חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה מתקן מים הכי משתלם לבית ?

מאת: אריק כהןצרכנות15/03/20111771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האקלים במדינת ישראל ידוע כאקלים חם והדבר רק גובר ומחמיר בשנים האחרונות. אנו עדים לחורפים שחונים ולימי שמש אף בחודשי החורף הקרים ביותר כגון דצמבר וינואר. באקלים חם זה שתיית מים באופן תדיר הינה בגדר חובה וסכנת התייבשות תמיד מחכה מעבר לפינה. אך מה לעשות שמי הברז בישראל לא נחשבים כאיכותיים ביותר וקיים חשש מפני זיהומים ושאר חיידקים. מתקני מים בבית מהווים את הפתרון המושלם לכך ומספקים לנו מים נקיים בראש שקט. ישנם שני סוגים מרכזיים של מתקני מים, מיני בר ואחיו הגדול בר מים.

לאחר שהחלטתם שברצונכם לרכוש לביתכם מתקן מים בין אם מדובר במתקן מיני בר או בר מים נשאלת השאלה איזה מתקן מים הכי משתלם וכדאי לקנות. שאלה זו תלויה במספר גורמים. ראשית עליכם להבין מה הצרכים והדרישות שלכם ובהתאם לכך לערוך סקר שוק. חשוב להבחין בין מתקני מים המחוברים לצנרת הביתית לבין מתקני מים מינרלים שהם למעשה מעמד שעליו מעמידים כד מים מינרלים. במקרה והמשפחה שלכם מונה מספר נפשות עדיף לרכוש מיני בר או בר מים שמתחבר לצנרת הביתית וכך תבטיחו לעצמכם מים ללא הגבלה בלי לדאוג שכד המים המינרלים ייגמר.

מעבר לכך שמתקני המים המינרלים מוגבלים בכמות שהם מספקים העומדת לרוב על 19 ליטר למתקן בר מים ו-11 ליטר למתקן מיני בר, עצם התפעול והחלפת כד המים מסורבל ומכביד. מדובר כאמור בכדי מים גדולים יחסית ששוקלים כמובן משקל רב, כדים אלו אינם מתאימים להרמה לילדים וישנם גם מבוגרים שיתקשו בעצמם להחליף את כד המים. פתרון לכך הינו שירות שמציעות חברות המים, שירות זה מספק תחלופה של כדי מים למקרה ואתם לא מעוניינים לאחסן בבית כד מים חלופי או לחילופין אינכם מסוגלים להרים בעצמכם משקל כבד זה. אך לשירות זה קיים גם חסרון היות ואתם יכולים לגמור את הכד ולהיתקע עם כד מים ריק וכן עליכם לקבוע עם השירות ולדאוג להיות זמינים בבית על מנת לקבל את פני נציג השירות.

בשוק קיימים דגמים שונים של מיני בר ובר מים במבחר גדלים, עיצובים ופונקציות. הדגמים האנלוגיים הפשוטים מספקים רק ברז למים קרים, חמים ולעיתים מורתחים. אך קיימים בשוק גם דגמים חדשנים של מתקני מים בעלי צג דיגיטאלי שבו ניתן לקבוע את טמפרטורת המים המדויקת וכן הכמות. מתקנים אלו גם בטוחים לשימוש ילדים היות ומותקן בהם מנגנון בטיחות מיוחד המונע מים חמים. המתקנים מעוצבים כאמור במבחר עיצובים, כאשר בחדשים הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הייטקיסטי וחדשני. ניתן לרכוש את המתקן במבחר צבעים ולהתאימו לטעמכם האישי. חשוב לבדוק לפני הקנייה הסופית, כי מתקן המים הינו תוצרת של חברה ידועה בעלת שם בתחום וכן כי המתקן עומד בתו התקן 1505 הנוגע לטיהור וניקיון המים.

 



תגיות המאמר: מתקני מים, בר מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק כהן

מאת: אריק כהןצרכנות17/08/11940 צפיות
מה כבר לא נאמר אודות איכות המים בישראל. הנושא מצוי בשנים האחרונות במרכז הכותרות והאמת הדעות חלוקות בלשון המעטה. בכל מקרה מוסכם על הכל כי מענה מושלם לבעיית איכות המים בין אם אסתטית או בריאותית ניתן על ידי מתקני מים מטהרים.

מאת: אריק כהןצרכנות14/07/111203 צפיות
הציבור בישראל חושש מלשתות את מי השתייה ישירות מהברז, אך אל דאגה הפתרון כבר נמצא, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מערכות מסנני מים לבית, בשוק קיימות מערכות מסנני מים חיצוניות, פנימיות ומובנות בהתאם לרצוני תכם והעדפתכם האישית.

מאת: אריק כהןצרכנות04/07/111005 צפיות
אם ברצונכם ליהנות ממים איכותיים ללא כל דאגה ובראש שקט מומלץ כי תרכשו לביתכם מתקני מים שיספקו לכם מים איכותיים וצלולים בזמינות מיידית.

מאת: אריק כהןצרכנות22/05/111169 צפיות
בעבר הלא רחוק הציבור בישראל יכול היה לשתות מי ברז ללא כל דאגה וחשש, אך לאחרונה נראה כי השתנו פני הדברים. שפכים תעשייתיים, חקלאיים ועירונים מצאו דרכם למאגרי המים וגרמו לזיהומם, רק לאחרונה משרד הבריאות אסר על תושבי קריית מוצקין לצרוך מי שתייה עקב זיהום שהתגלה במים והתושבים נאלצו לרכוש מים מינרלים לשתייה. הרתחת המים לא עזרה ונאסר על צריכתם בצורה חד משמעית. אם אתם רוצים לשתות מים בראש שקט תעשו לעצמכם טובה ותרכשו מתקני מים לשתייה.

מאת: אריק כהןצרכנות18/05/111078 צפיות
בריאותכם חשובה לכם והחלטתם להתחיל בדיאטה ואכילת פירות וירקות, אך שום דיאטה לא תהיה שלמה ללא הפסקת שתיית משקאות מוגזים והתחלת שתיית מים באופן תדיר. מים מכילים מינרלים חשובים כמו סידן ואבץ, הם נטולי קלוריות וכולם רק בריאות. אך לא הכל ורוד, מי השתייה בישראל אינם איכותיים כפי שהיו בעבר. רכישת מתקני מים לבית או למשרד תאפשר לכם ליהנות ממים נקיים ואיכותיים בראש שקט. להרחבה קרא את המאמר

מאת: אריק כהןצרכנות09/05/111188 צפיות
כשהיינו ילדים היינו נוהגים לשתות מים היישר מהברזיות בבית הספר או מהברז בבית ללא כל חשש, אך היום אם תראו את ילדכם שותה מברזייה יתמלא ליבכם בדאגה עקב איכות המים הירודה. שוק המים בישראל מצוי בעין הסערה כבר תקופה ארוכה ומתנהל ויכוח עז לגבי איכות מי השתייה. מומחים בתחום המים טוענים כי צבעם העכור של המים וטעם הלוואי של הכלור ניתנים לטיפול באמצעות רכישת מסנני מים או מתקני מים לשתייה, ומדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות.

מאת: אריק כהןצרכנות18/04/11979 צפיות
תזונה בריאה ונכונה הפכה בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי מחיינו. עתה כבר ידוע לכל כי שתייה תדירה של מים שומרת על בריאותנו וגופינו. מחקרים הוכיחו כי מים מסייעים להפחתת מחלות סרטן, לב, התייבשות, כאבי ראש והרגשה כללית רעה. מתקני מים לשתייה יהפכו את הצורך החיוני של שתיית מים להרגל שבשגרה. עצם הימצאות מתקני מים כדוגמת מיני בר בבית, תגביר את הצריכה היומיומית ותשמור על בריאות המשפחה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica