חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להצלחה - בחינה פסיכומטרית וציון פסיכומטרי מעולה

מאת: seowebפסיכומטרי08/06/20093772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה להצליח בגדול? טיפים לקראת בחינה פסיכומטרית!

מבחן פסיכומטרי קיים במתכונות שונות מעל 27 שנים ועד היום, הוא מהווה את הכלי האובייקטיבי ביותר והעיקרי לפיו אוניברסיטאות ומכללות יכולות לבדוק את סיכויי ההצלחה של המועמדים לפקולטות ולמסלולים השונים. רוצה להתקבל ללימודים?

קיים וויכוח הן לגבי אובייקטיביות הבחינה והן לגבי יכולות החיזוי שלה, יש הטוענים כי בחינת הפסיכומטרי אינה מדד אובייקטיבי כפי שהיא מתיימרת להיות, אך כך או אחרת, כיום, היא מהווה תנאי סף חשוב בתנאי הקבלה למרבית המוסדות האקדמיים.

הציון הנדרש משתנה בהתאם לדרישותיהם של מוסדות הלימוד השונים ובהתאם לפקולטה ומסלול הלימוד הספציפי בו מעוניין המועמד. ככלל, ככל שמדובר בהשכלה "יוקרתית" יותר, תנאי הסף יהיו נוקשים יותר.

במאמר מעניין וחדשני זה נסקור כמה וכמה שיטות לנצל נכונה את תקופת ההכנה למבחן פסיכומטרי ולהגדיל בצורה ניכרת את סיכויי ההצלחה בבחינה עצמה.

טיפים שימושיים להכנה מתאימה - קורס פסיכומטרי

ראשית, חשוב לבחור את המסגרת המתאימה ביותר עבורכם. קיימים מכונים רבים המציעים קורסי הכנה לבחינה ורובן "יודעים את העבודה". אולם, ניתן למצוא לא מעט הבדלים בניהם, שלחלקם תהיה השפעה ניכרת על הצלחתכם. הפרמטרים החשובים ביותר הם תרגול ומענה לצרכים אישיים של כל תלמיד, מספר תלמידים בכיתה, מספר מתרגלים לכל כיתה וכמובן, חוות דעת של מי שהתנסה בקורס תמיד תהיה מקור מידע מהימן.

במהלך הקורס עצמו, נסו לפתח מחויבות גבוהה ככל הניתן לתרגול הנדרש מכם, מדובר בכמה חודשים של עבודה קשה, אך לפירות שתקצרו בזכותה תהיה השפעה משמעותית על עתידכם המקצועי. אל תדחו דברים שניתן לעשות היום למחר, נסו לבצע את כל המטלות ושיעורי הבית בצורה יסודית ובזמן אמת.

מפתה ככל שזה יהיה, אל תעבדו עם זמנים ותבצעו הדמיות לבחינה בשלבים הראשונים של הקורס. בשלב הראשון מה שהכי חשוב זה להבין את התרגילים ואת מבנה הבחינה. בהמשך, כל קורס פסיכומטרי כולל לא מעט הדמיות ועבודה עם זמנים.

לא לחינם, הדרך היעילה ביותר ללמוד היא באמצעות קורס פסיכומטרי המתנהל בכיתה ומאפשר סביבת למידה רבת משתתפים. זו פלטפורמה מעולה לרכוש חברים עימם תוכלו לתרגל גם בבית. התרגול בזוגות או בשלשות יעיל יותר, מהנה יותר ומאפשר לכם מסגרת שעות המוקדשות אך ורק לתרגול.

ביישנות בקורס פסיכומטרי היא מכשול שתאלצו להתגבר עליו. מרבית הקורסים מאפשרים לתלמידים לשאול שאלות ואף לבקש שעות תרגול אישיות. חשוב לנצל את האפשרויות האלו בכל פעם שתחושו כי אתם מתקשים להתמודד עם חומר הלימוד.

מה עושים לפני בחינה פסיכומטרית?

כדאי להגיע לבחינה במצב פיסי ומנטאלי טוב ככל האפשר. זה אולי נשמע כמו קלישאות, אבל מדובר בדברים עם השפעה ניכרת על יכולת הריכוז שלכם:

לישון טוב לפני הבחינה, לא יותר מידי ולא מעט מידי

לא להגיע רעבים אך גם לא לאכול ארוחות כבדות שיותירו אתכם עייפים

לחשוב חיובי – נסו לנטרל את כל הפחדים ולעשות כמיטב יכולתכם

להתלבש נוח, לקחת בחשבון שרוב הכיתות ממוזגות וקריר בהן

להביא איתכם חטיף ושתיה קלה, עדיף משהו מתוק

ככלל, כל מה שתעשו בכדי להבטיח לעצמכם נוחות מקסימאלית, יעלה את סיכויי הצלחתכם בבחינה. מבחן פסיכומטרי הוא מבחן ארוך הדורש ריכוז רב, נסו למנוע מראש כל דבר שעלול להקשות עליכם ולהפריע לתפקודכם התקין.

יש לא מעט טיפים שכל מדריך פסיכומטרי ינדב לכם בשמחה, אך הדבר הכי חשוב הוא התרגול וההשקעה שלכם בהכנה לקראת הבחינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018480 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102183 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161629 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161854 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132241 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132277 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132113 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132571 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica