חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה - כיצד מבצעים

מאת: יום_חדשהדברה10/04/2011994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו נתקלים מדי פעם במזיקים בבית, חרקים למיניהם, נמלים, תיקנים, ועוד. לכל אחד מאיתנו יש איזה תרסיס בארון המיועד בדיוק למקרים כאלה. מרססים, וזה עובר.

אז זהו, שלא תמיד. לעיתים המפגע בו אנו נתקלים יהיה משמעותי יותר והטיפול בו יהיה מורכב יותר מאשר ריסוס ביתי. במקרים כאלה יש צורך בשרותי הדברה רציניים. מחברות המספקות הדברה עם חומרים מתקדמים ויעילים. מתי נצטרך לפנות למדביר מקצועי לצורך הדברה? הרי לא כל בעיית נמלים תצריך הדברה. נכון, חשוב לשים לב שלא כל מפגע מחייב הזמנת מדביר לצורך הדברה. למשל נמלים שייעלמו לאחר ריסוס ביתי לא מחייבים הזמנת הדברה. אולם מכת נמלים שמגיעה ממוקדים שונים בבית ובסביבתו, ולא נעלמת לאחר הדברה ביתית תחייב הזמנת מדביר כדי למגר את התופעה.גם חשד לטרמיטים או נוכחות טרמיטים בבית וברהיטי העץ תחייב הזמנת מדביר שיבצע הדברה מיוחדת לחיסול מכת הטרמיטים.

במקרה של מכת תיקנים גרמניים או צורך בלכידת חולדות, נחשים ועוד גם כאן נמליץ על הזמנת הדברה.

קיימות בשוק מספר אפשרויות הדברה. הדברה כימית, ע"י חומרים שונים, הדברה ביולוגית או הדברה אקולוגית היכולה לשלב בין הדברה כימית עם חומרים מתקדמים להדברה ביולוגית. בבואכם להזמין הדברה כדאי לוודא שלחברת ההדברה ולמדביר יש רישיון להדביר מזיקים. אם ברצונכם להדביר עכברים חולדות נחשים ועוד, כדאי לוודא שלמדביר יש ניסיון בהדברת חיות אלו.

במידה והחלטתם להזמין הדברה ושירות ריסוס , כדאי שתוודאו האם סוג ההדברה מתאים לכם ולאורך חייכם. אם יש ילדים או חיות בבית כדאי לוודא שסוג ההדברה אינו רעיל, או את משך הזמן שתצטרכו לבלות מחוץ לבית לאחר ההדברה. כדאי לברר איזה סוג הדברה מתאים יותר למפגע הספציפי אותו הנכם רוצים להדביר- הדברה ביולוגית תתאים לצרכים מסוימים בעוד הדברה ירוקה תתאים דווקא לאחרות, כמו נמלים ותיקן גרמני. במקרים אחרים נעדיף להשתמש בהדברה כימית שתיתן את המענה הטוב ביותר.

חשוב לוודא שחברת ההדברה שתגיע אליכם היא חברה אמינה, שיש לה את כל האישורים והמסמכים הדרושים. דרשו לראות אישורים לתקינות חומרי ההדברה בהם הם משתמשים, ואל תהססו לבקש המלצות או לשאול שאלות.

 



תגיות המאמר: הדברה, הדברת מזיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מומלץ: הפסקת עישון

מוגש ע"י ask4web קידום אתרים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יום_חדש

מאת: יום_חדשצדק חברתי10/04/111201 צפיות
שירותי חוקר פרטי או משרד חקירות נדרשים כאשר יש צורך באיסוף מידע ממקורות שונים ורבים או מידע שיש קושי להשיגו עבור האדם הממוצע. עורכי דין, בעלי עסקים וחברות גם הם נעזרים בחוקר פרטי או במשרד חקירות לצורך השגת מידע, מעקב אחרי חשודים או ריגול תעשייתי.

מאת: יום_חדשהדברה10/04/11838 צפיות
מי שמתגורר בבניינים רבי קומות בוודאי נתקל באחד המפגעים המפריעים ביותר שיכולים להיות- היונים. היונים הן ציפורים החיות יחד. הן הומות בקול רם, בכל שעות האור, ולפנות בוקר

מאת: יום_חדשהדברה10/04/11843 צפיות
הדברת מזיקים- היא פעולה המרחיקה ומצמצמת והורגת מזיקים הנמצאים בסביבת האדם או בסביבה חקלאית. רוב המזיקים אותם נרצה להדביר הם חרקים- נמלים, טרמיטים, חשופיות, צרעות, עש ועוד.

מאת: יום_חדשחקירות15/12/101107 צפיות
חוקרים פרטיים צריכים לעבור הכשרה מתאימה ולקבל רישיון מיוחד עבור עיסוק בלתי שגרתי זה של משרד חקירות.

מאת: יום_חדשמחשבים נייחים02/12/101383 צפיות
טונר למדפסת בהבדל מראש דיו למדפסת, משמש במדפסת ליזר. ניתן למנות יתרונותיה של מדפסת זו לעומת מדפסת דיו: מדפסת ליזר מצטיינת בהדפסה מהירה יותר ובמחיר זול יותר של טונר למדפסת מאשר עלות ראש דיו למדפסת. בנוסף ניכרת גם רמה גבוהה יותר באיכות ההדפסה.

מאת: יום_חדשבניין ואחזקה - כללי27/10/101158 צפיות
זה קורה במשפחות הכי טובות: דווקא כשיש ערימות של כביסה לעשות, דווקא כאשר יש אורחים, דווקא באמצע הפעולה – מכונת הכביסה מתקלקת ויש להזמין טכנאי מכונות כביסה. מדוע זה קורה בעצם?

מאת: יום_חדשהפקות אירועים27/10/101138 צפיות
תתפלאו: לא כולם רוצים אירוע של 450 מוזמנים, בופה או הגשה, גן אירועים רחב, זיקוקים באוויר, זמר מפורסם ומזרקה באמצע הרחבה. יש כאלה, אמיצים ובעלי טעם טוב המעדיפים את האירוע שלהם שקט ואינטימי. אולמות לאירועים קטנים מספקים את הצורך הזה ומתאימים את עצמם לרצון הלקוח.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica