חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת ישרוטל הבחירה הנכונה באילת

מאת: אריק נתןבתי מלון12/04/2011922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלונות רשת ישרוטל באילת פרוסים ברחבי אילת ומספקים חווית נופש ייחודית.מלון רויאל גארדן מציע סוויטות מפוארות, בכל סוויטה מרפסת הפונה לים ומעניקה נוף מרהיב, מטבחון מאובזר ביותר הכולל מקרר, כיריים, מדיח כלים, ומיקרוגל, למשפחות מחכות סוויטות משפחתיות הכוללים שני חדרים, חדר הורים וילדים כאשר בכל חדר טלוויזיה. מלון רויאל גארדן מציע פארק מים מופלא: בריכת שחייה עם חוף ים, בריכת גלים אקטיבית, בריכת ילדים, מגלשות מים ומפלים. למי שנמאס להכין ארוחות בסוויטה מחכות במלון רויאל גארדן מסעדות שונות, מסעדת בשר, פסטה, כריכים ועוד. מלון רויאל גארדן יפנק אתכם בספא איכותי: חדרי טיפול, ג'קוזי, סאונות, חדר כושר.

מלון אגמים אילת

מלון אגמים אילת מיועד לחבר'ה שמחפשים את השקט והשלווה. מלון אגמים אילת מעניק לכם את חווית הנופש בחופי סיני ללא חשש ביטחוני ופחד מפיגועים. מלון אגמים ממוקם בחופה הצפוני של אילת במרחק קצר מחוף הים. מלון אגמים הוא מלון אינטימי המתפרס על ארבע קומות בלבד, במלון 288 חדרים כאשר כל החדרים פונים לבריכת השחייה המעוצבת כלגונה עם מפרצונים. מלון אגמים מציע חדרים ייחודים השוכנים בקומת הקרקע- חדרים על המים המקושרים ישירות לבריכת השחייה, יוצאים מהמרפסת ואתם ישר במים. השקט של מלון אגמים מתבטא בכך שאין במלון צוות בידור אלא רק מוסיקת רקע נעימה. לרגיעה נוספת מחכה לאורחי מלון אגמים מתחם ספא המציע טיפולים, סאונה רטובה ויבשה וחדר כושר. בסיס האירוח במלון הינו ארוחת בוקר או חצי פנסיון.

מלון רויאל ביץ'

מלון רויאל ביץ' מלון היוקרה והדגל של רשת ישרוטל.  המלון כולו תוכנן לפרטי פרטים, וכולו יצירת אומנות מרהיבה, התוצאה המתקבלת מספקת לאורחי המלון הנאה מרבית. רויאל ביץ' שוכן במיקום מרכזי בחופה צפוני של אילת. מלון רויאל ביץ' מכיל 363 חדרים וסוויטות עם נוף מרהיב לים סוף. החדרים הסטנדרטיים מרווחים ביותר ומאובזרים בכל העולה בדעתכם, חדר רגיל מותאם לשני מבוגרים, ילד ותינוק. למשפחה מורחבת יותר מומלץ להזמין חדר משפחה המכיל שני חדרי שינה ומותאם לשני מבוגרים, שני ילדים ותינוק.

בנוסף מלון רויאל ביץ' מציע סוויטות פאר וחדרים נשיאותיים: סוויטות רויאל המיועדות לזוג ובהן חדר שינה, שני חדרי אמבטיה, מרפסת שמש ובה ג'קוזי חיצוני. גולת הכותרת במלון רויאל ביץ' שייכת ללא ספק לסוויטה הנשיאותית המכילה שלושה חדרי שינה, מערכת קולנוע ביתית, מרפסת שמש עצומה המכילה פינות ישיבה, מיטות שיזוף וג'קוזי. אורחי הסוויטות זכאים ליהנות משירותי הטרקלין הנשיאותי במהלך היום.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מחוף פרטי העומד לרשותם, בריכות שחייה לפעוטים ובוגרים, וכן מתחם ספא מפנק - מתחם יערות הכרמל, כן לא מדובר בטעות, מלון רויאל ביץ' מעניק לאורחיו מהידע והניסיון של אחוזת יערות הכרמל השייכת אף היא לרשת ישרוטל. בספא מחכים לכם מגוון טיפולים לגוף ולנפש, חמאם, סאונות, ג'קוזי ועוד. בסיס האירוח במלון הינו ארוחת בוקר או חצי פנסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק נתן

מאת: אריק נתןתעופה15/04/112011 צפיות
החופש הולך ומתקרב וכל המשפחה חולמת כבר על החופשה באילת. אך בטרם שמזמינים חופשה צריך להחליט איך מגיעים - רכב, אוטובוס או טיסות לאילת. בהחלטה זו נתחשב בשני קריטריונים מרכזיים מחיר ונוחות. להרחבה קרא את המאמר

מאת: אריק נתןתיירות ונופש - כללי14/04/111287 צפיות
כשאתם חושבים על חופשה בישראל, אילת עיר הנופש הנצחית היא האופציה הראשונה העולה בראשכם. נופש באילת נעשה אהוב לא רק על ישראלים אלא גם על אירופאים שנוטשים את ארצם הקרה ובאים ליהנות מהשמש המפנקת. נופש באילת מתאים לכל אורך השנה ואף בחורף, מזג האוויר החם והשמש המלטפת הפכו את אילת ליעד מבוקש בכל זמן ומועד.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica