חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות באינטרנט: חוסך לך כסף ומאמץ

עם עידן האינטרנט, כל צורת החיים שלנו השתנתה. פעם הקניות נעשו בחנויות פיזיות, ולא היתה המחשבה "אולי יש במקום אחר זול יותר?", וגם אם היתה- סקר השוק היה בידיהם של המומחים ושל בעלי המקצוע.

לעומת זאת ,היום, המסחר קיבל צורה חדשה לגמרי.

בכל בית יש מחשב, מה שמאפשר לכולם למכור ולקנות באינטרנט. כל אחד יכול לקנות בחנויות נידחות במדינות רחוקות, מוצרים שלפני עידן האינטרנט- היה נורא קשה להשיג.

היום בקלות ניתן למצוא כל מוצר שאנו חפצים בו, בלחיצת כפתור הוא שלנו, בלי לצאת מהבית.

בימינו, אנשים לא רק משתמשים במידע שאליו הם חשופים באינטרנט, אלא גם מבצעים פעולות רכישה. פעם, החשש מהאינטרנט ומהקניות בו היה גדול, לעומת זאת, היום כמעט כולם קונים דרך האינטרנט. האינטרנט נכנס כל כך חזק לחיינו, שאפילו האנשים הכי old fashion, אלו שלא הסכימו להתקרב למחשב, משתתפים ברשתות חבריות ועורכים קניות ברשת. בשל התחרות הגדולה, המחירים באינטרנט, זולים בהרבה מהחנויות הפיזיות ולגולש יש את היתרון לבחור בין מספר רב של חנויות ומוצרים.

ביחד עם ההבנה שהתחרות בשוק טובה לנו, החיפוש אחר העסקה המשתלמת נעשה בכמה שלבים.

כיום בישראל, קיימים מספר של אתרי השוואת מחירים. הספקים והחנויות לא עובדות עם כולן ולכן תמיד כדאי לבדוק בכמה אתרי השוואת מחירים, לפני שמבצעים את הרכישה. לפעמים ההבדלים יכולים להגיע ל- 30% הבדל במחיר בין חנויות שונות.

מציאת החנות המתאימה, בין עשרות החנויות בהשוואת המחירים, אינה מכשול ועם הכלים הנכונים אי אפשר ליפול בעניין הזה.

בחירת החנות הנכונה מתחלקת ל-4 חלקים: קניה בטוחה, תגובות, אמון הציבור ופרטי התקשרות. קניה בטוחה היא חנות עם אבטחת פרטי כרטיס האשראי, בדרך כלל יש סימון באתר שהוא מאובטח וגם ע"י איזו חברת אבטחה. כמו כן, חיפוש מידע ותגובות על החנות במנועי החיפוש מאפשר רקע כללי על החנות (ותק, תגובות גולשים וכו'). אמון הציבור הינה חברה הפועלת לקידום הגינות בעסקים, חנויות שעובדות עם אמון הציבור מתחייבות להגינות מול הצרכן ובמידה ומתעוררות בעיות- לצרכן יש לאן לפנות. פרטי התקשרות עם החנות הינו פרמטר חשוב, באינטרנט אי אפשר לדעת מי עומד מאחורי המסך ופרטי התקשרות פיזית, כמו טלפון וכתובת, חשובה בכדי לדעת מול מי אתה מבצע את העסקה.

הקניות באינטרנט הם חלק גדול משוק המסחר היום. בשל הביקוש הגדול והצמיחה של הטראנד (קניות ברשת), השוק מתמלא בשירותים חדשניים ואטרקטיביים, חנויות מכל הסוגים ומנועי השוואת מחירים שיספקו לך את כל הנדרש לשם רכישה חכמה. מנועים אלו הפכו פשוטים לשימוש וגם הלקוחות החדשים יכולים בקלות למצוא את מבוקשם.

בין אתרי המסחר הגדולים בארץ:

וואלה שופס

www.wallashops.co.il

24P השוואת מחירים

www.24p.co.il

גט איט

www.getit.co.il

זאפ

www.zap.co.il

קניה טובה

www.ktl.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסחר אלקטרוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מריה ווינשטיין

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195548 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172977 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/173001 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161836 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161725 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152450 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151685 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica