חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ללמוד ספרדית לפני טיול?!

מאת: נטלי הרוש לימודי שפות14/03/20111270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים טיול לאזור דוברי ספרדית? איך הספרדית שלכם?

אם יצא לכם לשמוע מישהו אומר שאי אפשר להסתדר בחו"ל בלי לדבור את השפה, שטויות!

אני יכולה לשתף אתכם שטיילתי בדרום אמריקה (בפעם הראשונה) במשך 3 חודשים מבלי לדעת מילה בשפה הספרדית... מחקרים מוכיחים כי מעל 80% מתקשרות בין אישית היא לא באמצעות מילים! בטוח יצא לכם להתנסות בסיטואציה בה היה עליכם לתקשר עם אדם בשפה לא מוכרת לכם, ואני בטוחה שהצלחתם לתקשר בדרך זו או אחרת...

אבל, לא כל דבר אפשרי הופך אותו לכדאי!

לאחר שחזרתי לארץ עם מעט אוצר מילים בעקבות הטיול שלי, החלטתי שאני רוצה לדעת יותר את השפה הספרדית.
לאחר מעט בדיקה על אפשרויות שונות ללמוד ספרדית , החלטתי שאני נרשמת לקורס ספרדית למתחילים על מנת לרכוש בסיס נכון של השפה.

אני חייבת לשתף אתכם שהקורס עבר בקלילות ובמהירות ואחרי מספר חודשים הספרדית שלי השתפרה פלאות! אני לא אגיד לכם שהכול היה "שוטף" אבל אשמח לשתף אתכם כי זו הרגשה מדהימה "פתאום" להבין את המילים בשיר שמשמיעים ברדיו...

הטיול שלי בדרום אמריקה השאיר בי טעם של עוד ולאחר שנתיים החלטתי שאני רוצה עוד "טעימה" מן העולם והחלטתי שהגיע הזמן, אבל הפעם אחרי לימודי ספרדית.

אני חייבת להגיד לכם שהכלים שרכשתי והזמן שהשקעתי בנושא לימוד ספרדית פתאום השתלמו לי ונהפכו לדבר יקר ערך...

העשייה היומיומית נהפכה לקלה ופשוטה בהרבה!  

היה קל יותר בניידות ממקום למקום, בהתנהלות באוכל ובעיקר שרציתי להכיר אנשים חדשים! באזורים בהם טיילתי היו אנשים נחמדים והאפשרות להבין אותם ולתקשר בשפה שלהם נתנה לי את ההזדמנות להכיר תרבות חדשה ומעניינת מאוד (בעיניי)...

לסיכומו של עניין, המלצה שלי?  תשקיעו מעט זמן וכסף וטוסו עם לפחות טיפה בסיס של השפה הספרדית.  זה יעצים לכם את החוויה בהרבה...

נכון להיום קיימים גם קורסים המיועדים במיוחד למטיילים!

מידע נוסף על קורס ספרדית למטיילים, <---לחץ כאן! 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מקיף וערכי בנושא לימודי ספרדית...    http://easy-spanish.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי הרוש

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193013 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש רכב31/03/192951 צפיות
אם ברשותכם רכב ללא טסט על שמכם ואין בו כל שימוש בהווה או שימוש ייעודי בעתיד, דעו, זה מתכון לבעיות. מעבר לכך שבזמן הזה הרכב מעלה אבק בחנייה, הוא עשוי להיות מחויב באגרות וקנסות. אז למה שלא תמכרו את הרכב לקונה רכבים לפירוק ותמנעו מהעלויות הללו? נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב28/02/192059 צפיות
אנשים רבים משאירים מאחור בעיות כמו אלה, מה זה אומר? הרכב ישן אז משאירים בחנייה וזה הכל פתרנו את הבעיה. אז זהו..ש..לא. רכבים ישנים מביאים עמם בעיות לא מעטות.. למשל, קנסות בשל גרימת זיהום אוויר פוטנציאלית או ממשית ולכן הזנחה לא באה בחשבון. לטובת הכלל ולטובת בעל הרכב יש לטפל בבעיה. הפתרון הטוב ביותר לרכבים הישנים מהסוג שעתיד בקרוב לצאת מכלל שימוש זה לפנות לקונים רכבים לפירוק.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197151 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש רכב31/01/191990 צפיות
מה אנחנו יודעים על מגרשי פירוק? מבחינת רבים מאתנו, הכינוי המוכר הוא "מגרש גרוטאות". רכבים במצבים לא תקינים מגיעים לשם, רכבים שלמעשה כבר אין שימוש בהם והם הורדו מהכביש מסיבות שונות. במגרשים אלו, מגרשי ה"גרוטאות" ניתן למצוא דווקא אוצרות לא קטנים.. נסביר.

מאת: נטלי הרוש רכב30/01/191691 צפיות
הרכב העייף והישן, זה שבזמן אמת עושה לכם הרבה בושות ועושה בעיות בהנעה, בנסיעה שאינה חלקה, הדלתות חורקות ובאופן כללי הוא לא נראה להיט ורואה מוסך יותר מאשר הוא אמור. אם זה המצב חברים יקרים, אנחנו היינו ממליצים לכם שהנסיעה הבאה שלכם תהיה למגרש פירוק..

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222639 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192101 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173223 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173487 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172981 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172492 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171968 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica