חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישומי קירור ניידים : מצנני אוויר מול מזגנים ניידים

מאת: יונתן.רעסקים - כללי28/03/20111277 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יישומי קירור ניידים : מצנני אוויר מול מזגנים ניידים

 

מקרר נייד יכול לספק קירור נוח בזמן הקיץ הקשה על ידי הנעת החום בשתי דרכים : או על ידי הורדת הטמפרטורה או על ידי שימוש במים. במזגני אוויר ניידים, נוזלי קירור נושאים ומשחררים את החום, בשעה שבמקררים מאדים

( הנקראים גם מצנני אויר מים) משתמשים במים כדי לשחרר חום.

מזגני אוויר ניידים ומצנני אויר הם מכשירים מגוונים שניתן להשתמש בהם במגוון מצבים כמו קירור נקודתי שהוא יעיל מבחינת עלות או מהווה השלמה למערכת קירור אוויר מרכזית. אולם, מצנני ניידים מתאימים במיוחד לאזורים בהם התקנה קבועה לא תעבוד, כיוון שהיא יקרה וקשה להרכבת מזגני אוויר מרכזיים או מסורתיים. כמו כן, הרבה צרכנים לא אוהבים את המחשבה של התקנת מזגן אוויר לחלון בבתיהם, כיוון לעיתים קרובות זה משפיע על הסביבה האסטטית שלהם.

לכן, אם אתה צריך למצוא פתרון קירור לקירור נקודתי, קירור זמני כאשר מערכת קבועה אינה אפשרות, קירור משלים עקב אי התאמת המערכות העיקריות, או לאחר שעות של קירור נוסף, מצנן אויר כמו מזגן אוויר נייד או מצנן אויר מתאימים בהחלט לצרכיך.

 

בתים

עבור ימים חמים ולחים, מזגן אוויר נייד או מצנן אויר יכול להביא לך נוחות קרירה. שני הסוגים של מקררים ניידים נעים בקלות מחדר לחדר, וכיוון שאינם זקוקים להתקנה קבועה, הם מתאימים גם למצבים בהם יש חלון בעל צורה קשה. בגלל שמזגני אוויר ניידים מקררים את האוויר על ידי הסרת הלחות,  הם מתאימים ביותר לאקלים לח יותר. יחידות מתקדמות יותר יציעו תרמוסטט מובנה  ויעשו שימוש בטכנולוגיית אידוי אוטומטי על מנת למזער את הצורך בתחזוקה. אולם, עבור אקלים יבש, מצנן אויר יהיה יעיל יותר כלכלית לקירור האוויר ויוסיף גם את הלחות הרצויה לסביבה שלך. זכור שאם תבחר מצנן אויר , שים לב שהם מדורגים על פי כמות רגל מעוקב לדקה של אוויר מקורר אותו הם יכולים לספק ולהשוותו  למזגני אוויר ניידים, כל המזגנים והמצננים דורשים יותר תחזוקה כמו ניקוי  ואספקת מים קבועה.

חדרי שרתים למחשבים

 

שמירה על בקרת טמפרטורה היא קלה במיוחד הכרחית בחדרי שרתים של מחשבים  כיוון שתפעול לאורך זמן של ציוד בטמפרטורה גבוהה יכול לגרום לתקלות לא צפויות בציוד ואפילו לכשל במערכת . דרישות ניהול  נתונים של חברות מודרניות דורשות גם כן מספרים גדולים של שרתים בתוך מרכז הנתונים של החברה, אבל הדבר גורם לעיתים קרובות חום נוסף שנוצר על ידי הציוד, כמו גם מגבלה נוספת שנוספה על חלל שכבר עכשיו הוא מוגבל. לכן התקנה של מיזוג אוויר לחדר מחשבים יכול למזער את כיבוי המערכת וכשל לרכיבים.

 אולם, הרבה מזגני אוויר מרכזיים צפויים לכיבוי במשך סוף השבוע, ובגלל שלרוב השרתים אין חלון בעל גישה נוחה  והם בדרך כלל ממוקמים בחדר פנימי, מציאת דרך לשמור על הציוד יקר נראית קשה. תודה לאל, שמזגני אוויר ניידים מצוינים למטרה זו, כיוון שהם מספקים קירור אמין עם קלות שימוש וגמישות  הדרושים לשמור על חדר השרתים שפועל 24 שעות ביום , 365 ימים בשנה. שים לב שאחד מהרכיבים הקריטיים ביותר של מיזוג אוויר בחדר שרתים היא פונקצית התחלה מחדש אוטומטית, כמו זו הקיימת במזגן אוויר נייד מדגם Amcor ALW 12000EH  כיוון שפונקציה זו תגרום ליחידה לעבוד באופן קבוע אפילו במקרה של הפסקת חשמל. כמו כן, שים לב שחדר השרתים יכול להתקרר רק בעזרת מזגן אוויר נייד, כיוון שמצנני אויר יוסיפו לחות לאוויר ויגרמו נזק לציוד.

אזורים תעשייתיים

 

מפעלים, מחסני ארובה, ומפעלי עיבוד בדרך כלל דורשים קירור כל השנה   ללא קשר לטמפרטורה החיצונית, אזורים חמים אלו  דורשים קירור גם בחודשים הקרים. מחקרים הראו  שטמפרטורה גבוהה יכולה לעיתים קרובות לגרום לתפוקת עובד נמוכה ומספר תאונות גבוה. לכן, שמירה על העובדים בטמפרטורה קרירה ונוחה הינה השקעה שיכולה להביא תשואה טובה בתפוקה ובבטיחות.

עם הידע הזה בידך , ואתה צריך לקרר אזור גדול  או חלל עבודה מהר ויעיל ,  מקררים מסחריים מתאימים כמו Port-A-Cool PACK2K163SHD  מצנני אויר מסחרי יכול להיות התשובה. כיוון שמצננים משתמשים באיוד פשוט כדי לקרר אזור, הם יכולים לעלות כמעט חצי  עלות בתפעול לעומת מזגן אוויר מסורתי. אולם, יש לזכור  שכמו מצנני אויר, יחידות אלו יעבדו ביעילות רק באזורים חמים, יבשים כיוון שאינם מסוגלים לאייד מים נוספים באקלים לח. כבונוס נוסף, מצנני אויר יכולים לפעול גם כן כמסנני אוויר על ידי ניקוי האוויר בסביבה שלכם.

להלן מספר יישומי קירור ניידים אחרים:

מתקנים לטיפול בריאותי

התקדמות בטכנולוגיה הרפואית יצרה צורך בחימום, כמו גם קירור נוסף עקב יצירת חום מציוד רפואי.

מקררים ניידים מתאימים ל :

בתי חולים

מעבדות

מרכזי רנטגן

מרפאות חוץ

משרדים ובתי ספר

 שרתי מחשבים רגישים לחום ומערכות משרדים אחרות, לעיתים מפסיקים לעבוד בטמפרטורה חמה ופוגעים בתפעול היומי. מקררים ניידים  מתאימים ל:

קירור משלים

כיתות זמניות

קירור לגיבוי בחירום

תחזוקה

אזורים פתוחים ואירועים

פעילויות בחוץ ואירועים יכולים לעיתים קרובות להתרחש בחודשי הקיץ, ולגרום אי נוחות ללקוחות. עובדים, אומנים, ואתלטים מקררים ניידים מתאימים ל:

אירועי ספורט

אירועי בידור

קונצרטים

אצטדיונים

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והקירור לחברות מפעלים גני אירועים ועוד...                                                                                                 יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעיסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס                                                                                      טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן.ר מנהל תחום קירור חימום

טלפון 1599-597-779

פקס 1599-597-770

נייד 050-8330888

www.hcsystem.net

yoni_007@zahav.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן.ר

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121106 צפיות
במהלך העונות הקרות יותר, סוגים רבים של מכשירים מחוללי חום הופכים למצרך מבוקש בשוק. תנורים, רדיאטורים ומאווררים הינם מכשירים המהווים נושא שיחה מרכזי, גם בשיחות עסקיות וגם בשיחות פרטיות.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121087 צפיות
מכשירי חימום ניידים העובדים על שמן ובעלי סבכת אוורור נוחה ניתנים לשימוש במגוון רחב של פעילויות ובמספר רב של מקומות, דוגמאות לשימושים יכולים להימצא במגזר החקלאי או בענף הבנייה. כתוצאה מכך, מספר רב של מכשירים מסוג זה מצויים וזמינים בשוק. הבעיות צצות רק כאשר ישנו צורך לבחור מבין מבחר הדגמים הקיים.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121061 צפיות
האם ניתן לקצץ הוצאות הכרוכות בעלויות חימום בצורה משמעותית ובו בזמן לשמר חימום גבוהות? כיצד ניתן לשמור על מתקנים גדולים מחוממים בהוצאה מינימאלית? מדוע כדאי לשים לב לא רק לבחירת סוג המכשיר אלא גם לסוג הדלק הנצרך.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121346 צפיות
במדבריות אריזונה בשנות ה-20', אנשים היו ישנים לעיתים קרובות בחוץ, על גבי מרפסות שינה בעלי מסגרות כילה, במהלך הקיץ. בלילות חמים, סדינים או שמיכות ספוגי מים היו נתלים על גבי מסגרת הכילה. מאווררים חשמליים מסתובבים החדירו את אוויר הלילה מבעד לבד הלח על מנת לצנן את החדר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121289 צפיות
מכשירי חימום אוויר ניידים הינם הדרך הבטוחה לחימום מהיר של חללים וחדרים שונים. כאשר פתרונות חימום אחרים לא עומדים במשימה או כאשר התנאים הנתונים לא מאפשרים את שימושם, מכשירים אלו יבצעו את המשימה. ניתן להשתמש בהם בחללים סגורים ובשטח פתוח.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121007 צפיות
חימום מבנים חיצוניים נתפס בדרך כלל כאתגר. מבנים אלו בדרך כלל גבוהים, מרווחים ובעלי בידוד גרוע. שימוש באמצעי חימום קונבנציונאליים הכוללים דוד חימום ומערכת רדיאטורים מתגלה כפיתרון יקר מאד. בנוסף לכך, עלויות ההפעלה של פיתרון חימום כזה הינם גבוהות ביותר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121083 צפיות
ההפצה של אוויר נקי בסביבתנו הינה בעלת חשיבות עליונה, וחוסר יכולת להשתמש במערכות אוורור יעילות עשוי להוביל לסיכוני בריאות חמורים עבור בני אדם. מערכות אלו אחראיות להחלפת האוויר בחללים סגורים על מנת לחדש את מלאי החמצן וכן בכדי לסלק זיהומי לחות, ריחות, עשן, חום, חיידקים הנישאים באוויר ופחמן דו-חמצני.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231727 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222631 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221811 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221861 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222044 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221912 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221513 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica