חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלושת קונסולות המשחקים המובילות בארץ

מאת: שחר חןמשחקי אונליין05/06/20093063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות התברכנו ב 3 קונסולות משחקים מרכזיות אשר ממלאות את חיינו בחוויות משחק מהנות ומרתקות,הקונסולות גורמות לנו לשבת בבית מול מסך הטלוויזיה ופשוט לשחק שעות על גבי שעות,שלושת הקונסולות הראשיות אשר נחשבות למובילות בישראל כיום הם קונסולות ה PLAYSTATION 3, XBOX 360, Wii.

לפני שאפרט על כל אחת מהקונסולות אציין שלכל אחת יש את התכונות שלה,עיצוב וגימור יחודי ופיצ'רים מעניינים,כל קונסולה מתאימה לקהל יעד אחר ולסוג אנשים מסויים.

לדוגמה אם אתם גיימרים כבדים תרכשו את קונסולות ה XBOX360 וה PLAYSTATION 3 אשר נותנות גרפיקה מרשימה ביותר,ואם סתם בא לכם להנות מחווית משחק מרתקת שבה תצטרכו להזיז את ידכם רגלכם ולהיכנס לתוך המשחק עצמו קנו את ה WII.

קונסולת ה PLAYSTATION 3 :

לסוני לקח זמן רב לפתח את הקונסולה ורוב האוכלוסייה בעולם חיכתה בציפייה לפיתוח הקונסולה הזו,לבסוף מכירותיה של הקונסולה התחילו ב 17 לנובמבר 2006.

מעבד: לקונסולה זו מעבד Cell,אשר בנוי מ 7 ליבות חזקות,כל אחת מהן רצה במהירות מדהימה של 3.2 ג'יגה הרץ,מה שנותן לקונסולה הזו את המעבד החזק ביותר משלושת הקונסולות,מעבד מהיר וחזק ביותר.

מעבד גרפי: את המעבד הגרפי של הקונסולה הזו יצרה חברת Nvidia שמתמחה בפיתוח כרטיסי מסך ומעבדים גראפיים,מעבד קונסולת הPLAYSTATION 3 נקרא RSX,מעבד חזק שמאפשר לכם תצוגה איכותית ברזולוציה הגבוהה ביותר!

לקונסולת הפלסטיישן 3 ישנו כונן BluRay כאשר הוא מסוגל לקרוא תקליטורים שמשקלם 25 גי'גה או 50 ג'יגה בדיסק דו שכבתי! החיסרון בדבר הוא שהדיסקים הללו יקרים אך איכות המשחק שמתקבלת גבוהה במיוחד.

קונסולת המשחקים הזו יכולה להציג לנו בנוסף סרטי HDבאיכות גבוהה ביותר מ 480i עד 1080P – הדבר מקנה לנו יכולת מדהימה לצפייה בסרטים ולהרגיש כאילו אנו ממש בפנים.

קונסולת ה XBOX 360 :

קונסולת ה XBOX 360הינה קונסולה מדהימה שחברת מיקרוסופט החליטה לקחת על עצמה,קונסולה שנותנת לנו גרפיקה מדהימה בשילוב של צלילים מרתקים,את מכירות הקונסולה התחילו לקראת אמצע שנת 2005, אומנם בהתחלה היו בעיות התחממות של הקונסולה אך עם הזמן מיקרוסופט התגברה על הבעיות הללו ויצרה "ליין" של מכשירים חדשים תקינים לחלוטין :)

מעבד: לקונסולה מעבד בעל 3 ליבות סימטריות כאשר כל אחת רצה במהירות 3.2 ג'יגה הרץ,מעבד חזק ביותר שמציג לנו חווית משחק מרהיבה ואיכותית.

מעבד גרפי: את המעבד הגרפי של הקונסולה יצרה חברת ATI אשר גם היא חלק אינטגראלי בעולם בפיתוח מעבדים גראפיים,למעבד הגראפי זיכרון של 512 מגה בייט.

קונסולה זו תומכת ב WIFI וגם כן מאפשרת צפייה בסרטי HD מתוכה,פיתוח המוצר והשקתו עלו לחברת מיקרוסופט כ 3.5 מיליארד דולר.

כמו כן הקונסולה מעוצבת בטוב טעם,זאת ועוד לקונסולה ישנו ממשק הפעלה נוח מאוד,קונסולה מומלצת ביותר ברחבי העולם.

קונסולת ה Wii :

קונסולה זו שונה מעט מ 2 הקונסולות האחרות שהצגתי למעלה מכיוון שהיא מתבססת בעיקר על ידי תנועה,לכם יהיו שני שלטים כאשר בעזרתם אתם מזיזים את השחקנים על מסך הטלוויזיה שלכם,זאת ועוד אתם יכולים לרכוש מחבט,רובה וכל מיני פיצ'רים מגניבים שבעזרתם תוכלו לקבל חווית משחק מדליקה יותר!

את הקונסולה הזו יצרה החברה האגדית נינטנדו,הקונסולה הזו נועדה להתחרות ב PLAYSTATION 3 וב XBOX360.

בקונסולת ה Wiiאומנם לא תקבלו חווית גרפיקה מרהיבה כמו ב PLAYSTATION וב XBOX ולא תקבלו נגן סרטים משוכלל אך תוכלו לקבל הנאה מרובה יותר בכך שאתם משחקים בתוך המשחק,ממש בתוך המסך! נוגעים בדמויות ושומעים את הצלילים.

קונסולת ה Wii עולה זול יותר מ2 הקונסולות האחרות מה שנותן לגיטמיציה לקנייתה ע"י קהל יעד רחב יותר.

כתבתי לכם על שלושת הקונסולות החזקות והמהנות ביותר שיש בעולם,אני אוכל להמליץ אישית על קונסולת ה xbox360 מכיוון שיש לי אותה,חווית משחק מדהימה אך מומלץ שתהיה לכם טלוויזיית LCD איכותית שתראה לכם את כל היכולות של המכשיר.

בהצלחה בקניית הקונסולה הבאה שלכם :)

אין לך קונסולת ואת אוהבת לשחק במשחקי בנות? אוהבים משחקי רשת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה שחר,

מנהל אתר משחקים כיף פה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר חן

מאת: שחר חןמשחקי אונליין31/03/103193 צפיות
משחק הבאבלס חדר לעולמינו בשנים האחרונות והפך לדבר פופולרי ביותר שכולנו משחקים במשרד, בבית ובכל מקום דרך כל דבר אם דרך פלאפון סלולרי או דרך המחשב בעבודה המשחק ממש ממכר ולא קשה להבנה הוא נורא פשוט ומעביר את הזמן לאנשים רבים שהחיים שיעממו אותם.

מאת: שחר חןמשחקי אונליין22/06/092301 צפיות
משחקי הספורט והמרוצים ברשת הפכו עם חלוף הזמן לפופולרים וממכרים בקרב השחקנים הרבים,המאמר הבא יסקור מדוע כדאי לכם לשחק במשחקי ספורט / מרוצים ובנוסף אמליץ לכם על 3 משחקים מדליקים ומרעננים במיוחד

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172419 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176742 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138272 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica