חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמונות מצחיקות באלבומי חתונות

זוגות רבים בוחרים ללכת על הז'אנר המצחיק – משעשע באלבומי החתונות שלהם. להלן כמה סוגים של תמונות חתונה משעשעות שמסתובבות ברשת:

הכלה הדומיננטית

היא יכולה לגרור את החתן בזמן שהוא נאחז במעקה, או לאיים עליו עם סכין של עוגה, או להצטלם כזו שמתקנת את המכונית בזמן שהחתן יושב על המדרכה. תמונות הכלה הדומיננטית משחקות עם הסטיגמות הקיימות – הן צוחקות עליהם, או שוברות אותם. לפעמים הכלה תצטייר כאישה לחוצה הגוררת את בעלה לחופה, ולפעמים היא תעשה בדיוק ההיפך ממה שכלות עושות בד"כ.

הלבוש הבלתי הולם

הרבה זוגות אוהבים לנפץ את נורמות הלבוש בחתונה (חליפה ושמלה לבנה). אנשים עשו זאת בדרכים רבות ומגוונות. יש כלות שמצטלמות עם בגד לבן (ביריות וגרביוני רשת לבנים). יש זוגות שמצטלמים עם תספורת מוהיקן, קעקועים או איפור של חיות. ויש זוגות שמתלבשים כאילו העירו אותם מהנגאובר של מסיבת רוק. כאן אין גבול לשבירת הנורמות...

מקומות מוזרים להצטלם בהם

על כף של טרקטור, על הסל במגרש כדורסל, או בפינת ההומלסים, בין מחטים ובאנגים – קיימים אינסוף מקומות מוזרים שבהם זוגות מצטלמים ומעלים לרשת.

יש זוגות שרוצים לצלם תמונות משעשעות, אבל מעדיפים שלא להכניס אותם לאלבום החתונה (כדי שהסבתא לא תתעלף). בשביל זה, קיימת האפשרות של עיצוב אלבומים באינטרנט. מורידים תוכנה לאלבומים מעוצבים, משבצים בה את התמונות המצחיקות שצילמו החברים, שולחים לחברת הדפוס, ותוך 4 ימי עבודה האלבום יודפס ויישלח הביתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלבומים מעוצבים | הזמנות לחתונה

אתם לפני חתונת השנה , כך לפחות מכנים זאת החברים וקרוביי המשפחה . למען האמת הם ממש צודקים. עידן הצלם שפיתח עבורכם רק אחרי חודש את הפילם נגמר. כיום אתם מקסימום יכולים לבקש את הקבצים שהוא צילם ולעצב בעצמכם אלבום מעוצב דרך הרשת באמצעות כלים עיצוביים שפותחו במיוחד עבור אלבומים מעוצבים. מדובר בטרנד מוביל ומאוד פופולארי שלא רק מקובל וקל על כולם אלא גם חוסך לכם כסף והרבה.

לפני כול אירוע משפחתי טיפוסי ישראלי, אנחנו הישראליים אוהבים להשקיע ולא מעט. בתוך כך, גם אם צריך לשבור חסכונות ולהזמין את הזמר הכי מרקד והגורמה הכי טעים נעשה זאת. יחד עם זאת מלווים מספר הפקות שמצריכים מאתנו מחשבה רצינית לא פחות , כמו : בחירת אלבום מעוצב , הזמנה לחתונה משלל הזמנות הקיימות היום בתחום החתונות והאירועים בישראל.

הזמנת אלבום מעוצב יכולה להוות פתרון מפלא למתנה לכל אחד ובמכל אירוע. ריכוז תמונות נבחרות באלבום איכותי בעל סגנון המעוצב בצורה אישית ומותאם לטעמו של מקבל המתנה הוא בהחלט מתנה מקורית , מהנה ובעלת ערך נוסטלגי רב.

אם בעבר משימות דפוס שונות חייבות אותנו לפניה לבית דפוס ולהפקדה של העבודה אותה רצינו להפיק בידי אנשי מקצוע, ללא כל מעורבות בתהליך הרי היום ניתן להפיק דבר דפוס שונים כמו הזמנות לחתונה, הזמנות לבר מצווה, הזמנות לבת מצווה ועוד הזמנות מכל סוג בתהליך מהיר ויעיל, ולהשפיע על התהליך בצורה משמעותית מאוד. העובדה שהטכנולוגיה בבתי הדפוס הפכה למהירה ונגישה מאוד ונוחות התפעול גברה מאפשרת לאנשי המקצוע לערב את הלקוחות בצורה משמעותית הרבה יותר.

אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים רגילים אותם אנו יוצרים על ידי תמונות שונות שיש לנו במחשב. הפלוס העיקרי באלבומים מסוג אלבומים מעוצבים הוא שאין שום צורך להתחיל לכתת רגליים ולרוץ אל חנות הצילום על מנת לפתח פילים, לרכוש אלבום (שנראה בדרך כלל ישן ולא טוב) ישן ולהתחיל להכניס אליו את התמונות.

קודם כל, מה זה בכלל אלבומים מעוצבים? ובכן, אלבומים מעוצבים הם למעשה אלבומים שנוצרים מתמונות שנמצאות במחשב שלנו. כיום ניתן למצוא כמעט רק אלבומים דיגיטליים (עקב המהפכה הדיגיטלית שממשיכה לתפוס תאוצה ולהתפתח).

אתם נהנים לשבת ולהביט אל אלבומים מעוצבים, אתם אפילו שוקלים להתחיל לייצור אלבומים מעוצבים בעצמכם. אם יש לכם כישרון ובעבר יצרתם אלבומים מעוצבים וכעת יש לכם אירוע, למה שלא תעצבו גם הזמנות לבר מצווה או לכל אירוע כלשהו?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214250 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204387 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205288 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194174 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193403 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193446 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182920 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica