חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יובי פרינט , איך בוחרים בית דפוס

מאת: יובי פרינטעסקים - כללי24/03/20115252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי הדפוס של היום הם כבר לא מה שהיו בעבר. כיום אתם מקבלים מבית הדפוס את כל השירותים להם אתם זקוקים כדי ליצור מוצרים שונים וזאת כדי להקל על הלקוח בכל מה שקשור לעבודות הדפוס השונות.

כיום, כאשר לקוח בוחר בית דפוס הוא צריך לבחון נושאים רבים בטרם הוא מחליט. הנושא הראשון החשוב אותו עליו לבחון הוא המוצרים השונים אותם יכול בית הדפוס לייצר. כיום בתי הדפוס מבצעים שלל עבודות שונות כגון הדפסת עלונים, פלאיירים, כרטיסי ביקור, מעטפות, פנקסי צ'קים, גלויות, מוצרי קידום, טפסים, שלטים, באנרים, הזמנות, מדבקות, מגנטים, רול אפ, הדפסות על קנבס ועוד.

אנו יכולים לראות כי בתי דפוס מסוימים מציעים מוצרים ייחודיים רק להם וישנן חברות אשר מעוניינות בייחודיות זו שכן היא מבדילה אותן מחברות אחרות. בעולם הפרסום של היום, אם אתם מחזיקים בצור פרסומי ייחודי אתם פותחים ביתרון על פני חברות מתחרות וזאת משום שאתם נתפשים כמחדשים ולכן הדבר מומלץ.

השלב הבא בבחירת בית דפוס הוא בדיקת איכות החומר. זהו נושא חשוב במיוחד משום שאיכות החומרים משפיעה באופן מוחלט על הגימור. אם המוצר לא איכותי הלקוח חש זאת במיידית ופעמים רבות הוא מקשר מוצר לא איכותי לעסק לא איכותי. כאשר אנו מדברים על איכות חומר אנו מדברים על איכות הנייר, השקף, השמשונית ושאר החומרים בהם עושים שימוש בעת ההדפסה.

הנושא הבא שמחייב בדיקה הוא הגימור. כיום אנו יכולים לראות כי בתי דפוס מחזיקים במחלקת גימורים אשר בוחנת את טיב המוצר כאשר הוא כבר מוכן. כדי שהמוצר הסופי שיוצא אל הלקוח יצא אליו כשהוא מושלם וללא פגמים, יש לפקח על כל ההליך מקרוב ולוודא שהדפסה מבוצעת כראוי מן ההתחלה ועד הסוף.

ונושא אחרון אותו אנו צריכים לבחון בטרם אנו בוחרים בית דפוס הוא נושא השירות. כיום בתי הדפוס מציעים שירותים רחבים של ייעוץ, עיצוב ומשלוח וזאת כדי לספק ללקוח את הנוחות המרבית. מומלץ מאוד לבחור בית דפוס אשר מספק שירותים רחבים אלו שכן הוא יכול לחסוך לכם זמן ועלויות רבות. שירות איכותי הוא גם שירות מקצועי, אמין ומהיר. כדאי לבחור בית דפוס עם מוניטין טוב כדי להבטיח נושאים אלו. 

בעניין המחיר רצוי לומר שאיכות עולה כסף. עם זאת, כדי להוזיל את המחיר וגם אם במעט, ניתן לרכוש מוצרים בכמויות גדולות ואז לקבל הנחה. חברות רבות יודעות שהן מתכוונות לעשות שימוש רב במוצרים ולכן הן מזמינות כמות גדולה במיוחד בפעם אחת ומקבלות הנחות משמעותיות. כך ניתן לקבל מוצר איכותי במיוחד במחיר מוזל.

לסיכום : בחירת בית דפוס צריכה להיעשות לאחר שיקולים רבים. רצוי לבחון כמה בתי דפוס ולראות מה כל אחד מהם מציע ובאילו מחירים. חשוב לזכור שאם אתם מעוניינים במוצר ושירות איכותי, עליכם לבחון היטב את התנהלות בית הדפוס טרם בחירתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובי, פרינט. כל פתרונות העיצוב וההדפסה, בבית אחד.לקטלוג מוצרים ושירותיםhttp://www.u-v.co.il/ לשיחת ייעוץ לא מחייבת 03-5562010

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובי פרינט

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231737 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222643 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221819 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica