חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

ברנדיט – מוצרי קידום מכירות, גימיקים ומתנות  עובדים עם חברות בכל סדר גודל בזמני אספקה מהמהירים בארץ!  מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, מתנות לחגים  http://www.brand-it.co.il   073 -7888038
   
 

ברנדיט, הדפסה על עטים

מאת: ברנדיטשיווק01/03/20111466 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואנו לחשוב על דרכי שיווק בטוחות לעסקים, סביר להניח שאחד הדברים הראשונים שעולים בראשנו הוא עטים ממותגים הנושאים את שם ולוגו החברה. עטים הם אחת מאפשרויות השיווק הקלאסיות, כזו שלעולם נשארת מעודכנת ואקטואלית, וכזו שתמיד תיחשב להשקעה כדאית במוצר קידום. אחרי הכל – מי לא צריך עטים בסביבה?

עטים הם מוצרים שימושיים וככאלה הם מהווים מוצר קידום מכירות אידיאלי. הדפסה על עטים או חריטה על עטי מתכת  מהווים דרך קלה לפרסום "שקט" בתפוצה מירבית, מכיוון שיש להם דרך "לנדוד": עטים מודפסים המוצעים לבאי כנסים, לדוגמא, תמיד מוצאים את דרכם לכיסי או תיקי המשתתפים, ו"נודדים" איתם בחזרה למשרד או לבית.

האפשרויות העומדות בפני חברה המבקשת להשתמש בעטים עליהם מודפס או חרוט לוגו החברה או שמה הן אינסופיות. שיטות ההדפסה והחריטה הקיימות כיום מאפשרות שימוש בכל סוגי העטים וההדפסות, בין אם מדובר בעטים פשוטים מפלסטיק או עטי מתכת אייכותיים, בעט כדורי פשוט או עט ציפורן מהודר; בעטים בעלי גוף חלק או מחוספס, העשוי מתכת או פלסטיק; בהדפסה חלקה או מוגבהת, חריטת תבליט או חריטה חלקה וכולי.

ניתן כמובן, להשתמש בעטים ממותגים כמתנות: המגוון העצום של סוגי העטים הזמין כיום לחריטה והדפסה מאפשר לכל חברה ועסק לבחור את סוג העט המתאים ביותר לתדמית אותה הוא מבקש לשווק, הן באופן כללי והן בהתאם לאירוע מסוים: עטי פלסטיק צבעוניים עליהם מודפס שם החברה נמצאים בדרך כלל בשימוש נרחב במשרדים וזמינים לעובדים ולאורחי המשרד כאחד, עטים כדוריים בעלי הדפסת לוגו איכותית יכולים לשמש כמתנה פונקציונאלית בכנס רב משתתפים, בעוד שעטים מהודרים, דוגמת עטי ציפורן בעלי גוף מתכתי הנושא תחריט של לוגו החברה, יכולים לשמש כשי אלגנטי מטעם החברה באירועים מיוחדים, או ללקוחות נבחרים.

כמו במקרים אחרים של בחירת מוצרי קידום ושיווק, הבחירה הן בעטים איכותיים והן בשיטת הדפסה או חריטה מקצועית ואיכותית הינה חיונית, מכיוון שהעט מייצג במידה רבה את החברה שאת שמה הוא נושא. עסק המבקש הן לשדר תדמית איכותית והן לנצל בצורה מיטבית את תקציב מוצרי הקד"מ שלו, יבחר תמיד במקום המציע שירותי הדפסה וחריטה ברמה הגבוהה ביותר, שהרי חשוב שהפרסום שלכם לא ימחק, יראה חד, ברור, בולט ועמיד לאורך זמן, בכדי למקסם את הפרסום שלכם .

זאת ועוד: עטים ממותגים הנושאים את שם ולוגו החברה הם מוצר אותו תמיד עדיף להזמין בכמויות גדולות, במיוחד מכיוון שמדובר במוצר "נודד." חברות רבות בוחרות להזמין מגוון רחב של עטים ממותגים מסוגים שונים, על מנת ליצור מלאי, כזה המשמש לא רק את עובדי החברה, אלא גם כמלאי של מתנות צנועות ללקוחות החברה או מבקרי המשרד. במקרים רבים, הזמנת עטים הנושאים את לוגו ושם החברה בכמויות גדולות נושאת גם מחיר אטרקטיבי יותר מהזמנה בכמויות בינוניות או קטנות, דבר ההופך עטים ממותגים למוצר קד"מ משתלם כלכלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברנדיט

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222351 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213588 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213762 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
   

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica