חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע על יועץ זוגי

מאת: nataly28זוגיות ואהבה22/03/2011952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקשר מקרטע? להיפרד קוסם לכם? קודם תקראו כאן.

כמה זוגות יפסיקו את הנישואין? לא מעט, המספרים מוכיחים שבערך מחצית מהמתחתנים כנראה יפרדו. לעובדה זאת מספר רב של סיבות. החל מזוטות כמו תקשורת של טלפון שבור, פרצי אלימות בעקבות המטלות שיש להספיק וכלה בבעיות שמתעוררות בעקבות השקעת מאמצים רבים בקריירה. אך, החדשות המשמחות הן, שהיום יש עוד דברים שניתן לעשות לפני שבוחרים להתגרש. מעוניינים לדעת עוד על ייעוץ משפחתי? אז זה המקום להתחיל בו.

לא בטוחים אם גם אתם זקוקים לטיפול זוגי? רוצים עוד מידע על יועץ זוגי?

אם גם אתם רואים שאתם רבים, מגדפים וחושבים על גירושין- כדאי לכם לפנות לטיפול זוגי. לא חייבים להתגרש, יש עוד דרכים לשקול. עם גירושין בא מחיר ולמרות הכל, הייתה סיבה שבעקבותיה הפכתם להיות נשואים.

לפי מה בוחרים מטפל? באיזה אופן מוצאים את המידע שצריך על מטפל זוגי?

ישנם הרבה מטפלים ולכל אחד דרך שונה לגשת לבעיה. אם אתם מעוניינים להיות בטוחים שאתם לא טועים, אפשר פשוט לקבוע מראש פגישה עם המטפל. פגישות אלה ניתנות לעיתים בחינם, והן בעצם הזדמנות טובה לבחון ולהעריךאת הדינמיקה עם המטפל. אין צורך להסס להרים טלפון כדי לקבוע פגישה- תמיד כדאי לדעת מבעוד מועד מאשר לצאת מהעניין מאוכזבים.

מה רציתם לשאול על טיפול זוגי

ישנה סיבה שבגללה החלטתם להינשא. אחרי שעברו כל השנים האלה, לאחר כל המשברים, התקשרת מתקלקלת, התשוקה מתפוגגת ודברים משתנים. כל הזוגות עוברים את זה, ולמרות כל זאת לא כל האוהבים יודעים להתמודד עם זה. במהלך הטיפול הזוגי יהיה לכם מקום ניטרלי לבכות על הצרות, לפרוק עול, לקבל כלים חדשים ולהשיב לעצמכם את האהבה.

מדובר כאן על הפסד רציני אם לא תתנו עוד סיכוי אחד לנישואים שלכם- בסוף ייתכן שתצאו מחוזקים יותר.

מעוניינים בטיפול זוגי? מעוניינים לקרוא על גירושין? תעיינו באתר http://www.du-et.co.il/ ותמצאו כל מה שרציתם לדעת ופחדתם לשאול.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111781 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111913 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111830 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111821 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112567 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111842 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111880 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206581 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204961 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204739 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192822 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182327 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182764 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181916 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica