חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עץ משפחתי בעיצוב אישי מתנה שנשארת לדורות - שורשים

ישנם אירועים משפחתיים, כמו למשל חתונת זהב, כנס משפחתי, בר מצווה או בת מצווה, יום נישואין, חתונה ועוד, שבהם אנו רוצים להעניק לאנשים היקרים לנו מתנה מיוחדת, ערכית ויוקרתית, מתנה אישית שתישאר ותיזכר לדורות.

חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מציעה ליצור עבורכם עץ שורשים,מעוצב כתמונה הכוללת שמות, תאריכים. תמונות כותרת וברכה מתאימה.זהו מוצר מושקע ויוקרתי שייעשה אישית עבורכם ע"י צוות מיומן של כותבים מקצועיים,תחקירנים, גרפיקאים ומעל הכל ליווי אישי ומקצועי לכל אורך התהליך:

עץ משפחה לחתונת זהב,יום הולדת עגול או כנס משפחתי

עיצוב עץ משפחה אמנותי הכולל שמות ותאריכים, ומשולב בתמונות משפחתיות. זוהי מתנה אישית ומרגשת המתאימה לכל אירוע משפחתי משמעותי: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול, כנס משפחתי ועוד.

עץ שורשים לבר מצווה

עיצוב עץ שורשים ייחודי לבר או בת מצווה הכולל את כל בני המשפחה המורחבת. תמונת אילן היוחסין שתוצג בכניסה לאולם תפתיע ותרגש את באי השמחה. האורחים יקבלו עותק קטן כמזכרת משמעותית מן הארוע.

עץ שורשים לחתונה

עיצוב עץ שורשים לחתונה כמתנה יוקרתית המסמלת את איחוד משפחות החתן והכלה למשפחה אחת. תמונת עץ החתונה תוגש כמחוות תודה מפתיעה ומרגשת מהזוג הצעיר להוריו, מול כל האורחים.

מגוון דוגמאות ומידע נוסף ניתן למצוא באתר שלנו   www.shorashim-teud.co.il

או צרו קשר עם אלי גורן בטלפון:  052-3986898  באימייל:  e_goren@shorashim-teud.co.il

אודות

חברת שורשים מתמחה בכתיבה הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף אנו מפיקים אילן יוחסין המעוצב כתמונת קיר ממוסגרת. אנו מציעים מתנה יוקרתית ומרגשת למשפחה ולאירועים משפחתיים משמעותיים: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שורשים מתמחה בכתיבה הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף אנו מפיקים אילן יוחסין המעוצב כתמונת קיר ממוסגרת. אנו מציעים מתנה יוקרתית ומרגשת למשפחה ולאירועים משפחתיים משמעותיים: חתונת זהב, יום נישואין, הגעה לגבורות לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי גורן

מאת: אלי גורןאירועים וחתונות – כללי20/08/111344 צפיות
מתנה איכותית ומפתיעה, ובעיקר מקורית, לאירועים משפחתיים חשובים תהיה עץ שורשים משפחתי, קרי אילן יוחסין. נסו לדמיין את מבע פניהם של ותיקי המשפחה בקבלם מתנה כזו שבה נראים כל בני המשפחה מספר דורות לאחור ועד לימינו אלה. איזו נוסטלגיה, כמה זיכרונות עצובים וגם שמחים יתעוררו.

מאת: אלי גורןבר ובת מצווה20/08/11973 צפיות
רגע חשוב ביותר בחייו של נער הוא טקס הבר מצווה שבו על פי הדת היהודית הנער הופך לבוגר ומקבל עליו עול תורה ומצוות. קצת על ההכנות – במאמר הבא.

מאת: אלי גורןאירועים וחתונות – כללי21/03/111331 צפיות
חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. החברה מציעה מגוון שירותים למתעניינים בשורשיהם המשפחתיים: סיוע מקצועי באיתור השורשים, רישום המידע באינטרנט, בניית העץ המשפחתי שלכם כתמונת קיר מרהיבה –רעיון למתנה מקורית לכל חגיגה משפחתית.

מאת: אלי גורןאירועים וחתונות – כללי18/03/111195 צפיות
חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף "שורשים" מציעה מגוון רעיונות מקוריים למתנות מיוחדות בתחום התיעוד המשפחתי: ספר אישי או סיפור משפחתי שיכתב ויופק על ידינו, תמונה מעוצבת וממוסגרת של עץ המשפחה / אילן היוחסין המשפחתי, או וידאו קליפ בסגנון אלו הם חייך. המכנה המשותף למגוון הרעיונות שנציע הוא שכולם עוסקים בתיעוד משפחתי ובכולם תקבלו מוצר מושקע ויוקרתי שייעשה אישית עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222292 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22586 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica