חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות – איך לעשות זאת נכון

אם את כאן באתר, ייתכן שמגיע לך מזל טוב או שאת החברה הכי טובה של הכלה לעתיד.

חתונה היא אחד הרגעים המרגשים והמשמעותיים ביותר בחיינו.  הערב הגדול קרב ובא והולך להיות שמח ודי המוני. הרבה דודים, דודות, אחיינים וקרובים של רחוקים ובני דודים ואנשים שאנו לא מכירים, הולכים להדביק לנו נשיקות על הלחי, הולכת להיות חופה, הכוס תשבר, הטבעת תשתלב יפה על האצבע, המצלמות יבזיקו, המוזיקה תנגן.. ואופס, עוד לא הספקתן לומר "מזל טו..." והערב נגמר. התיאור הזה הוא כנראה אחת מהסיבות שבעטיין הומצא התחום של מסיבת רווקים או מסיבת רווקות. אתן פשוט רוצות ערב אינטימי עם החברות הקרובות, אתן רוצות להעביר חוויות מחיי הרווקות להתלוצץ על חיי הנישואין הקרבים ובאים, להפיג את המתח, ולהירגע לפני חיי הנישואין המחייבים שבפתח.

מסיבת רווקות -  מה אנו רוצות ?

אנו רוצות ערב מרגש, משחרר, מצחיק, להתנסות בדברים חדשים, להשתעשע, לבלות, ליהנות ולעשות גוד טיים עם חברות. אם בעבר כשאמרו מסיבת רווקות הוזכר החשפן באותה הנשימה, הרי שהיום זה כבר לא לעניין. בדרך כלל הנזק גדול מהתועלת, וכשהראש מתנקה מאדי האלכוהול, במקרים רבים תהיה חרטה על מעשי הלילה הקודם. אחרי הכל אתן לא רוצות לעשות שטויות ערב לפני ליל החתונה המקודש.

מסיבת רווקות - את מי מזמינים ?

כדאי שהמוזמנות יהיו מחברותייך הטובות איתן תרגישי הכי נוח בעולם. כך תוכלי להתבטא בצורה חופשית להוציא את שעל ליבך לפני החתונה. זהו ערב מושלם לשתף ולפרוק.

מסיבת רווקות - מגוון אפשרויות לערב מושלם

היום יש מגוון עצום של אפשרויות לחגוג מסיבת רווקות. סדנאות ריקודי בטן, סדנת שוקולד, סדנת הומור, וילה למסיבת רווקות, סקסולוגית, רקדנית בטן למסיבת רווקות, ערב שף, משחקים למסיבת רווקות, גרפולוג, אסטרולוג, קריאה בקלפי טארוט, ספא למסיבת רווקות, משחקי מסיבת רווקות ועוד אינספור רעיונות שיקנו לכן ערב בלתי נשכח עם החברות הטובות שלכן. 

מסיבת רווקות - כמה זה עולה ?

כמו בכל אירוע, גם כאן מספר האפשרויות גדול, והוא ייקבע לפי התקציב, והאופי שאת רוצה לשוות לאירוע.

מסיבת רווקות בספא היא חוויה ייחודית שמשלבת פינוק, בריאות והרבה הנאה. מחירי הספא להשכרה לערב משתנים ויכולים לנוע בין 1800 ₪ ל- 3000 ₪. ג'קזי, סאונה, טפולים, עיסויים, ולעיתים גם בריכה יהיו נחלתכם בערב הזה.

מסיבת רווקות בווילה מפוארת, גם היא אפשרות מעניינת וכדאי לעשות זאת אם אתן הרבה בנות ומתוכננות הרבה הפתעות, סדנאות או הרצאות. ניתן לקשט ולעצב את הווילה לפני המסיבה לפי טעמך האישי. וילה למסיבת רווקות יכולה לעלות לך 1000 ש"ח ויותר.

סוויטה למסיבת רווקותהיא עוד אפשרות טובה. מלון חמשה כוכבים גובה בהתאם לרמתו, אבל זה שווה את האירוע.

אם את רוצה לצאת בזול, בית של אחת החברות יכול להיות הפתרון הטוב ביותר בשבילך.

כדי ללכת על בטוח ולא להתאכזב, כדאי לשאול או להתייעץ עם חברות ששכרו ספא למסיבת רווקות או וילה. אפשר להיכנס לפורום למסיבת רווקות ולקבל שם את התשובות.

אנו ממליצים

  • בואו עם מצב רוח טוב. את המתח וההתרגשות השאירו ליום החתונה. השתדלו ליהנות מהרגע, למרות כל העניינים שמסביב. תמיד יהיו סידורים אחרונים ותמיד יש חששות שמא משהו ישתבש, לא יצליח או שהחתונה לא תתנהל כמו שציפיתן. לא נחדש אם נאמר לכן שכל הזוגות חוששים לפני חתונתן. זה טבעי לחלוטין. ברוב המקרים, הכל עובר בשמחה ובששון. לכן, נקו את הראש ותיהנו ממסיבת הרווקות שלכן.
  • אין טעם לדפוק את הראש באלכוהול. אפשר ליהנות ולהשתחרר גם בלי זה. השתכרו במועד הסמוך לחתונה יוציא אתכן מאיזון ואתן לא מעוניינות בכך.
  • לגבי בחירת המקום,כדאי לקבל המלצות מחברות שעשו זאת קודם. ספא למסיבת רווקות, וילה להשכרה, סוויטה למסיבת רווקות, יאכטה למסיבת רווקות, כל אלה יכולים להיות מוצלחים יותר ופחות וזה תלוי המון במשכירים. המלצה מחברה על איכות המקום והאנשים מהם תשכרו אותו, יכולה להיות מועילה מאוד.

לא משנה היכן תעשו זאת, מסיבת רווקות מיוחדת או כל מסיבה או מפגש חברים, הצלחתם תלויה בך ובחברותייך. אם יש כימיה ואהבה ביניכן, תוכלו לעשות זאת גם באוהל בדואי במדבר. וואללה מזיבת רווקות בטבע, זה בעצם גם אחלה רעיון...

אנו מאחלים  לכן הצלחה במסיבה ומזל טוב

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקסמיסטי מסיבת רווקות-צוות מנחות מקצועיות ומנוסות למסיבות רווקות, ימי הולדת, אירועים פרטיים, ערבי חוויה הרצאות והפעלות לארגונים ולחברות. בתוכנית משחקי חברה מקוריים ומצחיקים הרצאות בנושא סקסולוגיה נומרולוגיה,אסטרולוגיה, קריאה בקלפי מודעות מיוחדים והמון צחוק ושחרור. באתר תוכלו למצוא כתבות מקוריות על זוגיות,אהבה מערכות יחסים, אסטרולוגיה ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סקסמיסטי מסיבת רווקות

מאת: סקסמיסטי מסיבת רווקותהפקת אירועים20/06/09990 צפיות
מסיבת רווקות היא טכס מעבר המסמל את הלילה החופשי האחרון של הכלה לעתיד. לרוב הנוכחות במסיבה היא נשית בלבד וכוללת את הנשים הקרובות ביותר לכלה, חברות ובנות משפחה המתאספות וחוגגות איתה את הכניסה לחיים החדשים והמרגשים של הנישואים עם בחיר ליבה ואת הפרידה מחיי הרווקות.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195734 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175456 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica