חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חווית קנייה חיובית עם 5 נגרים

מאת: שליצרכנות23/02/2011942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמי שלי ובתאריך ה-17.05.2010 ביצעתי הזמנה של חדר ילדים עבור שני ילדיי. זו הייתה ההיכרות הראשונה שלי עם רשת 5 נגרים (אך בוודאי לא האחרונה), ואני מודה שאת ההזמנה הראשונה ביצעתי בחששות כבדים, מאחר שלא ערכתי מחקר מקדים לבדיקת הרשת, מה לעשות, הילדים שלי נדלקו על חדר השינה ולא הסכימו לי לבדוק אופציות אחרות.

ההתקשרות הראשונית שלי מול 5 נגרים התנהלה בצורה סטנדרטית, הרהיטים הותירו בי רושם טוב והתבקשתי לחתום על חוזה רגיל עם זמני אספקה ריאליים. החששות שלי נבעו מהעובדה שאינני נוהגת לרכוש רהיטים מרשתות שאיני מכירה בגלל היכרותי המצערת עם התנהלותן של רשתות אחרות בארץ.

כדי להפיג את החששות, במידה מסוימת, אחת למספר שבועות יצרתי הרגל של התקשרות עם מחלקת שירות לקוחות של 5 נגרים, כדי לוודא שההזמנה שלי נמצאת בטיפול. למרות ההתקשרויות התכופות שלי, ברוב המקרים מחלקת שירות לקוחות ענו לי בסבלנות ומסרו לי כי ההזמנה בטיפול ותגיע במועד שסוכם מראש.

ידעתי שלא אהיה רגועה עד שההזמנה תותקן בביתי ואווכח בעצמי שהכל תקין ועומד בציפיות, ולכן המשכתי להמתין (ולהתקשר... נודניקית שכמותי) במסגרת הזמן שהוקצבה לי. אני טיפוס פסימי למדי, במיוחד בכל הנוגע לשירות לקוחות, ולכן תארו לעצמכם מה גדולה הייתה הפתעתי כאשר קיבלתי טלפון ממוקד שירות הלקוחות, כ- 50 יום לאחר ביצוע ההזמנה, ונאמר לי כי ההזמנה מוכנה וניתן לתאם את מועד ההתקנה.

לאחר שתואמה ההתקנה, החלטתי לא לסמוך על אף אחד אחר מלבדי כדי לקבלה, וביקשתי חצי יום חופש מהעבודה כדי שאוכל להיות נוכחת בהתקנה.
ב- 5 נגרים העניקו לי צפי של מספר שעות, בשעות הבוקר באותו יום, שבו אמור להגיע המתקין לביתי.

גם הפעם הפסימיות הרגילה שלי הרימה את ראשה, והייתי משוכנעת שהמתקין יגיע לאחר הצפי שניתן לי ויתעכב, כפי שמתקינים רבים נוהגים לעשות. להפתעתי הרבה המתקין הגיע השכם בבוקר, ביצע את ההתקנה ביעילות ובמהירות יוצאת דופן, כך שכעבור שעה קלה בנותיי כבר קפצו על המיטה בשמחה על כך שקיבלו חדר שינה חדש. 5 נגרים הצליחו להפתיע אותי שוב ושוב, והשיבו לי מחדש את האמון ברשתות ובשירות לקוחות בפרט.

 



תגיות המאמר: 5 נגרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלי

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214285 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204424 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205328 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194184 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica