חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינה פרטית עם מטבח לאחסון מזון נוח

מאת: אביטל מטבחיםרהיטים17/03/201194304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד נעצב מטבחים כך שיעוצבו בקלות, ללא השקעה כספית שלא נוכל לעמוד בה, ואחרי הכל להכיל את כל הנוחות.
הרי מטבחים מעוצבים מאז שנת 2000 ותחילת הבראנג'ה הקיימת כיום בשוק כוללים פטנטים קלים ונוחות מדהימה, איך ניקח את הכל אל תוך המטבח שלנו? איך נצליח להתמודד עם מטבחים מעוצבים של מעצבי פנים ואדריכלים ללא השקעה כספית ברמה שדורשים מאיתנו. אחסון מזון נוח מחוץ לבית בגינה שלנו יכול הקנות לנו המון נוחות ואיכות חיים גבוהה, כך למשל בניית בר ואי בגינה הפרטית והקטנה שלנו ואיזור אחסון למזון קל כמו חטיפים ומשקאות, וכמובן שלא נשקח את המשקאות האלכוהוליים שיכולים לקבל איזור פרטי משלהם !


נושא מעט מורכב אך איכותי, עם מעט טיפים והשלכות נבין את כל עניין המטבחים המעוצבים.

אז ישר ולעניין, מטבחים מעוצבים בקלילות.

1.ואזה להשלמת העיצוב - היום כמו שתוכלו לראות בהרבה מטבחים מעוצבים אצל קטלוגים ותערוכות של חברות מטבחים גדולות, תמיד קיימת איזו ואזה או אביזר משנה המשלים את העיצוב על הגוון הרצוי,

נניח שכל המטבח בגוונים של שחור לבן,, נציב ואזה אדומה בוהקת ומגבת באותו גוון, הדבר ישבור את העיצוב ויקנה טאץ' של מטבחים מעוצבים שנרכשו ועוצבו אצל מעצב מומחה.

2.פיצ'ים - כל הטריקים הקטנים והיפים לעיצוב מטבחים כמו הגבהת השיש לנוחות, או כפתורי גישה המגדירים נוחות בקרב מטבחים מעוצבים משלימים את העיצוב והמודרניזציה שבהם.

3.מטבחים מעוצבים עם אי - אם באמת נרצה ללכת עד הסוף אז נוכל בהחלט להציב אי למטבח אשר באמת יתן תחושה אחרת, לא משנה על איזה מטבחים מעוצבים נסתכל או באיזה קטלוג מטבחים מוביל נבחר לקחת את ההשראה תמיד יהיה אי, לכן גם אנחנו רוצים, נעשה זאת בקלות, אי אצל נגר זול ונתאים את עיצובו ומידותיו בעצמנו.

4. רעיונות לגינה הקטנטנה שלנו - בחירה ושילוב של רעיונות מקוריים שמוצאים חן בעיננו הם הדרך להקים את החצר הפרטית שלנו, לאחר שנסתובב מעט ברחבי האינטרנט ונשאב רעיונות מקוריים נוכל לקבל החלטה לגבי כל אלמנט בגינה שלנו, כך למשל התאורה, הצמחייה, אי למטבח הפרטי שלנו ועוד. אני הייתי ממליץ להיתבונן על דוגמאות לעיצוב גינה פרטית וקטנה ומשם לקחת כל רעיון ודוגמא שאהבתם

5.עיצוב מטבחים מנצח - עיצוב מטבחים מנצח הוא כזה שילך בקו עיצוב אחד עם הבית ועדיין יותאם לקטלוג מטבחים מעוצבים של חברות וישדר את אותו הכיוון, כלומר ניקח את מראה עיצוב הבית ובאמצעותו נמשיך את הצבעים החלקים והעיצוב הגדלים ושאר הדברים אל תוך המטבח, כך בעצם מטבחים מעוצבים שמותאמים לבית מתנהלים.

טיפ: המלצה נהדרת לרעיונות בנושא סידור מזון תוכלו לקרוא באתרי אינטרנט בתחום המזון.

*לסיכום אני מאוד מקווה שנתתי קצת חומר למחשבה ושיש לכם כיוון, לא חייב לזרוק כסף, אני גיל מפורטל אקרמן מטבחים המאפשר לכם לערוך השוואות מחיר מבין חברות מטבחים מעוצבים בארץ, נגריות המעצבות מטבחים ויבואנים.

כל פנייה, ביקורת או טענה תתקבל בשמחה.

מבית אקרמן שיווק מטבחים - קטגוריית מטבחים מעוצבים.

 



תגיות המאמר: מטבחים מעוצבים, מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי, אני אביטל כתבת הפורטל אני בעיקר עוסקת בתחומי עיצוב מטבחים מבינה ומתמצאת בשטח, כותבת פוסטים מיקצועיים לאתרים וכאלה שסתם אמורים לקדם מונחי חיפוש כמו מטבחים חחחחח, אשמח לתגובות חיוביות אתם מוזמנים להיתרשם מהאתר הוא מכיל באמת מגוון רחב של מטבחים והרמוניה מדהימה של הצעות שיקלו עליכם באמת בחיפוש מטבחים, יגדיל לכם את הראש ויקל מטבחים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביטל מטבחים

מאת: אביטל מטבחיםעיצוב פנים28/01/111416 צפיות
סקירה כוללת של עיצוב מטבחים מהפן הביתי, טיפים למעצב המטבח הביתי - תאורת מטבחים, מרחב ועומק, סקירת התחום ודוגמאות מטבחים מעוצבים.

מאת: אביטל מטבחיםשיפוצים18/01/111431 צפיות
פורטל המטבחים הישראל מבית אקרמן מביא לכם מגוון פתרונות לבעיות בקרב מטבח הישראלי, כפי שאתם יודעים מטבחים בישראל הם המקום הכי ביתי בבית, החם ביותר וזה שנוגע בכולנו. הפעם נסקור נזילות מטבחים, הצעות פיתרון, ואם תמשיכו להתעקש גם כמה חברות מטבחים שיתנו לכם אחד מהניילון.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195982 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica