חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלמת בגרויות כהכנה ללימודים גבוהים

מאת: amielsabagבגרויות18/03/2011901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבחני הבגרות מוכרים כמעט לכולנו משנות התיכון שלנו. אותם מבחנים רשמיים ומעט מפחידים (כשאתה תלמיד תיכון) מטעם משרד החינוך בספרות, תנ"ך, אזרחות, לשון, היסטוריה וכמובן מתמטיקה הם שלב טבעי שכמעט כולם עוברים בשנות התיכון, או לאחר הצבא כאשר הם משלימים או משפרים את ציוני הבגרות שלהם.

עבור כל אותם צעירים שלא ממש השקיעו בלימודים לבגרות בתיכון (ולמען האמת – רובנו היינו כאלה...), השלמת הבגרויות לקראת לימודים אקדמאיים לאחר סיום השירות הצבאי היא למעשה סוג של פריבילגיה, למרות שרובם מעדיפים להסתכל על כך כמטלה מעצבנת ולא חשובה.

הסיבה לכך שניתן לראות בהשלמת בגרויות סוג של פריבילגיה, היא כי על ידי חזרה על כל החומר הזה משנות התיכון מקבל אתו תלמיד סוג של רענון והכנה מקדימה ללימודים האקדמיים אותם הוא עתיד להתחיל בתוך כמה חודשים. לא קל להגיע לספסל הלימודים של האקדמיה כאשר אתה כבר לא זוכר את הפעם האחרונה בה ישבת בכיתה ולמדת מקצוע כלשהו לעומק (אם לא מחשיבים כמובן את שיעורי המור"קים בטירונות...), ובטח ובטח שאינך שוכר חומר לימודי הכרחי כמו מתמטיקה פשוטה.

לכן, למידה לקראת שיפור או השלמת בגרויות יכולה לתת לכם לא רק את תעודת הבגרות המיוחלת המהווה בסיס חינוכי הכרחי כיום, אלא גם את ההכנה והרענון הנחוץ לכם על מנת להתחיל את שנת הלימודים הראשונה באוניברסיטה או במכללה בצורה חלקה, נעימה וקלה יחסית. ככה, במקום להתחיל ולנסות להיזכר באמצע השיעור הראשון מהם החוקים של חיבור חזקות אתם תהיו כבר רעננים ומוכנים כתוצאה מהלמידה שלכם לקראת מבחני הבגרות.

את אותו הדבר פחות או יותר אפשר לטעון גם לגבי מבחן הפסיכומטרי, במהלכו מתרגלים וחוזרים על חומר בסיסי והכרחי במתמטיקה, עברית ואנגלית. שוב – גם כאן מדובר בסוג של פריבילגיה שעוזרת להפוך את החיים במהלך הסמסטר הראשון של התואר לקלים הרבה יותר, אפילו אם מרבית האנשים מעדיפים לראות את הפסיכומטרי כמבחן אימתני ונוראי שבעיקר בא למרר את חייהם...

אז המסקנה כאן היא שאם אתם משלימים עכשיו בגרויות או אפילו לומדים לקראת הפסיכומטרי המאיים – אל תתייאשו. מדובר בתהליך שיעזור לכם מאוד בהמשך הדרך...


 



תגיות המאמר: בגרות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מורה פרטי, מחנך ופדגוג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amielsabag

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214102 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214048 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173116 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149563 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132238 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131924 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131880 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica