חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון פרימה מיוזיק אילת

מאת: עידןבתי מלון12/04/2011995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלון פרימה מיוזיק אילת מזמין אתכם הנופשים באילת, להצטרף לחוויה הייחודית שניתן ליהנות ממנה רק במלון זה – חוויית נופש מוזיקלית. בואו ליהנות מחופשה באווירה צעירה, דינאמית, מוזיקלית ומודרנית. רק במלון זה בכל קומה במלון תוכלו ליהנות ממוזיקה בסגנונות שונים, כאשר לכל קומה סגנון ייחודי משלה, והאורחים יכולים לבחור באיזו קומה יהיו חדריהם, בהתאם לסגנון המוזיקלי המתאים להם ביותר. כדי להמשיך את החוויה המוזיקאלית המובטחת, אתם מוזמנים ליהנות ממוזיקה לבחירתכם גם בתוך החדר – בזכות מערכת הסטריאו שיש בכל אחד מחדרי המלון – ולנגן ממבחר הדיסקים המוצעים להשאלה (ללא תשלום) בספריית המוזיקה של פרימה מיוזיק אילת, או ממבחר דיסקים אשר הבאתם מביתכם.

בפינת הנוסטלגיה של המלון תמצאו מגוון של תקליטים עם מוזיקה נוסטלגית, אותם תוכלו לנגן במערכת המיוחדת לשם כך, וליהנות מהצלילים הערבים תוך כדי ישיבה באחת מכורסאות הנוח בפינה, אשר גם הן מריהוט נוסטלגי, על מנת לשמר את האווירה.

חדרים במלון פרימה מיוזיק אילת מעוצבים ומאובזרים כך שיהוו חלק בלתי נפרד מחוויית הנופש המוזיקלית שלכם. החדר יקבל את פניכם באווירה צעירה ומודרנית, בצבעים חמים ונעימים, עם נוף לים, ומפרט אשר נועד לאפשר לכם כמה שיותר מוזיקה, הכולל מערכת סטריאו, טלוויזיה בכבלים ורדיו – כל אלו מאפשרים לכם להקשיב לסוגי מוזיקה שונים. בנוסף, בחדרים גם מקרר וחדר אמבטיה צמוד. החדרים של המלון מתאימים ללינה של זוגות, זוגות עם ילדים (שניים לכל היותר) או שלושה מבוגרים.

את ארוחת הבוקר במלון, אתם מוזמנים לאכול עד השעה 12 בצהריים, שכן זה ידוע שכאשר החדרים שלנו כל כך מזמינים ונעימים, לא תרצו לצאת. לכן, על מנת לפנק אתכם עוד יותר, אנו מגישים את ארוחת הבוקר ממש עד הצהריים, כך שאם אתם לא רוצים, אין שום צורך לקום מוקדם כדי להתחיל את היום בארוחת הבוקר המפנקת והעשירה שמוגשת במלון. אם תקף אתכם הרעב או הצמא במהלך היום, אתם מוזמנים ליהנות ממגוון המשקאות והארוחות הקלות אשר מוצעים בבר של מלון פרימה מיוזיק ובלובי המלון.

גם הבריכה של מלון פרימה מיוזיק אילת מעוצבת בהמשך לקו הרענן והמוזיקלי שמאפיין את כל המלון. סביב הבריכה תמצאו מדשאות ירוקות, אותן מעטרות שמשיות, ובהן פזורים כרי ישיבה צבעוניים, אשר יוצרים יחד משחק צבעים מעורר ונעים לעין. הבריכה היא ליבו של המלון, והיא המקום המרכזי להתרועע, לנוח, לשחות, להשתזף ופשוט ליהנות מהיום שלכם בפרימה מיוזיק אילת. בבר הבריכה תוכלו למצוא משקאות להתרענן איתם וארוחות קלות להשביע את תאבונכם.

המלון הינו מלון אשר מתאים לכל המשפחה, ועל כן בעונת התיירות מופעל בו מועדון ילדים בו ילדיכם יוכלו להעביר את הזמן בפעילויות יצירה, הפעלות ועוד. בנוסף, ילדים אשר יזכו בתחרויות שונות אותן מעביר המלון, יזכו להקליט שיר באולפן ההקלטות שנמצא במלון – חוויה בלתי נשכחת ללא ויכוח.

בסביבת המלון תוכלו למצוא את מגוון האטרקציות המרכזיות של אילת – החופים האינסופיים המפורסמים של העיר, ריף הדולפינים, הטיילת המלאה בדוכנים שונים, הקניון, המסעדות ובתי הקפה. ליד המלון ממש ישנו מועדון צלילה, כך שאם זהו תחום המעניין אתכם, אין צורך להרחיק לכת בחיפוש אחר מועדון בו תוכלו לצלול. בנוסף, העיר אילת וסביבתה מציעים מגוון של פעילויות נוספות, הכוללות פעילויות ימיות שונות כמו שיט, ספורט ימי על סוגיו, וטיולים באזור ההרים המקיפים את העיר, אותם ניתן לערוך ברגל או עם כלי רכב.

מלון פרימה מיוזיק אילת מציע עוד מגוון שירותים, הכוללים: שירות הסעות בו תוכלו להיעזר על מנת להגיע למרכז העיר ללא תשלום, בית כנסת, שירות של כביסה ושל ניקוי יבש הנעשה בתשלום נוסף, חניה ללא תשלום, חדר גיהוץ בו תוכלו למצוא מגהץ וקרש גיהוץ, ובאירועים מיוחדים מוצע אירוח VIP אשר מציע לכם שי צנוע בחדר לכבוד חגיגות האירוע.

להזמנות חדרים חייגו עכשיו והזמינו בטלפון: 077-5300093

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הוטלס 777 משווק מגוון רחב של מלונות באילת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןבתי מלון03/06/11971 צפיות
מלון אסטרל סיסייד אילת, השוכן לחוף ימה הנפלא שהעיר אילת מציע חופשה חלומית ומפנקת במחיר אטרקטיבי ביותר וברמה הגבווה ביותר בכל חדרי המלון הושקעה מחשבה רבה בעיצוב ונוחיות האורח. המלון מציע מגוון דילים ומבצעים מיוחדים באילת.

מאת: עידןבתי מלון13/04/111456 צפיות
מלון הוליטל לה פלייה עוצב בסגנון אורינטלי והושקע בו הרבה מחשבה בדגש על אווירת חופש וניתוק מוחלט, הכנסו עכשיו והזמינו את חופשתכם הבאה במלון לה פלייה אילת.

מאת: עידןבתי מלון08/04/111450 צפיות
מלון אסטרל מרינה אילת נמצא בחוף הצפוני באזור המלונות של אילת, למלון אסטרל מרינה ישנה אטרקציה ייחודית המלון מתפאר במרינה היחידה בבעלות מלון בישראל כנסו לאתר ותחסכו זמן וכסף.

מאת: עידןבתי מלון09/03/111354 צפיות
אילת, המים התכולים השמש הזורחת, הקניונים הטיילת הדולפינים. מלון לב אילת מזמין אותכם לחופשה הבאה שלכם באילת במחיר משתלם במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica