חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיני בר לשימוש ביתי

מאת: אריק כהןצרכנות17/03/20111133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן הבריאותי הבא עלינו לטובה כולם מבינים כבר את החשיבות של צריכה יומיומית של מים. כיום מחנכים את הילדים מגיל אפס ששתיית מים באופן תדיר ובמספר רב ככל האפשר הינה חיונית ותורמת לבריאות. מתקני מים בבית יתרמו לאיכות המים בבית ויגבירו את תדירות שתיית המים.

אם בעבר כשרצינו לשתות מים קרים אך בקבוק המים במקרר בדיוק נגמר, החלטנו לשתות במקום משקאות אחרים כמו קוקה קולה או ספרייט שאינם תורמים לבריאות כמו שתיית מים, כיום מתקני מים לבית כגון מיני בר יספקו לנו מים צלולים קרים או חמים ללא הגבלה.

מהו מתקן המיני בר

מיני בר הינו מתקן שתייה שתפקידו לספק לנו מים צלולים ונקיים ללא חשש מפני זיהום או חיידקים.מיני בר משתייך למשפחת מתקני מים הקומפקטיים. מיני בר מיועד להצבה על שיש או כל משטח אחר וזאת בשל גודלו הקומפקטי ומשקלו הקל יחסית.

צריך להבדיל בין מיני בר שמחובר לצנרת הביתית ולפיכך צריך להיות מצוי ליד ברז לעומת מיני בר של מים מינרלים שבעצם מהווה מעמד לכד מים מינרלים המכיל לרוב כמות של כ-11 ליטר מים. מתקני מים המחוברים לצנרת מספקים לנו מים ללא הגבלה כאשר מתקני מים מינרלים מוגבלים בכמות המים בהתאם לתכולת כדי המים.

יתרונות מתקן מיני בר

מתקן המיני בר מספק לנו מים צלולים ונקיים בכל טמפרטורה שנרצה. מים קרים, חמים ומורתחים והכל כאמור בלחיצת כפתור. המתקנים נוחים ומותאמים לשימוש של ילדים קטנים. במתקנים קיים מנגנון מפני מים חמים להסרת דאגה מליבכם. תשכחו מלחמם מים בקומקום ולחכות שהמים ירתחו כדי שתכינו לכם קפה על הבוקר או איזה נס קפה לאורחים. אין צורך לתפוס יותר מקום במקרר עם מיכלי אחסון ובקבוקי שתייה של מים. חסל ריצות הלוך ושוב למכולת ורכישת שישיות של בקבוקי פלסטיק כל יומיים. אין יותר ריבים מי ילך ויקנה, זמן שמתבזבז וכאבי ראש מיותרים, הכל זמין ללא הפסקה ובלחיצת כפתור פשוטה.

הדגמים החדשים של מתקני המים הינם בעלי צג דיגיטאלי המאפשר לבני המשפחה לקבוע את טמפרטורת המים הרצויה להם. מתקני מיני בר מעוצבים כיום בעיצובים מודרניים והיי טקיסטים ומהווים פריט חובה בכל מטבח ביתי. ניתן לרוכשם במגוון צבעים ולהתאימם לטעמכם האישי.

בדיקות חשובות טרם רכישת מיני בר

בטרם רכישת מתקן מיני בר עליכם לוודא כי המיני בר הינו תוצרת חברה ידועה שאתם יכולים לסמוך עליה ובעל תו תקן המוכר על ידי מכון התקנים. קראו את הוראות ההפעלה של המתקן וראו כיצד עליכם יהיה להחליף את המסננים המורכבים במתקן, נוחות ההחלפה והתדירות. חשוב לעשות סקר שוק ולבחור את המתקן שיספק לכם את הצרכים שלכם במלואם ובמחיר המשתלם ביותר.

 



תגיות המאמר: מים, מתקני מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק כהן

מאת: אריק כהןצרכנות17/08/11944 צפיות
מה כבר לא נאמר אודות איכות המים בישראל. הנושא מצוי בשנים האחרונות במרכז הכותרות והאמת הדעות חלוקות בלשון המעטה. בכל מקרה מוסכם על הכל כי מענה מושלם לבעיית איכות המים בין אם אסתטית או בריאותית ניתן על ידי מתקני מים מטהרים.

מאת: אריק כהןצרכנות14/07/111207 צפיות
הציבור בישראל חושש מלשתות את מי השתייה ישירות מהברז, אך אל דאגה הפתרון כבר נמצא, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מערכות מסנני מים לבית, בשוק קיימות מערכות מסנני מים חיצוניות, פנימיות ומובנות בהתאם לרצוני תכם והעדפתכם האישית.

מאת: אריק כהןצרכנות04/07/111008 צפיות
אם ברצונכם ליהנות ממים איכותיים ללא כל דאגה ובראש שקט מומלץ כי תרכשו לביתכם מתקני מים שיספקו לכם מים איכותיים וצלולים בזמינות מיידית.

מאת: אריק כהןצרכנות22/05/111173 צפיות
בעבר הלא רחוק הציבור בישראל יכול היה לשתות מי ברז ללא כל דאגה וחשש, אך לאחרונה נראה כי השתנו פני הדברים. שפכים תעשייתיים, חקלאיים ועירונים מצאו דרכם למאגרי המים וגרמו לזיהומם, רק לאחרונה משרד הבריאות אסר על תושבי קריית מוצקין לצרוך מי שתייה עקב זיהום שהתגלה במים והתושבים נאלצו לרכוש מים מינרלים לשתייה. הרתחת המים לא עזרה ונאסר על צריכתם בצורה חד משמעית. אם אתם רוצים לשתות מים בראש שקט תעשו לעצמכם טובה ותרכשו מתקני מים לשתייה.

מאת: אריק כהןצרכנות18/05/111083 צפיות
בריאותכם חשובה לכם והחלטתם להתחיל בדיאטה ואכילת פירות וירקות, אך שום דיאטה לא תהיה שלמה ללא הפסקת שתיית משקאות מוגזים והתחלת שתיית מים באופן תדיר. מים מכילים מינרלים חשובים כמו סידן ואבץ, הם נטולי קלוריות וכולם רק בריאות. אך לא הכל ורוד, מי השתייה בישראל אינם איכותיים כפי שהיו בעבר. רכישת מתקני מים לבית או למשרד תאפשר לכם ליהנות ממים נקיים ואיכותיים בראש שקט. להרחבה קרא את המאמר

מאת: אריק כהןצרכנות09/05/111191 צפיות
כשהיינו ילדים היינו נוהגים לשתות מים היישר מהברזיות בבית הספר או מהברז בבית ללא כל חשש, אך היום אם תראו את ילדכם שותה מברזייה יתמלא ליבכם בדאגה עקב איכות המים הירודה. שוק המים בישראל מצוי בעין הסערה כבר תקופה ארוכה ומתנהל ויכוח עז לגבי איכות מי השתייה. מומחים בתחום המים טוענים כי צבעם העכור של המים וטעם הלוואי של הכלור ניתנים לטיפול באמצעות רכישת מסנני מים או מתקני מים לשתייה, ומדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות.

מאת: אריק כהןצרכנות18/04/11983 צפיות
תזונה בריאה ונכונה הפכה בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי מחיינו. עתה כבר ידוע לכל כי שתייה תדירה של מים שומרת על בריאותנו וגופינו. מחקרים הוכיחו כי מים מסייעים להפחתת מחלות סרטן, לב, התייבשות, כאבי ראש והרגשה כללית רעה. מתקני מים לשתייה יהפכו את הצורך החיוני של שתיית מים להרגל שבשגרה. עצם הימצאות מתקני מים כדוגמת מיני בר בבית, תגביר את הצריכה היומיומית ותשמור על בריאות המשפחה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214269 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204407 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205308 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica