חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על מתקנים מתנפחים

מאת: שי קליימן ימי הולדת25/03/2011903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 לאן ניתן להזמין מתקנים מתנפחים ?

מתקנים מתנפחים ניתן להזמין לכל אירוע בעל שטח מספיק גדול שניתן להכניס בו את המתקנים בהם אתם מעוניינים . מתקנים מתנפחים  מתאימים לכל אירוע משום שכל הגילאים יכולים ליהנות מהמגוון הרחב של המתקנים הקיימים . יום הולדת ימי הפעלה וגיבוש הם האירועים המתאימים ביותר להזמנת מתקנים מתנפחים. בנוסף מומלץ גם באירועים אחרים ליהנות מהחוויה הזו כמו : מסיבת רווקים / רווקות, סדנאות צוותים , בר / בת מצווה וכל האירועים הפרטיים והעסקיים שקיימים . אם אתם חוגגים את האירוע בימי החורף מומלץ להזמין את מתקנים מתנפחים למקום סגור כדי להימנע מהפתעות של מזג האוויר.

אילו מתקנים מתנפחים קיימים ?

קיימים מגוון סוגים של מתקנים מתנפחים חלקם מתאימים לילדים ולחלקם לגיל יותר גדול. הסוגים הקיימים הם : מתקני כדורים , מגלשות מים , מתנפחים לקפיצה , מתנפחים עם פעלולים רבים כמו מגלשות , טיפוס הרים , טירות מתנפחות ועוד... המגוון עצום לכן עליכם לבחור את המתנפחים המתאימים לגיל המוזמנים. קיימים מתקנים מתנפחים במגוון צורות צבעים והדפסים שמעניקים צבעוניות ואווירה נעימה לאירוע. כל חברה מחזיקה מספר של מתקנים מתנפחים ולא תמיד את כל הסוגים , לכן מומלץ לברר עם החברה אילו מתקנים קיימים ברשותה ולבדוק אם מדובר במתקנים בהם אתם מעוניינים.

איך בוחרים מתקנים מתנפחים ?

יש לבחור מתקנים איכותיים ובטיחותיים , כיצד תדעו אם המתקנים בטיחותיים ? ניתן לבדוק את המתקנים , לבקש מהחברה להגיע לאירוע ולצפות כיצד האירוע מתנהל עם המתקנים. בנוסף חובה לבחור בחברה שיש לה ביטוח מתאים ואת האישורים הנדרשים להפעיל מתקנים מתנפחים. עליכם להבין כי תכנון האירוע הוא באחריותכם וכל המוזמנים צריכים לקבל את האיכות הטובה ביותר .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל יום הולדת כיפכף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי קליימן

מאת: שי קליימן ימי הולדת22/10/111050 צפיות
מתקנים מתנפחים מעשירים ומגוונים כל אירוע. במאמר שלפניכם, תוכלו לקרוא אודות מתקנים מתנפחים המתאימים לשילוב במהלך חתונות.

מאת: שי קליימן קייטרינג25/07/11980 צפיות
בחירת דוכני מזון תלוי ביחס ישיר לאופי האולם או גן האירועים המארח את האירוע. במאמר שלפניכם נסקור דוכני מזון המתאימים להצבה בגני אירועים

מאת: שי קליימן קייטרינג16/07/11888 צפיות
החיבור בין מסורת ובין קידמה מועילה לכולם – לקייטרינג ולסועדים, דוכני מזון, הם הדרך האולטימטיבית לשלב בין מסורת ואירועים.

מאת: שי קליימן הפקות אירועים16/07/11985 צפיות
איך תוכלו לשלהב את האווירה באירוע שלכם, ולגרום לו להפוך לאירוע בלתי נשכח? התשובה היא בשילוב נכון ומתאים – של אטרקציות לאירועים.

מאת: שי קליימן ימי הולדת14/07/111047 צפיות
אנו חיים בעידן שבו הליצנים כבר נמצאים בכל אירוע מבוקש. בכדי ללמוד על שירותי הופעות ליצנים באירועים השונים, המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

מאת: שי קליימן בר ובת מצווה14/04/111121 צפיות
זאת ממש שאלה קשה...חוגגים אירוע מחפשים אטרקציות לאירועים ישנם המון אז מה לבחור מה כדאי מה החוויה בכל אטרקציה ובאיזה סוג אירוע מדובר אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה וכו

מאת: שי קליימן הפקות אירועים14/04/111004 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע ורוצים שהוא יהיה אירוע מדובר , מהנה וכיפי עליכם להזמין אחת ממגוון אטרקציות לאירועים שקיימות . האם כדאי לבחור באטרקציה של נעליים קופצות או אולי בכלל להזמין בובות ענק ? התשובה תלויה בסוג האירוע , גיל המוזמנים ועוד פרמטרים שחשוב להבין לפני הזמנה סופית של אטרקציות לאירועים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181445 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica