חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלטים לעסקים, תכנון מטרה אסטרטגית.

מאת: שלטיםפרסום14/03/20111064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מספר אסטרטגיות שונות לפרסום.  לכל קהל יעד יש את האסטרטגיות פרסום שלו. שילוט לעוברי דרך- שילוט המיועד לעוברי דרכים רגלית יהיה הרבה יותר קטן מהשילוט שמיועד עבור הנהגים. שילוט שמיועד לנהגים יתפוס הרבה יותר מרחב מכיוון שבדרך כלל הוא ימוקם גבוה יותר אחרת שום נהג לא יראה אותו. בדרך כלל שלטים שמיועדים לעוברי דרך ימוקמו בתחנות אוטובוסים, או בגבהים של עמודים ותמרורים.

שלטים גדולים יותר מיועדים בדרך כלל לכלי רכב  בעת שעוברים ברכב שיראו את שילוט הענק שדבוק לבניינים השונים. שימו לב שהשלטים הם בהחלט בגודל שנראה לעיניים.

שלטים כטכניקה אסטרטגית.

כיום הפרסום תופס חלק כל כך רחב וניכר מהיומיום. הרבה חברות מכניסות מסרים מושכים לתוך השלטים. בשלטים של ימינו מוכנסים הרבה מאד מסרים שקל ושרוצים להזדהות איתם. ההזדהות עם שלטים שמטרתם לפרסם ולבצע גירוי לקנייה בדרך כלל מצליחים להשיג את יעדם. זה אבסורד אבל מושקעת מחשבה רבה ותכנון רב בהקמת פרסומת באמצעות שלטים. יש לדאוג שהמסר יהיה ברור, שלא יהיו יותר מידי קשקושים. שלטים שהמסר המרכזי אצלם לא ברור יאבדו מהאפקט ומהמטרה שלהם.

שילוט זה לא רק לעסקים.

לא רק עסקים פרטיים מפרסמים באמצעות שלטים. אלא, גם אירגונים שונים לא מעטים כגון משרדים ממשלתים כדוגמת משרד לבטיחות בדרכים ועמותות שונות בוחרות להעביר את המסרים שלהם באמצעות שילוט. הרבה חברות פרסום מתפרנסות יפה מאד בתקופת בחירות גם בחירות מקומיות וגם בחירות לממשלה. הרבה מעדיפים דווקא בשלטי החוצות מפני שקהל רב רואה את השלטים הללו דבר שמגביר  את הסיכויים להשגת המטרה שכנוע מסויים או שכנוע לקנייה.

לא תמיד שילוט יודפס במקום שבו עיצבו ותיכננו אותו מבחינה אסטרטגית את השלטים, אלא יש מקומות של גרפיקה לחוד ששם יושבים מעצבים ופירסומאים שזו עבודתם לדעת איך לעבר מסר מסויים על גבי שלטים. אותם פרסומאים עושים את עבודתם נאמנה עד שהם גורמים לקנייה בטוחה ולהכרת המוצר או האובייקט המפורסם על גבי השלטים. הדפסת השילוט יוכל להעשות כגון במקום אחר בבית דפוס.

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלטים- אלקוסר שלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלטים

מאת: שלטיםעסקים - כללי21/08/111016 צפיות
שלטים הם אבן דרך בכל מקום אליו אנו הולכים, וזאת משום שהם מסייעים לנו לדעת שאנו נמצאים במקום הנכון, או לחלופין – מכוונים אותנו אל המקום הנכון. ישנם סוגים רבים של שלטים, כאשר לכל סוג יש מטרה עיקרית אחרת. במאמר זה נציג את סוגי השלטים העיקריים ואת מטרותיהם, על מנת לסייע לכם לבחור שילוט שיתאים ...

מאת: שלטיםעסקים - כללי26/04/11943 צפיות
כדי שהעסק שלכם יבלוט מול כל היתר, כדי שתוכלו למשוך את תשומת ליבם של לקוחותיכם הפוטנציאליים בעידן רווי מסרים שיווקיים, וכדי שלקוחותיכם יוכלו לזהות את העסק שלכם גם בשעות הלילה ומחוץ לשעות הפעילות, אתם זקוקים לשלטים מוארים. אך שהשלטים המוארים אכן ימלאו את ייעודם בהצלחה, אתם זקוקים לשירותיה של החברה המקצועית והטובה ביותר בתחום. גם אתם תוכלו גם אתם ליהנות משלטים מוארים שישרתו את מטרות

מאת: שלטיםעסקים - כללי28/02/111009 צפיות
שילוט לעסקים בעידן המודרני יש כל כך הרבה סוגים של שלטים. אחד מהם הוא שילוט לעסקים. כל עסק חדש שרוצה שיכירו אותי יוציא שלטי ענק ובכך יכנס למודעות של בני האנוש שנחשפים לאותה פרסומת. שילוט לא רק גורם לנו להחשף לסוג מידע מסויים אלא גם עוזר לנו להתחבר ולהתקשר אליו ואפילו להזדהות איתו. פרט לזה ששלטים מספקים מידע הם אמורים לגרום לקהל יעד להמשך אל החנות. שילוט לעסקים זה מושג נצרך עבור כל עסק שרוצה לקדם את עצמו. שילוט לעסקים שמוצב בפתח העסק יכולים לגרום לנו להיכנס או לא להכנס לחנות. חוץ מהמידע הרלוונטי, שילוט כזה יכול לגרום לנו להתעניין ולהגיע יותר ויותר נלהבים לחנות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222871 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213705 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica