חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית עסקית – הדרך שלך להצלחה

כיום כמעט כל חברה או ארגון מנהלים קשרים עסקיים עם חברות ועסקים בחו"ל, כאשר דרך התקשורת ביניהם היא כמובן השפה האנגלית. אנגלית היא שפה בינלאומית, שמקשרת בין אנשים ממדינות שונות בכל תחומי החיים. גם אם אתה יודע אנגלית ומסתדר כשאתה נמצא בחו"ל די טוב, על מנת לשווק את עצמך ואת העסק שלך על הצד הטוב ביותר ולמנף את קשריך העסקיים ברחבי העולם, עליך ללמוד אנגלית עסקית. לימוד אנגלית עסקית אינו דומה לקורס אנגלית רגיל. לימוד אנגלית עסקית כולל בתוכו מגוון מונחים ומושגים עסקיים, אשר יאפשרו לך להשתלב בעולם העסקים הבינלאומי ביתר קלות ולהשאיר רושם רציני וחיובי על עמיתך ממדינות אחרות.

לימוד אנגלית עסקית רלוונטי לא רק עבור מנהלי חברות ובכירים, אלא אף עבור כלל עובדי החברה. לא מדובר בקורס לימוד אנגלית רגיל, אלא על קורס ששם דגש על כתיבה עסקית באנגלית, עריכת פרזנטציות עסקיות בשפה האנגלית, כתיבת מסמכים עסקיים בצורה רהוטה, לימוד אנגלית עסקית מדוברת ואף קודים וכללי התנהגות אשר יסייעו להשתלב בעולם העסקים הבינלאומי בצורה הטובה ביותר.

לימוד אנגלית עסקית – מגיעים עד אליך

מנהלים ובעלי עסקים רבים כבר השכילו להבין את חשיבותו של לימוד אנגלית עסקית עבור הארגון שלהם. בדרך כלל מדובר על אנשים עם סדר יום עמוס במיוחד, עד שזה נראה כמעט בלתי אפשרי לפנות זמן על מנת ללכת וללמוד בבית ספר לאנגלית לימוד אנגלית עסקית. כיום, לימוד אנגלית עסקית יכול להיעשות גם בתוך החברה שלך, על ידי מורה פרטי צמוד, אשר יסייע לך להתנהל ביתר קלות בעולם העסקים בכל הקשור לשפה האנגלית. בנוסף, תוכל לקיים סדנאות לימוד אנגלית עסקית עבור עובדי החברה בתוך הארגון עצמו ולהעניק לכלל עובדי החברה שלך יתרון על פני המתחרים בשוק הגלובלי.

לימוד אנגלית עסקית – מה זה כולל?

כאמור, גם אם אתה בקיא בשפה האנגלית, חשוב בתור איש עסקים, המקיים תקשורת מכל סוג (כתובה, טלפונית, פרונטלית) עם עסקים מחו"ל, להיות בקיא באנגלית עסקית. לימוד אנגלית עסקית יספק לך את כל הכלים להם אתה זקוק על מנת לתקשר ברמה הגבוהה ביותר:

  • ניהול משא ומתן באנגלית ברהיטות, תוך התמצאות במונחים עסקיים בינלאומיים.
  • קריאה, הבנה וניסוח מסמכים עסקיים או משפטיים באנגלית ברמה גבוהה. קורס לימוד אנגלית יסייע לך לקרוא במהירות ולהתמצא במסמכים עסקיים ביתר קלות.
  • יכולת התנסחות בעל פה מעולה והגדלת אוצר המילים באנגלית ברמה משמעותית. לימוד אנגלית עסקית יעניק לך את הביטחון לשוחח עם עמיתים מחו"ל בקלות ובצורה רהוטה וברורה.
  • הכרת עולם העסקים הגלובלי ויכולת השתלבות מהירה בו.

לימוד אנגלית עסקית יביא אותך לרמה של מצוינות בעולם העסקים הבינלאומי. בעלי עסקים רבים נתקלים בקשיים בהתנהלות בשפה האנגלית, אם בהבנת ופענוח מסמכים המנוסחים באנגלית עסקית, אם ברמת ההתנסחות שלהם בעל פה, ניהול משא ומתן בביטחון, התנסחות באנגלית עסקית בכתב ועוד. לימוד אנגלית עסקית למעשה מעניק לך יתרון בכל ההתנהלות העסקית שלך, יסייע לך להשאיר רושם חיובי ורציני על עמיתך לעסקים ולהביא את החברה שלך להצלחה בעולם העסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודים, חינוך והשכלה גבוהה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריאל אהרוני

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות21/08/11960 צפיות
למרות לימודי האנגלית בבית הספר היסודי ובתיכון, לא כולם יודעים אנגלית, במיוחד כאשר זה מגיע למיומנויות דיבור או כתיבה. זו הסיבה כי אנשים רבים פונים אל סדנאות אנגלית ומשפרים את מיומנויותיהם בשפה.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות24/07/111609 צפיות
אחת הדרכים לשפר את מיומנות השפה האנגלית, הינה בעזרתו של קורס אנגלית למתקדמים, המיועד לאלה השולטים בשפה, אולם מעוניינים לשפר את רמתם. קורס אנגלית למתקדמים מאפשר לתלמידים המשתתפים בו, ובעזרתן של שיטות לימוד ייחודיות, ליישם את אשר למדו במהלך הקורס במסגרות השונות, בין אם במסגרת העבודה ובין אם תוך כדי ניהול שיחת חולין.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות21/04/111177 צפיות
קורס אנגלית עסקית מיועד לבעלי עסקים אשר מעוניינים ללמוד אנגלית עסקית באופן פרטי או לשפר את האנגלית של עובדיהם. הצלחה של חברה או עסק לא נמדדת רק במספרים. עולם העסקים כולל עשרות מושגים באנגלית עסקית, מסמכים באנגלית עסקית, מצגות עסקיות, שליחת מיילים, תקשורת מילולית, ניהול משא ומתן באנגלית ועוד.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות20/04/111232 צפיות
קורס אנגלית למתחילים יסייע לכם להתנהל טוב יותר על בסיס יומיומי. כמה פעמים ביום אתם שומעים שיר באנגלית? רואים תכנית באנגלית? לא היה הרבה יותר נחמד אם הייתם מבינים על מה מדובר?

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות08/03/112977 צפיות
מילים באנגלית והאופן בו השתרשו במגוון שפות אחרות. התהליך הדדי, מסתבר, גם השפה האנגלית מאמצת לא מעט מילים משפות אחרות

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות28/10/102965 צפיות
קריאה באנגלית יכולה להיות מאוד מספקת, אפילו למתחיל שבמתחילים. אם רק נזכור שקריאה באנגלית במוח רובנו היא נושא מטריח ומעצבן שאנו שוקדים עליו רק על מנת לקבל ציון טוב בבגרות או בפסיכומטרי, ונקבל כי קריאה באנגלית היא בעצם כלי ומפתח לעולם הבידור וההשכלה, אולי נוכל באמת לפתוח את הדלת לשפע התרבותי והאקדמי שהוא השפה האנגלית הכתובה.

מאת: אוריאל אהרונילימודי שפות21/09/10986 צפיות
גם מי שהצטיין בתיכון באנגלית, ובחר בתשובה מס' 1 לכל השאלות, לא בהכרח יכול לשוחח באנגלית על כל נושא ובביטחון. עצוב לחשוב שלאחר כל כך הרבה שעות לימודי אנגלית מכיתה ג' ועד י"ב, ולאחר מבחנים, שינון, תרגול, זיעה...

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181897 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171486 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171951 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica