חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגרד לכם ? זה הזמן להזמין ריסוס נגד פרעושים

מאת: רוי לאוןהדברה24/02/2011951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה שקובע הוא מבחן התוצאה, והמבחן הזה מראה שמגרד לכם מאוד, ופצעונים קטנים צצים בעיקר באזור הרגליים. זה בדיוק הזמן להזמין חברת ריסוס נגד פרעושים ויפה שעה אחת קודם.

כך תתכוננו לקראת ריסוס נגד פרעושים

בעת הכנת הבית לקראת ריסוס נגד פרעושים, יש לשאוב את כל השטיחים, השמיכות, הריפודים ואזורי המרבץ של חיות המחמד (ולא באמצעות שואב ביתי רגיל, כי אם באמצעות שואב בעל עוצמה חזקה יותר). במידת האפשר, עשו שימוש בשקיות שואב, הכוללות חומר להשמדת פרעושים. עם סיום השאיבה, הוציאו את החפצים שנשאבו אל שמש ישירה, שאף היא ידועה כהורגת פרעושים.

טרם הגעתו של המדביר, יש לרכז באחת מפינות הבית את מצעי כל המיטות, כמו גם בובות פרווה של הילדים. את כל אלה תידרשו לכבס לאחר ביצוע ריסוס, על מנת שיוכלו לחזור ולשמש אתכם. בזמן ההדברה, יבצע המדביר ריסוס בכל פינות הבית, על השטיחים והריפודים באמצעות חומר מיוחד הפוגע בפרעושים והורג אותם.

חשוב להבין, כי קשה מאוד עד בלתי אפשרי לבצע ריסוס נגד פרעושים באופן עצמאי, וכי מדובר בטפיל שקצב התרבותו מואץ מאוד. במילים אחרות – אם אתם חוששים כי בביתכם מצויים פרעושים, אל תהססו לרגע – הזמינו מדביר מקצועי ובצעו ריסוס מיידי בטרם תתפשט הבעיה ותחמיר.

רגע, אל תשכחו לבצע ריסוס גם של בעלי החיים !

אם אתם מבצעים ריסוס נגד פרעושים בבית, סביר כי אלה חיים בנוחות על גבי בעלי החיים שלכם (כלבים וחתולים), ונדרש לבצע בהם טיפול על מנת לנקותם. תוכלו לבצע ריסוס של בעלי החיים באמצעות חומרי ההדברה המצויים בשוק (אותם תוכלו למצוא בחנויות הכלבו או אצל וטרינרים), וודאו כי בעלי החיים לא יכנסו לבית שעבר ריסוס בלי שהם נקיים היטב (למניעת הדבקה חוזרת). כמובן שאת בעלי החיים ניתן להחזיר הביתה רק לאחר סיום ההדברה ורק לאחר המתנת פרק הזמן שקבע המדביר.

ומה לגבי ריסוס מחוץ לבית ?

אם אתם בעלי גינה או חצר, הרי שכדי למגר את הפרעושים באופן סופי, כדאי מאוד לבצע ריסוס גם באזורים אלה. על מנת לבצע ריסוס אפקטיבי, חשוב לגרף ולהזיז עלים ועשבים המצויים על האזור המודבר, זאת על מנת לחשוף את האדמה שם מצויים הפרעושים וביציהם. דעו, כי חובה למנוע כניסת כלבים וחתולים לאזורים שעברו ריסוס עד להתפוגגות החומר הרעיל.

אם מדובר בבעיה אזורית של פרעושים, ואם גם שכניכם מדווחים על בעיה דומה, הרי שנדרש לערב את הרשות המקומית ואת המשרד לאיכות הסביבה. זכרו, כי גם חולדות ומכרסמים אחרים מפיצים פרעושים ובמקרים אלה דורשת הבעיה פתרון כולל.

 



תגיות המאמר: הדברה, ריסוס, הדברה ירוקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי לאון

מאת: רוי לאוןהדברה11/04/111100 צפיות
אם נעשה סקר אודות גורמי הפחד הגדולים ביותר אצל אנשים, סביר כי אחוז גבוה מאוד מהתשובות יהיה "ג'וקים". לא ברור מה יש בהם בחרקים ההם שמעורר כל כך הרבה רתיעה אצל בני האדם, אולם אין ספק כי מקקים מהווים את אחת החיות הנלוזות והפחות אהובות איתן אנו נאלצים לחלוק את ביתנו (לעיתים). סובלים ממקקים ורוצים לדעת הכל על ריסוס ? בבקשה, כל המידע לפניכם.

מאת: רוי לאוןהדברה21/03/11811 צפיות
לפעמים נדמה כאילו המלחמה במזיקים ובחרקים היא מלחמה שאינה נגמרת, וכי לא משנה באיזו הדברה נשתמש ובאילו אמצעים ננקוט – במוקדם או במאוחר תמיד ימצאו אלה את הדרך חזרה אל הבית או החצר (ואם לא הם, אז צאצאיהם)

מאת: רוי לאוןהדברה16/02/11723 צפיות
על אף שבשוק קיים שפע תרופות לשפעת, אנטיביוטיקה, סירופים ותרסיסים, בסופו של דבר יודעים כולנו כי התרופה הטובה ביותר היא מנוחה במיטה והרבה מרק עוף, בדיוק כפי שסבתא הייתה מכינה. גם בנושא הדברה מעניין לדעת, כי ישנן שיטות הדברה של פעם, חלקן משעשעות וחלקן עובדות ופועלות ואת כולן שווה לנסות. אספנו בשבילכם כמה משיטות הדברה האלה הנכנסות לקטגוריית " הדברה בשיטות סבתא", גזרו ושמרו.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica