חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרכות בטיחות בעבודה- לחזור הביתה בשלום

מאת: יוסיעבודה וקריירה - כללי08/06/20091130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל שנה ושנה נפגעים אנשים רבים בתאונות עבודה. כתוצאה מכך, חלקם לצערנו הרב נהרגים ואחרים נשארים עם פציעות קשות או נכויות לצמיתות. ברוב המקרים, תאונות עבודה אלו נוצרות בעקבות הגורם האנושי והקפדה יתירה על הדרכות בטיחות בעבודה יכולה למנוע אותן. לפי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה, הדרכות בטיחות הן חובה ועל המעביד להדריך ולעדכן את עובדיו בנוגע לסיכונים אליהם הם חשופים בארגון. קורס בטיחות, שבו מעבירים לעובדי הארגון  הדרכות בטיחות בצורה מאורגנת ומפורטת בנוגע לכל המפגעים והסכנות הקיימים בארגון, מקנה ידע רחב ומשמעותי ביותר לעובדים ומאפשר להם לבצע את העבודה במינימום סיכון.

הקפדה על מתן הדרכות בטיחות בעבודה באופן שוטף תמנע את התאונה הבאה ותקטין באופן משמעותי את הסיכוי להיפגע.

קיימים נושאים רבים של הדרכות בטיחות בעבודה, כגון: הדרכות בטיחות לעובדים כלליים, הדרכות בטיחות לעובדים בסביבת עבודה עם חומרים כימיקלים ורעילים, הדרכות בטיחות לעובדי בניין ושטח ובנוסף הדרכות בטיחות בנושאי איכות סביבה, רעש אזורים בעלי קרינה, וכו'. שני נושאים חשובים מאוד הם - הדרכות בטיחות בסביבת אש והדרכות בטיחות בעבודה בגובה. מטרתן של הדרכות בטיחות אש היא לתת  לעובד את  כל המידע הנחוץ כיצד למנוע שריפות ואילו פעולות עליו לנקוט במקרה שפרצה שריפה. בין השאר ילמד העובד בהדרכה זו להכיר את סוגי הדליקות השונים, להכיר חומרים מציתים, ציוד ושיטות לכיבוי האש, בטיחות בחשמל, בטיחות באש, פינוי אנשים במקרי חירום וכו'.

כאשר הדברים אמורים בעבודה בגובה, יודעים הכול שעבודה בגובה היא מסוכנת, ותאונות רבות נגרמות כתוצאה מעבודה לא בטוחה ולא זהירה בגובה. הדרכות בטיחות לעבודה בגובה יכולות למנוע את מרבית התאונות. ישנם סוגים רבים של עבודה בגובה כגון: עבודה על סולמות גבוהים או על פיגומים, עבודה על גגות,  גיזום עצים, במות גבוהות ועוד. הקפידו על משמעת ואכיפה של הדרכות הבטיחות גם לעובדים החדשים וגם לעובדים הוותיקים, וודאו כי הוראות הבטיחות ברורות לכולם. זכרו כי הדרכות בטיחות ומתן ציוד מיגון מתאים הינם הכרחיים לביטחון העובדים והם מצילים חיי אדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית - http://www.mozi.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי

מאת: יוסיעבודה וקריירה - כללי15/06/091040 צפיות
חושבים לשכור את שירותיו של ממונה בטיחות ? רק רגע אחד... בואו ותקראו את השורות למטה....

מאת: יוסיעבודה וקריירה - כללי08/06/091235 צפיות
חוששים מסיכונים במקום העבודה? זה הזמן לבצע סקר סיכונים מקיף ולבטל את כל גורמי הסיכון...

מאת: יוסיעבודה וקריירה - כללי08/06/091148 צפיות
רוצים באמת לשמור על בטחון העובדים? זה הזמן לגייס ממונה בטיחות לעבודה!

מאת: יוסיביטוח אובדן כושר עבודה12/05/091367 צפיות
מסתבר שטעות קטנה בעבודה יכולה לגרום לכך שבמקום שתחזרו הביתה מאוחר אולי לא תחזרו בכלל. יותר ויותר עובדים סובלים מאובדן כושר עבודה, איך אפשר למנוע את המצב הזה?

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222976 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222858 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187422 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187584 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188072 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179662 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica