חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים קטנים

מאת: שרוןהפקות אירועים20/04/2011827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפקת אירוע היא לא עניין של מה בכך, הפקת אירוע לטובת ארגון, השקת מוצר, בר מצווה, חגיגה משפחתית או חתונה היא הפקה לכל דבר.

כמות האולמות, הגנים, הגלריות והמסעדות, מפיקי האירועים, הקייטרינג ומעצבי האירוע, שלל הספקים הוא עצום וקשה לבחון ולבחור ובכלל להבין מה צריך ומה לא, מה מייקר את האירוע ומה לא.

ולכן החלטנו לכתוב את המאמר הבא על מנת ליצור סדר בלאגן עבור הפקת אירועים קטנים.

אירוע קטן, מבחינתנו הוא אירוע עבור 100-200 משתתפים.
אירוע קטן הוא לא בהכרח אירוע דל אמצעים אלא פשוט אירוע המיועד למס' אנשים מצומצם.

להלן מס' שלבים לטובת הפקת אירוע קטן:

שלב א: הגדרת תקציב
חשוב מאוד לפני הכל לבחון כמה כסף יש לנו, לא רק כמה כסף יש לנו כרגע לטובת הנושא, אלא גם מהי מגבלת התקציב שלנו במידה וכן נחליט לחרוג.

שלב ב': מהי מטרת האירוע
נניח והאירוע מיועד לטובת השקת מוצר, ונרצה שהמשתתפים ייצאו עם משהו שישאיר בידם מידע על מנת שיחזרו לבחון את המוצר, לכן במצב כזה חשוב לייצר give a way מכובד ונוח לנשיאה על מנת שאותם המשתתפים באירוע יוכלו לחזור הביתה או למשרד ולהמשיך לבחון את המוצר, במידה ונרצה שיקנו את המוצר באירוע או מיד אחרי שווה לייצר קופון או שובר הנחה למימוש מיד אחרי האירוע עצמו.

שלב ג': בחירת האנשים שינהלו את האירוע
במידה ומדובר בארגון או חברה רצוי לתת לאדם אחד לנהל את האופרציה הכרוכה שניהול הארגון. אדם אחד שירכז את כל ההתנהלות מול הספקים העבודה מול מפיקי האירוע, חשוב שהתקציב והמטרה יופיע לאורך כל הדרך מול העיניים על לוודא שלא נחרוג מהתקציב.

שלב ד': מציאת ספקים
גם אם יש לנו מציק לאירוע חשוב להיפגש עם כמה, כל פגישה באמצעותה נציג את הרעיון והתקציב עשויה להניב הבנה בתחום ע"י הסברים מצד בעלי המקצוע ורעיונות שעשויים לעלות תוך כדי.
במידה ואדם בתוך החברה מנהל את האינטראקציה עם הספקים הרבים רצוי לייצר טבלאות השוואה ולבחון מה העלויות ומה מקבלים תמורתם, בהחלט ניתן ורצוי להשתמש בהצעת מחיר אחת לטובת הורדת ספק אחר.

שלב ה': טיפים להוזלת האירוע
במידה ואתם מארגנים אירוע עסקי ועובדים דרך מפיק אירועים, רצוי לבחון את המחירים שהוא מציע היות והוא גובה עמלת תיווך. יחד עם זאת, חשוב לציין שהליווי והפיקוח שלו עשויים ליצור אירוע איכותי עם ספקים שאוהבים לעבוד איתו.
ישנם עלויות שהם קבועות שלא ניתן לצמצם אותם כמו: צלם, שמלה, להקה ועוד, אולם מבחינת האוכל מכיוון שמדובר בכמויות קטנות בהחלט ניתן לבחון כיצד ניתן להוזיל את המחיר.

באירועים קטנים חשוב לשים דגש גם על המקום הפיזי ולהימנע מבחינת מקום גדול על מנת שהאירוע לא ייווצר מצב מגוחך בו מנצלים רבע מנפח המקום.

הפקת אירוע קטן זה אתגר, אולם זהו אתגר יצירתי ומהנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון

מאת: שרוןהפקות אירועים20/04/11793 צפיות
כל זוג שמתעתד להתחתן, נתקל בדילמה הניצחת: גן אירועים במרכז או אולם אירועים במרכז. אם גם אתם נתקלתם בשאלה זו וברצונכם לעשות את הבחירה הנכונה, במאמר הבא נספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195944 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193012 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182290 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181484 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181582 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181603 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181725 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica