חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות בדרכים לכלבים

מאת: קליבר 818בעלי חיים - כללי23/04/20111398 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היות ואין סיבה כה נפוצה למותם של כלבים כתאונות דרכים (להוציא הרעלות) רצוי וטוב להקדיש זמן ומחשבה לבעיה זו. ריבוי הקורבנות ומספר הכלבים הפצועים והנכים מזעזע, ומעציב כפליים שאפשר היה למנוע את מרבית התאונות.

ראש וראשון למניעת תאונות הוא כלל בל יעבור:

אסור לשחרר מהרצועה כלב, שלא השלים בהצלחה גמורה אילוף משמעתי, במקום בו יש תנועת כלי רכב, ולו הקלה ביותר !

באילוף משמעתי מושלם אנו מתכוונים לומר שהכלב מציית לפקודות "רגלי" "שב" "ארצה" "הישאר" והעיקר "בוא!" בין אם הכלב קשור ברצועה ובין אם חופשי. את הפקודות צריך ללמד במקום חופשי מתנועת כלי רכב, עד שהכלב מציית להם בלי היסוס.

כאשר הכלב מסיים בהצלחה את האילוף המשמעתי אפשר ללמדו התנהגות בטוחה בדרכים. בשום מקרה אין לסמוך על כלב צעיר משנה, אפילו שהוא מאולף. באנגליה אוסר החוק לשחרר כלב צעיר משנה, ואם כלב כזה נדרס, עלולה המשטרה להאשים את בעליו ברשלנות.

כאשר כלב שהשלים את האילוף המשמעתי מתלווה אל בעליו, הוא הולך "רגלי" לצידו ונעצר יחד איתו, גם כשאינו קשור ברצועה, לכן אין צורך באילוף  מיוחד. אם מרשים לכלב לצאת לרחוב בלי שבעליו ילווה אותו, יש ללמדו לחצות כביש באופן נכון, בעליו יביא אותו למעברי חצייה וייתן לו את הפקודות "לך" ו "חכה" , בהתאם למצב התנועה, עד שהתנהגות הכלב משכנעת את בעליו שהכלב יודע איך לחצות את הכביש.

רק כשבעל הכלב בטוח שכלבו זהיר, ייתן לו לצאת לבד לרחוב, וגם אז תמיד קיים סיכון-מה. יש כלבים זהירים בדרך כלל כמו פקינז בורדר קולי רועה קווקזי ורועה גרמני אשר מתבלבלים למראה חתול או בפוגשם כלבה נחמה או אויב שנוא. זאת הסיבה שהפיתרון הטוב ביותר לבעיית הבטיחות בדרכים היא לקחת את כלבך לטיול, קשור ברצועה או חופשי, כי אז אתה נמצא במקום ושולט במצב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת קליבר 818 בע"מ יבוא סחר והרכבת מנועים לרכב גירים לרכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קליבר 818

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143050 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: קליבר 818רכב03/05/121440 צפיות
לטמפרטורת הפעולה גבוהה מדי של המנוע חסרונות רבים ועלולה לגרום לתקלות. הצתה מוקדמת, בלאי שסתומים ותקלות במצתים אלה רק דוגמות אחדות ממה שעלול לקרות במנוע, אם הטמפרטורות גבוהות מדי

מאת: קליבר 818תחבורה ורכב - כללי22/04/121188 צפיות
הרדיאטור מורכב משני מיכלים ומקרב הנמצא ביניהם. מיכל הכניסה של הנוזל כולל צינור חיצוני, דרכו נכנם הנוזל מהמנוע לרדיאטור. פתח הרדיאטור למילוי הנוזל מחובר, על־פי־רוב, לחלקו העליון של המיכל העילי

מאת: קליבר 818רכב15/02/121119 צפיות
היחס בין כמות האוויר ובין כמות הדלק: להפעלת המנוע יוכל לשמש, לכאורה, כל חומר דלק.

מאת: קליבר 818תחבורה ורכב - כללי08/01/121298 צפיות
הספק מנוע אפשר לקבוע במכשירים שונים, המודדים את הפיתול הנוצר. הואיל וגודל הפיתול משקף את העבודה, כוח כפול דרך

מאת: קליבר 818תחבורה ורכב - כללי15/06/111510 צפיות
כאשר מנוע בשריפה פנימית צורך כמות דלק בפרק זמן מסוים ומספק על ידי כך כמות מסוימת של קלוריות, אפשר לערוך מאזן חום של המנוע

מאת: קליבר 818תחבורה ורכב - כללי06/05/111312 צפיות
שימוש נכון במכונית חשוב לא רק לגבי בטיחות בנסיעה, אלה גם לגבי הארכת משך שימושה של המכונית, תוך מיעוט הוצאות האחזקה ומיעוט תקלות.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195930 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica