חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי קייטרינג מתקדמים עם דוכני מזון

מאת: שי קליימן קייטרינג16/07/2011888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שעובר הזמן אנו מגלים כי אנינות הטעם שלנו בהחלט משתפרת וככל שאנו נחשפים ליותר ויותר תכנים טלוויזיוניים בנושאי קולינריה וכיוצא בזה, הטעם שלנו מתחיל להתחדד ביחד עם עולם המושגים. כיום ניתן להשיג שירותי קייטרינג מתקדמים אפילו בעזרת דוכני מזון, שהם אחת הדרכים העתיקות ביותר להסעדה.

אם פעם היינו רואים דוכני מזון רק בפיות רחוב או שהיו בכלל דוכני מזון שהגיעו אל האזור שלנו כדי למכור לנו את המאכלים שהיו להם, היום המציאות שונה באופן משמעותי. האוכל הפך להיות מתוחכם יותר עם דגש מאוד גדול על מרכיבים אחרים ומשובחים יותר ועל שיטות בישול בריאות יותר לטובת הסועדים בכללותם.

להציע שיטת הגשה מסורתית

אולי הדרך שבה מכינים היום שירותי קייטרינג ליום הולדת ולאירועים שונה ממה שהיה נהוג פעם ואולי המרכיבים התחלפו להם, אך שיטת ההגשה היא עדיין טובה. יש הרואים את אותם דוכני מזון באופן רומנטי למדי ואם נתקלים בדוכן מזון כזה או אחר בזמן אירוע והתכנסות גדולה, יש לדבר השפעה מאוד גדולה על הדרך שבה האוכל נספג בתודעה.

שיטת הגשה היא אחד השלבים החשובים ביותר של ההסעדה, משום שלא כולם רואים באמת מה מכינים במטבח ואלו מרכיבים מכניס השף אל הסירים והמחבתות, אך כאשר רואים דוכני מזון שיש בהם את המאכלים הללו הם צריכים להיות יפים ומעניינים. דוכני המזון צריכים למשוך את העין לפני שהבטן מתחילה לספוג הכל.

ליהנות מכל החוויה הקולינארית

החיבור בין מה שהיה פעם ובין מה שקיים היום נתון תמיד לפרשנותם של הסועדים אך ללא ספק זהו חיבור שיכול רק להועיל ולהפתיע רבים שרוצים את האוכל שלהם חדשני אך מסורתי.

 



תגיות המאמר: קייטרינג, דוכני מזון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל יום הולדת כיפכף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי קליימן

מאת: שי קליימן ימי הולדת22/10/111050 צפיות
מתקנים מתנפחים מעשירים ומגוונים כל אירוע. במאמר שלפניכם, תוכלו לקרוא אודות מתקנים מתנפחים המתאימים לשילוב במהלך חתונות.

מאת: שי קליימן קייטרינג25/07/11980 צפיות
בחירת דוכני מזון תלוי ביחס ישיר לאופי האולם או גן האירועים המארח את האירוע. במאמר שלפניכם נסקור דוכני מזון המתאימים להצבה בגני אירועים

מאת: שי קליימן הפקות אירועים16/07/11985 צפיות
איך תוכלו לשלהב את האווירה באירוע שלכם, ולגרום לו להפוך לאירוע בלתי נשכח? התשובה היא בשילוב נכון ומתאים – של אטרקציות לאירועים.

מאת: שי קליימן ימי הולדת14/07/111047 צפיות
אנו חיים בעידן שבו הליצנים כבר נמצאים בכל אירוע מבוקש. בכדי ללמוד על שירותי הופעות ליצנים באירועים השונים, המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

מאת: שי קליימן בר ובת מצווה14/04/111121 צפיות
זאת ממש שאלה קשה...חוגגים אירוע מחפשים אטרקציות לאירועים ישנם המון אז מה לבחור מה כדאי מה החוויה בכל אטרקציה ובאיזה סוג אירוע מדובר אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה וכו

מאת: שי קליימן הפקות אירועים14/04/111004 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע ורוצים שהוא יהיה אירוע מדובר , מהנה וכיפי עליכם להזמין אחת ממגוון אטרקציות לאירועים שקיימות . האם כדאי לבחור באטרקציה של נעליים קופצות או אולי בכלל להזמין בובות ענק ? התשובה תלויה בסוג האירוע , גיל המוזמנים ועוד פרמטרים שחשוב להבין לפני הזמנה סופית של אטרקציות לאירועים.

מאת: שי קליימן הפקות אירועים14/04/11941 צפיות
מתקנים מתנפחים ניתן להזמין לכל אירוע בעל שטח מספיק גדול שניתן להכניס בו את המתקנים בהם אתם מעוניינים . מתקנים מתנפחים מתאימים לכל אירוע משום שכל הגילאים יכולים ליהנות מהמגוון הרחב של המתקנים הקיימים .

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181626 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica