic.co.il
הראל פפו - 054-4423555

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הראל פפו - קוסם לילדים ומבוגרים

מופע קלוז אפ הוא משהו מיוחד בעולם הקוסמות מאחר והוא אישי ומרתק בצורה מיוחדת. קוסם מוכשר וכריזמטי העובר בין שולחנות שאליהם ישובים אורחים וחוגגים אחרים, ומציג להם קסמים אישיים "אחד על אחד" הוא קטע מלהיב עבור כל אחד. חוויה כזו לא דומה לאף חוויה אחרת, מאחר והאורחים לוקחים איתם רגע קסום, תרתי משמע, לאחר שקיימו אינטרקציה מלהיבה באירוע שבו הוזמן קוסם לבר מצווה לדוגמא.

מי שחושב שמופע קסמים הוא דבר שרק ילדים יכולים ליהנות ממנו, טועה, ובגדול. כיום ניתן לראות כיצד באירועים ובכנסים שונים נערכים משחקי חברה למבוגרים ברוח התקופה ובהתאם לקהל המגוון שהתאסף לו. בכל סוג של אירוע ניתן לשלב משחקים מיוחדים שמהם יכול קהל מבוגר ליהנות בצורה רגשית וסוחפת.

הורים המארגנים לבנם או לבתם מסיבת יום הולדת הופכים כל אבן וכל פינה למציאת הפעלה אטרקטיבית דיה לריצוי ילדים דורשי תשומת לב וחסרי סבלנות. לא קל לרצות את הקטנטנים של היום ולכן הזמנת קוסם לימי הולדת אינה דבר של מה בכך ומצריכה סקר שוק וחקירה מקיפה אחריה ניתן להגיע למסקנה שהזמנתם קוסם איכותי. קוסם לילדים אינו יכול להיות חובבן שיודע להציע רק מספר קסמי קלפים או אלמנטים פשוטים כלשהם.

המועד הזו בשנה כבר הגיע? שוב מחפשים מה לעשות ביום הולדת של הילדים? הראל פפו הקוסם מציג לכם מספר עצות לחגיגת יום הולדת המושלמת בבית. איזה מפעיל להזמין? לשלב גם משפחה וגם חברים? איזה כיבוד להגיש? ומתי.... כל אלו ועוד במאמר שלפניך....

מאמרים נוספים בנושא הומור וסטנד-אפ

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ04/04/162264 צפיות
שפה וסלנג, משתנים בכל כמה שנים ואנו עדים לביטויים שונים שמשתמשים בהם אנשים צעירים במיוחד. אדם שהוא סטנדאפיסט, ילקט את כולם ויעשה מהם מטעמים כאשר הוא כותב ויוצר מערכון קורע מצחוק. עד לפני כמה שנים, סטנדאפיסטים, היו מעין מספרי סיפורים מצחיקים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ20/01/162292 צפיות
אנו, בני האדם, אוהבים לצחוק. הומור הינו בטבע שלנו וחיים ללא הומור או צחוק, הם אינם חיים מלאים. ישנם אנשים מסוימים, אשר נולדו להצחיק והם אלה שמופיעים במועדוני סטנד אפ ומופיעים מול אנשים המשלמים בכדי לצחוק.

מאת: ירון בוניהומור וסטנד-אפ22/02/152286 צפיות
אחד הקומיקאים הגדולים והמשובחים שבהם -הוא אדי מרפי , שהיה ממש אליל לפני 10-15 שנה, מה הסוד שלו לרתק קהל ?...

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ09/02/152022 צפיות
אנחנו חיים בתקופה קצת לחוצה. אנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, רצים להספיק כדי לבלות קצת עם הילדים, לעמוד בהתחייבויות, ובתוך כל זה לפעמים אנחנו גם נוטים לשכוח את עצמנו, ועוד יותר – שוכחים פשוט ליהנות מהחיים. לכן חשוב שנשבור את השגרה מפעם לפעם, ויש דרכים רבות ומהנות לעשות זאת. אחת מהן היא מופע קומי, עם סטנדאפיסט שיודע לשלוף פאנצ'ים בזה אחר זה, להצחיק את הקהל ולסחוף אותנו איתו לשעה או שעה וחצי של הומור וכיף. שהרי הומור הוא התרפיה הטובה ביותר ומגיע לנו לפעמים פשוט לצחוק.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ23/11/142056 צפיות
קוסם היה מאז ומתמיד אדם שייחסו לו מעשים על טבעיים. הוא הקסים אנשים, המונים התגודדו סביבו, העריצו אותו ובו זמנית פחדו ממנו ולא המרו את פיו. בתרבויות פרימיטיביות ועתיקות מילא הקוסם תפקיד חשוב בגישור בין העולם הזה לעולם האלים, בין הגלוי לבין הנסתר והפחד הקמאי ששלט ביד רמה בחיי האנשים הוא זה שנתן לגיטימציה למעשי הקסמים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ24/04/145941 צפיות
תחום הבידור הקל הוא תחום רחב המכיל אפשרויות רבות ומגוונות הגורמות לאנשים לצחוק וליהנות במסגרת אירועים שונים. הופעות של ריקוד ושירה, מעשי קסם ולהטוטים, ריקודי בטן וקריאה בקלפים, מופע חשפנות של גברים או נשים, חידונים ושעשועונים נושאי פרסים,

מאת: מיכאלהומור וסטנד-אפ05/10/131873 צפיות
ללא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica