חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך הקלה למציאת גן אירועים

מאת: מורןחתונות09/03/2011995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המלצות חברים

האפשרויות צומצמו והוחלט כי גן אירועים במרכז הינו האופציה המושלמת.  אך, הבחירות עדיין מרובות, וקיימים אינספור גני אירועים במרכז. אחד הדברים הבסיסיים שיכולים להקל הוא לערוך סקר שוק בין חברים, להקשיב לסיפורים ולהמלצות. חשוב לשאול על שביעות רצונם כשבמידה והייתם באותו אירוע להיזכר מה הייתה הרגשתכם הכללית מהמקום. המלצות מחברים היא דרך פשוטה ונהדרת לקבל חוות דעת אמינה.

לצאת אל השטח

אין כמו לראות את המקום בעיניים, לבדוק איך הוא מרגיש ולהכיר את הנפשות הפועלות. לא מומלץ לסגור על מקום מבלי לבקר בו פיזית קודם לכן. חשוב לא לוותר על שלב זה, לשנס מותניים ולעשות סיור מקדים. כדאי לבדוק גני אירועים במרכז , אך לא להתפתות לסגור עם גן אירועים הראשון שרואים. כדאי להתרשם מהעיצוב, מהמרחב, ומסביבת המקום. כמו כן,  מומלץ באותה הזדמנות לבדוק את טיב המזון, חשוב לא להתפשר ולבקש לבצע טעימות של המקום, אם ניתן בזמן אמת, זהו זמן טוב לראות את תפעול המטבח בפועל.

בזמן אמת

זוגות רבים מתעקשים לבדוק גני אירועים בזמן אמת של חגיגה. גני אירועים במרכז מאפשרים זאת, ויארגנו לכם שולחן מיוחד באירוע אליו תגיעו. הדבר מאפשר להתרשם מגן האירועים מכל הבחינות- אוירה, מרחב, אקוסטיקה, התנהלות הצוות בלחץ, עיצוב וקבלת פנים. להגיע לאירוע זוהי דרך נפלאה לחבור רגשית למקום, אך בהחלט דורשת השקעה וסבלנות.

אינטרנט

אחד היתרונות הבולטים של המאה האחרונה הוא האינטרנט. השימוש באינטרנט הוא כלי מופלא לחפש ולמצוא, לפרסם ולהגיב. חיפוש על ידי מילת מפתח יכול לפרוס בפניכם עשרות דלתות, כל אחת לעולם אחר. האינטרנט יכול לסייע בגיבוש ההחלטות, לפני היציאה לשטח. תוכלו לקרוא על גני אירועים במרכז,גני אירועים בכל הארץ ולקבל תגובות קהל וטוקבקים. כמו כן, לכל גן אירועים שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט שבו ניתן להתרשם מתמונות המקום, ולקרוא על שירותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים.
זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים, על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוך
פנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את
הברנז`ה התל- אביבית.
עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה
  לגן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".
גן אירועים ו-אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי02/07/11980 צפיות
גן אירועים הינו מקום שיכול להפוך אירוע מן השורה, גם אם זה טקס עסקי, בריתה, חתונה, בר מצווה או כל דבר אחר, לאירוע ייחודי שייחרט בזיכרון לאורך זמן. עיקר עוצמת החוויה המתקבלת באירוע בגן אירועים היא חווית החוץ. כיפת השמיים הפרושה מעליך, דשא וערוגות נוי, מתקנים נוספים כגון מזרקות מים או עצים המוארים בשלל צבעים ועוד, יוצרים בלב תחושת חופש והנאה, וזאת עוד בלי שהתחיל בכלל האירוע.

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי02/07/11955 צפיות
גן אירועים הופך פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות בקרב חתונות, חגיגות בר מצווה, ועוד מגוון רחב של אירועים. זאת בעיקר בשל היופי הכלול בגן אירועים כגון מזרקות ענק, בריכות דגים, שיחים ועצים פסטורליים ומדהימים, אוויר נעים ביותר וסביבה עוצרת נשימה ההופכת כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת. גני אירועים מעוצבים על ידי מעצבים מהשורה הראשונה, וזאת על מנת לייצר חוויה ייחודית, בתוך סביבה מעוצבת להפליא.

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי02/07/111036 צפיות
היסטוריית גני האירועים במרכז בעשור וחצי האחרונים השתלט ביד איתנה שוק האירועים, עסקיים או משפחתיים, המתקיימים בגני אירועים, ובעיקר גנים במרכז הארץ. גן אירועים במרכז הארץ הפך לנגיש מאוד לאוכלוסייה במרכז ממספר סיבות. הסיבה הראשונה היא דעיכתם של הפרדסים והשטחים החקלאיים שהיו כה דומיננטיים לאורך כל המאה האחרונה.

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי02/07/111451 צפיות
תפריט אולם אירועים או גן אירועים, ופירוט המנות הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע באשר הוא. האוכל המוגש באירוע מהווה פקטור משמעותי מחוות הדעת על מקום האירוע. אם האוכל טוב, האורחים ובעלי השמחה יאמרו רק מילים טובות על מקום האירוע. אם האוכל פחות טוב, כך ייראה המקום בעיניי החוגגים. בעלי שמחות רבות שוקלים רבות איזה אוכל להגיש באירוע שלהם? חלבי או בשרי? האם להגיד מנות בשר גדושות? או מאכלים חלביים מיוחדים? הדילמה היא גדולה.

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי02/07/11915 צפיות
אולם אירועים מספק את המענה האולטימטיבי כשבאים להרים אירוע שמח, רב משתתפים, מהנה וארוך ככל שהלילה מאפשר. האולם הסטנדרטי הינו מבנה מקורה, מחומם או מקורר על פי הצורך, עם רחבת ריקודים בר משקאות רחב, מערכות תאורה שעל פי רוב עומדת בקדמת הטכנולוגיה בתחומה, וצי של מלצרים ועובדים שכולו רתום למען האירוע. אבל את כל זה אנו מכירים היטב. השתתפנו באירועים, רקדנו בהם ואין כל אלו חדשים לנו.

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי09/03/111005 צפיות
האירועים של היום הם בהחלט לא מה שהיה פעם. בעבר, חגיגות היו נעשות בעיקר במקומות כמו אולמות אירועים, והיה להם אופי צנוע ואינטימי. באותה תקופה היו 2-3 אולמות אירועים בכל עיר, המחירים היו זהים, העיצוב חזר על עצמו, וכך גם האוכל, הסגנון והצילום המתאמץ בשחור לבן. לא היו מפיקי אירועים, מלבישות, מעצבת גרפית ועוד שלל מקצועות שכיום כל אולם מכיר ואף מספק. חגיגות באולמות אירועים היו דבר פשוט ומשפחתי. אז מה קרה מאז?

מאת: מורןאירועים וחתונות – כללי09/03/11919 צפיות
בכל אירוע בין אם חוגגים חתונה, בר מצווה או ברית השמחה בעיצומה וכולם מתרגשים. ועכשיו נשאלת שאלת השאלות- היכן לחגוג את האירוע, אולם אירועים או גן אירועים, כל כך הרבה אפשרויות, אין ספק שהדבר עלול לבלבל.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182902 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica