חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת טיסות לאילת

מאת: אריק נתןתעופה15/04/20112010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החופש הולך ומתקרב וכל המשפחה חולמת כבר על החופשה באילת. אך בטרם שמזמינים חופשה צריך להחליט איך מגיעים - רכב, אוטובוס או טיסות לאילת. בהחלטה זו נתחשב בשני קריטריונים מרכזיים מחיר ונוחות. בעבר טיסות לאילת נחשבו כיקרות ואנשים רבים העדיפו לנהוג ברכבם עד אילת, אך כיום מסתבר כי טיסות לאילת אינן יקרות וניתן למצוא טיסות לאילת במחירים אטרקטיביים ביותר. כניסתה של חברת אל על לשוק טיסות הפנים בישראל הגדילה את היצע הטיסות לאילת והגבירה את התחרות עם חברות התעופה הישראליות הקיימות בשוק - ארקיע וישראייר. מלחמת המחירים בין חברות התעופה פועלת לטובת הצרכן וניתן כיום להזמין טיסות לאילת במחירים נוחים ביותר. כמו כן אם אינכם נוסעים לאילת ברכב חברה עלות הדלק נופלת עליכם ועם עליית מחירי הדלק לשחקים, אין הבדל משמעותי במחיר בין נסיעה ברכב הלוך חזור לבין טיסות לאילת.

מבחינת נוחות אין ספק כי עדיף לטוס לאילת מאשר לנהוג במכונית. טיסה לאילת משדה התעופה בחיפה אורכת כשעה ו-20 דקות וטיסה לאילת מנתב"ג ושדה דב אורכת כשעה, כאשר נסיעה ברכב ממרכז הארץ אורכת מינימום חמש שעות. בכדי להקדים ולהגיע לאילת בזמן סביר ולא לבזבז את כל היום בנסיעה, רבים יוצאים ברכבם השכם בבוקר, מדובר בנסיעה מעייפת שחושפת את הנהג ונוסעיו לתאונות דרכים בדרך. טיסות לאילת מצריכות מכם רק להגיע לשדה התעופה בנתב"ג או שדה דב כשעה לפני הטיסה, לעלות על המטוס, להתרווח בכסא, שעה עוברת ואתם באילת, כמו כן מלונות רבים באילת מציעים שירות הסעות משדה התעופה באילת ישירות למלון.

שתי חברות התעופה המרכזיות הפועלות לאילת הינן חברת אל על וארקיע, טיסות אל על לאילת ממריאות משדה התעופה בן גוריון מטרמינל 1 בלבד ולא משדות תעופה אחרים בניגוד לטיסות ארקיע לאילת שממריאות ממספר שדות תעופה הפרוסים בארץ, במרכז שדה התעופה שדה דב ושדה התעופה בן גוריון ובצפון שדה התעופה בחיפה. טיסות אל על לאילת ממריאות מדי יום בתדירות של 3 טיסות יומיות מנתב"ג, טיסה אחת ביום שישי ואחת במוצאי שבת. טיסות ארקיע לאילת ממריאות לכל אורך שעות היממה, כך שכל אחד יכול לבחור את השעה הנוחה לו.

טיסות אל על לאילת מתקיימות במטוסי בואינג חדישים 737-700, באותם המטוסים המשמשים לטיסות בינלאומיות המעניקים לנוסעים את אותם התנאים מהם נהנים הטסים לחוץ לארץ. באם רצונכם למצוא טיסות ארקיע לאילת במחיר מוזל רצוי לבדוק את הטיסות המוקדמות ביום או המאוחרות בערב, כמו כן אם אתם ספונטניים ברוחכם אתם יכולים להמתין לדקה ה-90 ולקוות שהמטוסים לא יהיו מלאים וכך להשיג טיסות ארקיע לאילת במחירים מוזלים. כמו כן ניתן לרכוש טיסות זולות של ארקיע לאילת או אל על לאילת במסגרת חבילת נופש הכוללת מלון וטיסה במחיר אחד. טיסות אל על לאילת או ארקיע לאילת מוצעות למכירה במוקדי השירות של החברות, באתרי החברות ואצל סוכני הנסיעות המורשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק נתן

מאת: אריק נתןתיירות ונופש - כללי14/04/111287 צפיות
כשאתם חושבים על חופשה בישראל, אילת עיר הנופש הנצחית היא האופציה הראשונה העולה בראשכם. נופש באילת נעשה אהוב לא רק על ישראלים אלא גם על אירופאים שנוטשים את ארצם הקרה ובאים ליהנות מהשמש המפנקת. נופש באילת מתאים לכל אורך השנה ואף בחורף, מזג האוויר החם והשמש המלטפת הפכו את אילת ליעד מבוקש בכל זמן ומועד.

מאת: אריק נתןבתי מלון12/04/11922 צפיות
מלונות רשת ישרוטל פרוסים ברחבי אילת ומספקים חווית נופש ייחודית. במאמר זה נשווה בין מספר מלונות ברשת, אגמים, רויאל ביץ' ורויאל גארדן. להרחבה קרא את המאמר.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171543 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172210 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161602 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica