חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתחילים טיפול זוגי?

מאת: nataly28זוגיות ואהבה16/03/2011866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקשר שלכם צולע? עומדים להיפרד? קודם תקראו כאן.

כמה נשואים יתגרשו לבסוף? יותר מידי, נתוני המדידות מראים שבערך חמישים אחוז מהמתחתנים אמורים להיפרד. סיבות שונות יכולות להוביל לכך. החל מזוטות קטנות כמו תקשורת מקולקלת, כאסחים סביב המטלות שיש בבית וכלה בבעיות שמתעוררות בעקבות הרחבת המשפחה. ברם, ישנה ידיעה משמחת והיא, שהיום אפשר לעשות משהו שונה לפני שמתחילים בתהליך הגירושין. מעוניינים לדעת עוד על טיפול זוגי? אז תקראו את כל המאמר.

חושבים שאתם זקוקים גם לטיפול? מעוניינים לדעת עוד על יעוץ זוגי?

אם כל העת אתם רבים, לא מסכימים וחושבים שזה הזמן להיפרד- כדאי לכם לפנות לטיפול זוגי. אתם לא חייבם להתגרש, אפשר ללכת על אופציה אחרת. על גירושים משלמים מחיר ובסופו של דבר, ישנה סיבה שבגללה בחרתם להעמיק בקשר.

איפה מחליטים על סוג הטיפול זוגי? כיצד מוצאים עוד מידע על ייעוץ זוגי?

מטפלים שונים קיימים ולכל אחד גישה שונה. אם אתם מעוניינים לדעת מה נכון עבורכם, אפשר פשוט לקבוע פגישת היכרות. פגישות כאלה הן הרבה פעמים ללא מחיר, והן מאפשרות הזדמנות טובה לבחון מראש את הדינמיקה עם המטפל. לא צריך לפחד להרים טלפון על מנת לקבוע פגישה- תמיד רצוי לבדוק לפני שמתחילים מאשר להיתקל במשהו לא צפוי.

איך מתחילים טיפול זוגי

הייתה סיבה שבעקבותיה החלטתם להתחתן. אחרי כל הזמן הזה, בעקבות הטלטלות בחיים, התקשורת נהרסת, אין תשוקה והזוגיות שלכם אינה בריאה. זה מתרחש אצל כל הזוגות, ברם לא כל צמדי החמד מצליחים להתמודד עם מצב זה. במהלך הטיפול יהיה לכם מקום ניטרלי להתלונן על הצרות, לקבל כלים חדש, ולפרוק עול ולהיות מאוהבים כמו פעם.

הפסד רציני זה יהיה אם לא תתנו צ'אנס נוסף לאהבה של שניכם- עשוי להיות שתגלו עולם חדש.

מעוניינים בטיפול זוגי? מעוניינים לקרוא על גירושין? תעיינו באתר http://www.du-et.co.il/ ותתרשמו.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111781 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111913 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111830 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111821 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112567 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111842 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111881 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206583 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204962 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204739 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192823 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182327 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182764 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181917 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica