חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי שתייה מסוננים

מאת: אריק כהןצרכנות27/03/2011944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנשים רבים נמנעים מלשתות את מי הברז מתוך חשש לזיהומים וחיידקים. למי מכם לא יצא לפתוח את הברז במטבח או הטוש במקלחת ופתאום לגלות שגוון המים עכור ולא נקי ולחשוב מה זה המים שאני ומשפחתי אמורים לשתות, וזאת מבלי כמובן לדבר על טעם המים שמכיל כלור ואינו ערב לחיך בלשון המעטה. על מנת להבטיח כי תיהנו ממים מסוננים ונקיים לשתייה רצוי לרכוש מתקני מים שונים כגון מיני בר ובר מים המכילים מגוון מסננים וכן פילטר מים

מתקני מים מורכבים כאמור ממספר מסנני מים שמטרתם לסנן את מי השתייה. מסנן מיקרוני נועד לסינון המים מפני חול וחלודה, מסנן פעם פעיל תפקידו לספוח את הכלור ולאפשר לכם ליהנות ממי שתייה נקיים וטעימים ללא טעם לוואי, וגולת הכותרת של מסנני מים הינה נורת האולטרא סגול שמחסלת את החיידקים העלולים להימצא במים.

בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של מתקני מים כאשר בר מים נחשב כאחד מהמובילים והמוכרים. אך צריך להבחין בין שני סוגים עיקריים של ברי מים. חברות המים המינרלים מציעות מתקן בר מים שהוא למעשה מעמד לכד מים מינרלים גדול המכיל כ-19 ליטר מים. בר מים זה אינו מכיל מסנני מים והמים המתקבלים הם המים המינרלים ישירות מהכד. הסוג השני של מתקני בר מים, מחובר לצנרת עצמה ומציע מי ברז שעברו סינון דרך מסנני מים המורכבים במתקן והתוצאה היא מי שתייה נקיים ומסוננים.

יתרונם המהותי של מתקני מים המחוברים לצנרת הוא באספקת המים השוטפת ללא צורך לדאוג כי המים ייגמרו בשלב כזה או אחר. מתקני מים מינרלים מוגבלים בכמות המים הקיימת בכד, וצריך כל הזמן להחליף את כדי המים, מלאכה לא קלה ונוחה עקב המשקל הרב של כדי המים. החלפת מים אינה פעולה לחדר כושר שמצריכה הנפה והרמה לגובה של כ-19 ליטר מים, משקל שילדים ואף מבוגרים יתקשו לשאת. חברות המים מציעות שירות של החלפת כדי המים בכדי להקל את קושי זה, אך משמעות הדבר שתמיד תצטרכו להיות זמינים לנציג השירות, ולשים לב מתי הכד עומד להתרוקן בכדי לתאם החלפה.

המתקנים החדישים מציעים לא רק מים מסוננים אלא מים קרים וזאת ללא צורך בקירור המים מראש במקרר, מים חמים ואף מורתחים שחוסכים חימום בקומקום ומאפשרים הכנה מיידית של משקאות חמים כתה וקפה ללא עיכוב והמתנה, עניין מהותי למשרדים ולבתי עסק. המתקנים מאפשרים מיולי נוח של בקבוקי מים וקנקנים ובנוסף ישנם מתקנים בעלי צג דיגיטאלי המאפשרים לכם לקבוע בקלות את טמפרטורה וכמות המים הרצויה לכם. המתקנים נוחים לשימוש ומתאימים אף לילדים היות ובמתקן מותקן מנגנון בטיחות מפני מים רותחים. ניתן להשיג את המתקנים במגוון צבעים ועיצובים בהתאם למטבח ולטעמכם האישי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק כהן

מאת: אריק כהןצרכנות17/08/11939 צפיות
מה כבר לא נאמר אודות איכות המים בישראל. הנושא מצוי בשנים האחרונות במרכז הכותרות והאמת הדעות חלוקות בלשון המעטה. בכל מקרה מוסכם על הכל כי מענה מושלם לבעיית איכות המים בין אם אסתטית או בריאותית ניתן על ידי מתקני מים מטהרים.

מאת: אריק כהןצרכנות14/07/111202 צפיות
הציבור בישראל חושש מלשתות את מי השתייה ישירות מהברז, אך אל דאגה הפתרון כבר נמצא, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מערכות מסנני מים לבית, בשוק קיימות מערכות מסנני מים חיצוניות, פנימיות ומובנות בהתאם לרצוני תכם והעדפתכם האישית.

מאת: אריק כהןצרכנות04/07/111004 צפיות
אם ברצונכם ליהנות ממים איכותיים ללא כל דאגה ובראש שקט מומלץ כי תרכשו לביתכם מתקני מים שיספקו לכם מים איכותיים וצלולים בזמינות מיידית.

מאת: אריק כהןצרכנות22/05/111168 צפיות
בעבר הלא רחוק הציבור בישראל יכול היה לשתות מי ברז ללא כל דאגה וחשש, אך לאחרונה נראה כי השתנו פני הדברים. שפכים תעשייתיים, חקלאיים ועירונים מצאו דרכם למאגרי המים וגרמו לזיהומם, רק לאחרונה משרד הבריאות אסר על תושבי קריית מוצקין לצרוך מי שתייה עקב זיהום שהתגלה במים והתושבים נאלצו לרכוש מים מינרלים לשתייה. הרתחת המים לא עזרה ונאסר על צריכתם בצורה חד משמעית. אם אתם רוצים לשתות מים בראש שקט תעשו לעצמכם טובה ותרכשו מתקני מים לשתייה.

מאת: אריק כהןצרכנות18/05/111075 צפיות
בריאותכם חשובה לכם והחלטתם להתחיל בדיאטה ואכילת פירות וירקות, אך שום דיאטה לא תהיה שלמה ללא הפסקת שתיית משקאות מוגזים והתחלת שתיית מים באופן תדיר. מים מכילים מינרלים חשובים כמו סידן ואבץ, הם נטולי קלוריות וכולם רק בריאות. אך לא הכל ורוד, מי השתייה בישראל אינם איכותיים כפי שהיו בעבר. רכישת מתקני מים לבית או למשרד תאפשר לכם ליהנות ממים נקיים ואיכותיים בראש שקט. להרחבה קרא את המאמר

מאת: אריק כהןצרכנות09/05/111186 צפיות
כשהיינו ילדים היינו נוהגים לשתות מים היישר מהברזיות בבית הספר או מהברז בבית ללא כל חשש, אך היום אם תראו את ילדכם שותה מברזייה יתמלא ליבכם בדאגה עקב איכות המים הירודה. שוק המים בישראל מצוי בעין הסערה כבר תקופה ארוכה ומתנהל ויכוח עז לגבי איכות מי השתייה. מומחים בתחום המים טוענים כי צבעם העכור של המים וטעם הלוואי של הכלור ניתנים לטיפול באמצעות רכישת מסנני מים או מתקני מים לשתייה, ומדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות.

מאת: אריק כהןצרכנות18/04/11979 צפיות
תזונה בריאה ונכונה הפכה בשנים האחרונות לחלק אינטגראלי מחיינו. עתה כבר ידוע לכל כי שתייה תדירה של מים שומרת על בריאותנו וגופינו. מחקרים הוכיחו כי מים מסייעים להפחתת מחלות סרטן, לב, התייבשות, כאבי ראש והרגשה כללית רעה. מתקני מים לשתייה יהפכו את הצורך החיוני של שתיית מים להרגל שבשגרה. עצם הימצאות מתקני מים כדוגמת מיני בר בבית, תגביר את הצריכה היומיומית ותשמור על בריאות המשפחה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214224 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204361 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205264 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica