חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בפריז, חינם

ביקור בעיר פריז ללא הכנה מוקדמת וללא מידע מוקדם יכול להיות ביקור יקר. מספרם הרב של שלל אטרקציות בפריז יכולות להוציא משפחה קטנה שמטיילת בעיר עם חור גדול בכיס או בעובר ושב. אז זה נכון כי מספר לא מבוטל של אטרקציות בפריז הם בעלות לא קטנה אך יש גם מספר עצום של אטרקציות בפריז שהן בחינם או כמעט חינם.

תיירים ומטיילים אשר מודעים לעלויות הגבוהות שטיול בפריז דורש יודעים כי באמצעות תכנון מוקדם ניתן לחסוך בעיר מאות שקלים ועשרות אירו על שלל אטרקציות בעיר פריז. באמצעות רכישת כרטיסים מראש לאירועים, הופעות ופעילויות ניתן לחסוך. בנוסף באמצעות קניית כרטיסים מרוכזת או באמצעות קניית כרטיסים בהנחות או מבצעים ניתן לחסוך עשרות אירו על כל כרטיס בודד למספר אטרקציות בפריז ובכך להשאיר לכם יותר כסף בכיס.

מאמר "אטרקציות בפריז, חינם" נכתב על מנת לתת קצת מידע ונתונים על שלל האטרקציות בפריז למטיילים, אטרקציות בחינם או כמעט בחינם שייעשו לכם כייף בטיול שלכם בעיר וישאירו לכם כסף לעוד פעילויות בעיר.

קתדראלת נוטר דם – טיפוס רגלי למצפה הקתדראלה הוא בתשלום אך הכניסה לקתדראלה ושיטוט בה הוא בחינם.

נהר הסן – למטיילים המגיעים בעונות האביב והקיץ לעיר פריז תמיד כדאי לבקר ולטייל לאורך גדות נהר הסן וליהנות משלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה בחינם. למחפשי אטרקציות בפריז נהר הסן הוא המקום האידיאלי.

גני ורסאי – חוץ מימי ראשון הכניסה לגני וורסי במהלך רוב השבוע ובמיוחד באמצע השבוע חינם. הכניסה לארמון ולפינות בו תעלה לכם כסף לא רב אך כל טיול בגנים העוטפים את הארמון הוא בחינם.

טיולי Greeters – טיול קצר וקולע המודרך ע"י תושבים מקומיים בהתנדבות. התושבים/מדריכים מראים למטיילים את פינות החמד של העיר בטיולים רגליים קצרים. בנוסף ניתן לקחת טיולים מורכבים וארוכים יותר בתשלום סמלי.

שווקי פריז – אם אתם לא בענייני קניות טיול בשווקים של העיר פריז הן אחת משלל אטרקציות בפריז שאסור לפספס בכל טיול בעיר.

יש עוד עשרות ומאות אטרקציות בפריז שהם בחינם או כמעט בחינם. המלצתנו היא לבדוק ולשוטט באתרי האינטרנט השונים שם יש מידע רב ונתונים על שלל אטרקציות בפריז לכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר דינר, כתיבת תוכן, שיווק באינטרנט ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר דינר

מאת: אמיר דינרבריאות ילדים14/08/121107 צפיות
מיילוד חסר אונים בשעות הראשונות לחייו ועד לפעוט פעיל וערני, התפתחות תינוקות לוקחת רק 12 חודשים קצרים בהם עובר התינוק את השינוי המדהים ביותר שתוכלו לראות. כל חודש מביא איתו שינוי ופיתוחים חדשים אשר לרוב מלהיבים ומשמחים הורים וזוגות. התפתחות תינוקות היא כיום תורה בפני עצמה אשר את עיקר תשומת הלב שמים על השנה הראשונה בחייו של הרך הנולד.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129048 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל30/05/121740 צפיות
האם ידעתם כי ניתן לעשות מסע קניות בניו יורק בלא יותר מ-30$ ביום? כן זה אפשרי הכל זה עניין של תכנון מראש. בימים אלו בהם הכלכלה העולמי מדשדשת אנו מעוניינים לחסוך כמעט על כל דבר ובמיוחד בטיולים שלנו בחו"ל וזאת עקב שערי המטבע. באחד הטיולים האחרונים שלי בעיר ניו יורק

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/02/121512 צפיות
התחזיות לשנת 2012 מצביעות על דפוס של מזג אויר בעולם - חורפי מושלג וקר במיוחד באזור המערב התיכון העליון ועוד באזור האגמים בתחומי ארצות הברית. בערים כמו שיקאגו ומילווקי בארצות הברית התחזית חוזה טמפרטורות קרות בזמנים שונים עם שלג מעל הממוצע העונתי כמו גם בעוד ערים מזג אוויר בעולם בשנת 2012 יהיה לא צפוי

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל22/08/112305 צפיות
פראג היא אחת הערים המקסימות והמומלצות לטיול. תוכלו לבקר בפראג כחלק מטיול מאורגן עם מסלולים שונים ידועים מראש ועם מדריך צמוד אך פראג גם מציעה חוויה ייחודית ומומלצת במיוחד למטיילים עצמאיים. עם מפת פראג ביד תוכלו למצוא את האתרים ופינות החמד בעיר

מאת: אמיר דינראטרקציות11/08/111333 צפיות
יכול להיות שלא תאמינו למשפט הבא אבל ניו יורק היא העיר הירוקה ביותר באמריקה עם יותר מ 25% שטחים פתוחים, פארקים, חופים ועוד העיר ניו יורק לא שוכחת את הטבע בכל בנייה של אזור חדש. אטרקציות בניו יורק יש בשפע כאשר חלק גדול מהם נערכות ומתקיימות בשטחים פתוחים אלו. באמצעות מפת ניו יורק תוכלו למצוא במדויק את השטחים הפתוחים ואת האטרקציות בניו יורק שאתם מחפשים.

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/08/111695 צפיות
אם אתם נוסעים ללונדון, בירת אנגליה, לטיול או ביקור, לתקופה קצרה או ארוכה, ובמיוחד אם אתם נוסעים לעיר לונדון עם הילדים אתם חייבים למצוא קצת כיף, פעילויות ואטרקציות לילדים בכדיי שהם יישארו שמחים ומתעניינים. חופשה בעיר לונדון עם הילדים מציעה מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות והפעלות שישאירו את הילדים שלכם תמיד מתעניינים ועם רצון לעוד.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205124 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205012 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195472 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195671 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196420 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica