חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נזילות מטבחים

מאת: אביטל מטבחיםשיפוצים18/01/20111431 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון, נכון שאומנם בימינו כבר די נדיר לראות מטבחים עם נזילות אך בכל זאת עדיין קיימים במספר דירות שראיתי מטבחים שבהם בתקרה יש רטיבות ונזילה , חספוס של הקיר וקילופי צבע. האומנם מטבחים כיום לא אמורים לסבול ממצב זה בעידן כל כך טכנולוגי אך זה קיים גם בבתים בעלי מטבחים חדשים ומרשימים.

מאיפה זה בא?

נזילת מטבחים באה בעיקרה מחוסר העמידה של הקירות בלחות ועומסים , וכמובן מבידוד קור-חום , דבר שיוצר מטבחים עם נזילה , בדיוק כמו כוס עם מים קרים המלאה טיפות סביבה – תהליך עיבוי שכזה המרחש ב- מטבחים ברחבי הארץ.

אז הבנתי, איך פותרים?

מקלפים חברים , מטייחים , צובעים , עולים לגג המטבח (במקרה של בית פרטי או קומת גג) ובודקים את מצב הרצפה, ישנם מומחי מטבחים אשר ישמחו לעזור לכם בנושא המחיר לא זול אבל פותר את הבעיה אחת ולתמיד בדרך כלל.

הצעה חלופית היא למצוא חברה מטייחת המתמחה בתחומי נזילות מטבחים, תוכלו להיעזר באתר של פורטל המטבחים הישראלי לפתרון הבעיה הזו, פיתרון נוסף הוא פשוט לרכוש מטבח חדש מהניילון, פה אני בהחלט אמליץ על האתר של אקרמן מטבחים בו תוכלו להיחשף להמון מטבחים מעוצבים חברות ונגריות מטבחים יבואנים ומאמרים מקצועיים שיסבירו לכם על המחיר על החברות וכמובן על פיתרונם של בעיות כגון אלה.

לסיכום – ישנם באמת הרבה בעיות בקרב מטבחים כיום והדבר בעיקר נובע מהעובדה שלא כולם חידשו והשקיעו באזור זה כאשר נכנסו לבתיהם , ואם תראו השקעה היא תהיה לרוב עיצובית בלבד. מטבחים מעוצבים לא קשה למצוא אבל הרבה לפני העיצוב בא שלב האותנטיות המהווה חשיבות גדולה יותר. ישנם הרבה יבואני מטבחים באתר אשר ישמחו לייבא לכם מטבח וחברות ונגריות שבשמחה יתקינו מטבחים השאלה היא אם הדבר יפתור את הבעיה.

לכן אנחנו כאן כדי להביא לכם את כולם בקלות , השירו פרטים והחברות מטבחים יחזרו אליכם עם שלל מידע רלוונטי בנושאים שתרצו.

אקרמן מטבחים ושיווק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי, אני אביטל כתבת הפורטל אני בעיקר עוסקת בתחומי עיצוב מטבחים מבינה ומתמצאת בשטח, כותבת פוסטים מיקצועיים לאתרים וכאלה שסתם אמורים לקדם מונחי חיפוש כמו מטבחים חחחחח, אשמח לתגובות חיוביות אתם מוזמנים להיתרשם מהאתר הוא מכיל באמת מגוון רחב של מטבחים והרמוניה מדהימה של הצעות שיקלו עליכם באמת בחיפוש מטבחים, יגדיל לכם את הראש ויקל מטבחים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביטל מטבחים

מאת: אביטל מטבחיםרהיטים17/03/1194307 צפיות
כיצד נעצב מטבחים כך שיעוצבו בקלות, ללא השקעה כספית שלא נוכל לעמוד בה, ואחרי הכל להכיל את כל הנוחות. הרי מטבחים מעוצבים מאז שנת 2000 ותחילת הבראנג'ה הקיימת כיום בשוק כוללים פטנטים קלים ונוחות מדהימה, איך ניקח את הכל אל תוך המטבח שלנו? איך נצליח להתמודד עם מטבחים מעוצבים של מעצבי פנים ואדריכלים ללא השקעה כספית ברמה שדורשים מאיתנו. נושא מעט מורכב אך איכותי, עם מעט טיפים והשלכות נבין את כל עניין המטבחים המעוצבים.

מאת: אביטל מטבחיםעיצוב פנים28/01/111417 צפיות
סקירה כוללת של עיצוב מטבחים מהפן הביתי, טיפים למעצב המטבח הביתי - תאורת מטבחים, מרחב ועומק, סקירת התחום ודוגמאות מטבחים מעוצבים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232627 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223293 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica