חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות-המדריך למארגנת

אחרי הצעת הנישואין ההתרגשות גדולה, טבעת האירוסין על האצבע והחברות מפרגנות בהתרגשות

הגיע הזמן להפקה קצת פחות המונית ויותר אינטימית, מסיבת רווקות של הכלה והחברות הטובות,

הכלות של היום מפנטזות גם על מסיבת רווקות כדרך להתפרקות ויצירת אינטימיות מחודשת עם החברות לפני היום הגדול והמחייב.

מהיכן המנהג של לחגוג את הערב האחרון של מסיבת הרווקות?

מנהג זה הוא עתיק יומין  וידוע בשבטים מאז ומעולם, מאפריקה ודרום אמריקה ועד ארצות הברית ואירופה.

בישראל מסיבת הרווקות קיבלה פאזה קצת אחרת ומיוחדת בזכות בנות ישראל הקצת שונות.

השמיים הם הגבול במסיבות הרווקות היום והתקציב נע בין 1000 שח לאלפי שקלים תלוי בכיס וברצונות.

בדרך כלל החברה הטובה של הכלה מקבלת על עצמה את משימת מסיבת הרווקות.

רשימת המוזמנת כדאי שתעשה בערך חודש לפני המועד הגדול.

כדאי להזמין את החברות הטובות שבאמת מפרגנות וקרובות לכלה ושאיתן היא תרגיש נוח ונעים.

את הערב עליכן לארגן לפי אופיה ורצונה של הכלה,לכלות סקרניות עם נטיה לרוחניות ומיסטיקה כדאי להזמין מיסטיקנית שתעביר ערב רגוע באוירת נרות ושאנטי עם תובנות ומסרים למשתתפות, קוראת בקלפים, אסטרולוגית או נומרולוגית יש מיסטיקניות שמארגנות גם את האווירה כולל כריות ובדים. חשוב לבדוק עם המיסטיקנית באיזו שיטה היא עובדת כדי לא ליפול על מיסטיקנית בסגנון נוסטרדמוס...נבואות זעם וכו...

לכלה יותר משוחררת ואנרגטית יתאים ערב של משחקים וריקודים מדליקים שיציתו את הערב ויגרמו לכולן לצחוק לשחרור ולגיבוש.

לכלות שרוצות לחקור את המיניות שלהן ולקבל טיפים חשובים לירח הדבש רצוי להזמין סקסולוגית שתרחיב את הידע לגבי המיניות ותגלה סודות חדשים לענג ולהתענג, אם אתן גם בעניין של לרכוש אביזרים כדאי להודיע מראש לסקסולוגית.

שפע המפעילות והמארגנות לעיתים מבלבל.כנסי לאתר שלהן חפשי תמונות ומכתבי תודה  והכי חשוב בשיחה עם המפעילה שימי לב לכימיה שלך איתה ותשאלי את השאלות הנכונות.

כמה זמן הערב?

מה הוא כולל בתוכו?

האם יש מתנות לכלה ולבנות?

מה הנסיון שלה בהנחיית מסיבות רווקות?

חשוב שתסמכי על האינטואיציה שלך בשיחה עימה ווודאי שהיא אמנם קשובה לצרכייך ורצונותייך.

אוכל ואלכוהול חובה במסיבת רווקות

במסיבת רווקות האוכל הוא תמיד אוכל של בנות שכולל סלטים מיוחדים, פסטות ופשטידות למינהן,

אפשר להזמין סושי, או פיצה ואל תשכחו את הקינוחים, רצוי משוקולד.

חשוב וכדאי להיות יצירתיות ושכל אחת מהבנות תכין את הדבר שהיא הכי טובה בו

תחלקו את הנטל בינכן ותהיו מסודרות עם רשימה מה כל אחת מביאה.

.

אלכוהול זה אחלה אבל תמיד במידה תעשו טובה דיי עם הוודקה רד בול, נסיון מראה שהוודקה רד בול מעלה לשיאים מהר אך באותה המידה יש ירידת אנרגיה במהירות לאחר מכן,

אנו ממליצות על  משקאות עדינים ונשיים יותר ובסטייל כמו פיג'לינג או שמפניה קסיס או אפילו יגר..

ולמה לא לשלב את כל הדברים גם יחד? חברת סקסמיסטי מסיבת רווקות מציעה לכן את הערב האולטימטיבי למסיבת רווקות, ערב משעשע, מגבש עם ערך מוסף של מיסטיקה ומודעות עם צוות מנחות מדליק, מקצועי ומנוסה שיעשה לכן את המסיבה של החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקסמיסטי מסיבת רווקות-צוות מנחות מקצועיות ומנוסות למסיבות רווקות, ימי הולדת, אירועים פרטיים, ערבי חוויה הרצאות והפעלות לארגונים ולחברות. בתוכנית משחקי חברה מקוריים ומצחיקים הרצאות בנושא סקסולוגיה נומרולוגיה,אסטרולוגיה, קריאה בקלפי מודעות מיוחדים והמון צחוק ושחרור. באתר תוכלו למצוא כתבות מקוריות על זוגיות,אהבה מערכות יחסים, אסטרולוגיה ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סקסמיסטי מסיבת רווקות

סיבת רווקות - מה אנו רוצות ? אנו רוצות ערב מרגש, משחרר, מצחיק, להתנסות בדברים חדשים, להשתעשע, לבלות, ליהנות ולעשות גוד טיים עם חברות. אם בעבר כשאמרו מסיבת רווקות הוזכר החשפן באותה הנשימה, הרי שהיום זה כבר לא לעניין. בדרך כלל הנזק גדול מהתועלת, וכשהראש מתנקה מאדי האלכוהול, במקרים רבים תהיה חרטה על מעשי הלילה הקודם. אחרי הכל אתן לא רוצות לעשות שטויות ערב לפני ליל החתונה המקודש.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211621 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202360 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195939 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191790 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191572 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191690 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181687 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica