חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון אסטרל מרינה אילת

מאת: עידןבתי מלון08/04/20111449 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילת היא מרכז התיירות הראשי של ישראל, מוקפת נופים עוצרי נשימה של הרים מחד, וים סוף מאידך. בחופה הצפוני של העיר אינספור מלונות, ביניהם אפשר למצוא פנינים של ממש. אחד הפנינים האלו הוא מלון אסטרל מרינה. המלון בנוי מחדרי סוויטות ומתאים לאירוח משפחתי, אך גם כמובן לאירוח זוגי ושל קבוצות קטנות של חברים. במלון תמצאו חדרים מפנקים, שירות יעיל, אדיב ואישי, אווירה מיוחדת, אשר כל אלו יחד יהפכו את החופשה שלכם למיוחדת. כדי להפוך את החופשה שלכם לייחודית באמת, במלון אסטרל מרינה ישנה מרינה פרטית השייכת למלון, ממנה אתם מוזמנים ליהנות במהלך החופשה.

כאמור, במלון מרינה פרטית, היחידה בסוגה ומינה בארץ. אתם כאורחי המלון מוזמנים ללכת לאזור המרינה וליהנות ממגוון רחב של פעילויות המוצעות שם. בין הפעילויות השונות תמצאו צלילה, שיט, סקי מים וגלישת רוח – פעילויות המוצעות בתשלום. ללא תשלום, אתם מוזמנים לשיט בקיאקים. בנוסף, אזור המרינה הוא האזור של המלון בו אתם יכולים גם ליהנות מצליית בשר על האש ופיקניק משפחתי, והוא אף מאובזר במנגלים ושולחנות אוכל בהתאם. שמשיות ומיטות שיזוף פזורות באזור גם הן אם ברצונכם פשוט ליהנות מהנוף, מהאנשים ומהאווירה.

אם ברצונכם בנופש קונבנציונאלי יותר, אתם מוזמנים לבריכה של מלון אסטרל מרינה אילת. את הבריכה תמצאו בחצר הפנימית של המלון, מוקפת עצים שונים אשר תורמים לאווירה מיוחדת וטבעית באזור הבריכה. כמובן שכדי שתוכלו ליהנות באמת, הבריכה גם מוקפת בשמשיות רבות אשר יוצרות צל בשעות היום החמות וכורסאות שיזוף. בנוסף, בר הבריכה מציע לכם מגוון של משקאות וחטיפים איתם תוכלו להתרענן, כמו גם ארוחות צהריים קלות בשעות המתאימות.

את היום אתם תתחילו ותסיימו בחדרי הסוויטות המפנקים שלנו. המלון מציע מספר סוגים של סוויטות, כאשר כולן מאובזרות בכל הנחוץ לחופשה מפנקת ביותר: מטבחון, פינת אוכל, מיני מקרר במטבחון, שתי טלוויזיות LCD מחוברות לכבלים בכל סוויטה, ערכה לתה וקפה, טלפון וכספת. פרט למפרט עשיר זה, סוגי החדרים השונים מבטיחים חוויה שונה במקצת בין חדר לחדר, אך אם זאת, אותו הסטנדרט, כאשר בכל סוויטה חדר שינה וחדר מגורים. אתם מוזמנים לבחור בין סוויטה משפחתית, סוויטה משפחתית בה יש מרפסת אשר פונה לבריכה של המלון, סוויטה בקומת הבריכה עם מרפסת מרוהטת בריהוט גן מפנק וסוויטה משפחתית כפולה, הגדולה מבין כל הסוויטות והמתאימה לאירוח מספר האנשים הגדול ביותר. בסוויטה הכפולה עוד מכשיר טלוויזיה נוסף, והיא מתאימה לארבע לנים בוגרים, או לשני הורים עם עד ארבעה ילדים. שאר הסוויטות מתאימות לאירוח מקסימאלי של הורים עם שני ילדים.

במלון אסטרל מרינה אילת תוכלו ליהנות מארוחות מפנקות, אשר מוגשות בחדר האוכל המודרני של המלון. החוויה הקולינארית המוגשת תהיה מושלמת לתחילה ולסופו של יום באילת. בשעות היום, אתם מוזמנים ליהנות מארוחות הצהריים המפנקות אשר מוגשות בבר הבריכה, או לחלופין ליהנות ממשקאות שונים, ארוחות קלות ומבחר עוגות בבר הלובי. אם נחתה עליכם הרוח להכין ארוחה לבדכם, בכניסה למלון מינימרקט לשירותכם, ובאזור המרינה פינת גריל בה תוכלו לערוך פיקניק משפחתי ולהכין בשרים על האש.

פרט לכל אלו, אתם מוזמנים ליהנות מרשת האינרנט האלחוטית הזמינה בתשלום נוסף ברחבי המלון. עבור האורחים הצעירים, המלון מציע מועדון לילדים עם מגוון פעילויות, חדר משחקים בתשלום עם משחקי מחשב, משחקי שולחן, מכונות משחק ועוד. האורחים המבוגרים יותר יוכלו ליהנות מצוות הבידור של המלון, אשר פעיל בעונות התיירות המרכזיות.

שירות מיוחד ממנו יכולים אורחי מלון אסטרל מרינה אילת ליהנות, זאת האפשרות לבחור את סידור הארוחות לנוחותכם. כלומר, אתם יכולים לבחור בחופשה של חצי פנסיון, חופשה על בסיס ארוחת בוקר בלבד או חופשה ללא ארוחות כלל, ואף חשוב מכך – אתם יכולים לשנות את הבחירה כל יום מחדש, וכך לבנות עבורכם את החופשה המתאימה לכם ביותר. באסטרל מרינה, אנו מתאמצים עבורכם, ויוצרים עבורכם חופשה בלתי נשכחת באילת.

להזמנות חייגו עכשיו למרכז ההזמנות בטלפון  077-5300093

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הוטלס 777 משווק מגוון רחב של מלונות באילת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןבתי מלון03/06/11971 צפיות
מלון אסטרל סיסייד אילת, השוכן לחוף ימה הנפלא שהעיר אילת מציע חופשה חלומית ומפנקת במחיר אטרקטיבי ביותר וברמה הגבווה ביותר בכל חדרי המלון הושקעה מחשבה רבה בעיצוב ונוחיות האורח. המלון מציע מגוון דילים ומבצעים מיוחדים באילת.

מאת: עידןבתי מלון13/04/111456 צפיות
מלון הוליטל לה פלייה עוצב בסגנון אורינטלי והושקע בו הרבה מחשבה בדגש על אווירת חופש וניתוק מוחלט, הכנסו עכשיו והזמינו את חופשתכם הבאה במלון לה פלייה אילת.

מאת: עידןבתי מלון12/04/11995 צפיות
מלון פרימה מיוזיק אילת הבחירה המושלמת לנופש הבא שלכם, המלון מעוצב בסגנון מוזיקלי מיוחד ומתאים לזוגות צעירים ומשפחות צעירות לחווית חופשה אחרת מלון פרימה מיוזיק אילת.

מאת: עידןבתי מלון09/03/111354 צפיות
אילת, המים התכולים השמש הזורחת, הקניונים הטיילת הדולפינים. מלון לב אילת מזמין אותכם לחופשה הבאה שלכם באילת במחיר משתלם במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica