חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות ישיבה

מערכות ישיבה בסגנון קלאסי מתאים למי שאינו חושש מספה בעלת עומס יתר, ומתאים בעיקר לחללים גדולים, שכן ספה ברוח זו מציגה נוכחות מאסיבית.ניתן להציב אותה בסביבה נקייה מעומס גוונים וחומרים, למשל על רקע קירות לבנים, ובכך ייווצר ניגוד מסקרן שהולם את תקופתנו המאופיינת בחיבור בין סגנונות. מערכת ישיבה בסגנון קלאסי אם אתם חושקים במנוחה או באירוח בסלון שמנשבת בו רוח קלאסית, הציבו בליבו ספה ברוח הרוקוקו והבארוק, בדים עבים כקטיפות, עור ואפילו פרוות למניהן, אפשרות חליפית היא פרוות סינטטיות, הקיימות היום באיכות משובחת. רגליים ומסעדים בעלי גילופי עץ, הם חלק בילתי נפרד מספה קלאסית, וברבות מהן תוכלו למצוא את העושר הדקורטיבי הזה. מערכת ישיבה בסגנון פרוע המעוניינים לעצב סלון בראש פתוח, יכולים לשבור את החוקים בעזרת רהיט בסיסי כמו ספת יחיד, עם חומרים שונים מהמקובל, כמו פלסטיק שקוף חלקית, כורסה עשויה מתכת, כורסת ראטן קלוע ועוד, כל אלה מהווים אלטרנטיבה לסלון הסטנדרטי והמאוס לפעמים, גם אם הנוחות מעט פחות מפנקת. סגנון זה דוגל בשילוב גוונים בילתי מקובלים כמו סגולים אדומים וצהובים, היוצרים רעש ססגוני מיוחד. אל תחששו מחומרים ועיצובים יוצאי דופן,כמו משענת גב קלועה וגבוהה באופן מוגזם עם מושב מרופד ומודפס. ספה יחידה מעט פרועה היא אפשרות מצוינת לעדכון הסלון שלכם, מבלי להחליף את כל הרהיטים שקיימים בו. מערכת ישיבה בסגנון מודרני ההיפוך המוחלט ממערכת ישיבה הקלאסית העשירה היא מערכת ישיבה המודרניסטית, שנשענת על תפישות אחרות כמו מינימליזם, הייטק והסגנון המתועש.ספה כזו מאופיינת לרוב בקווים ישרים, אך אפשרית גם בליווי צורות גיאומטריות אחרות כמו מעגל ומשולש, המשולבים במשענות הגב או במסעדי הידיים. פלטת הצבעים מצומצמת עד גוון אחד עד שניים,עם העדפה ברורה ללבן, שחור ואפורים למניהם. ספה מתועשת מאופיינת בחוסר קישוטיות מיותרת, לרוב גזרתה דקיקה ובמקרים שבהם היא מעט יותר מנופחת, נשמרים הגוונים האחידים והצורניות הגראפית. לעיתים תיצור ספה זו אווירה מעט קרירה בסלון שלכם, ובמקרה כזה ניתן לחמם את סביבתה בסיוע שטיח ארוג או או נברשת קצת יותר גרנדיוזית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוגו רהיט - פורטל רהיטים,  ועיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוגו רהיט - פורטל רהיטים ועיצוב הבית

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה מעץ מלא מאפיינים בעיקר חדרי שינה בסגנון כפרי, העץ המלא מזכיר את הטבע ואת החזרה לכפר, לכל המראות הריחות והתחושות הנעימות. מיטות מעץ בוק מייפל או אורן יתנו לחדר אווירה חמה בקו פשוט, הן אם בצורתם הטבעית והן אם נצבעו בטכניקות מיוחדות.

אפשר להשתמש בוילון גלילה, מבד אטום או מקש ליצירת אווירה חמימה. מצעים מעוצבים תמיד משלימים את המראה המוקפד, ניתן לבחור מצעים בצבעים עליזים וססגוניים, או דרמטיים וסוערים, מסתוריים וחושניים או רגועים ושקטים, ככל העולה בדעתכם, המגוון רחב וכל סגנון ישנה מעט את פני החדר.

כולם היו רוצים חדר שינה ענק, מיטה ענקית שידת איפור רחבת ידיים, פינת מוסיקה וטלוויזיה שתנעים את זמננו. סגנון נוסף הוא חדר שינה בסגנון עתיק, סגנון זה מתאים כמעט רק לחדרים גדולים, מכיוון שפרטי הריהוט בו גדולים ומאסיביים מאוד.

שיש מורכב ביסודו מאבן גירית לכן הוא קל ונוח לעיבוד, אך לכן גם עמידותו של השיש אינה גבוהה במיוחד. משטח הבוצר בלוק עובר ציפוי של לקה אקרילית במספר שכבות, כדי להבטיח אטימה מוחלטת למים ולרטיבות. שיש למטבחשיש למטבח הוא משטח העבודה הוותיק והידוע, ונחשב לקלאסי שביניהם. ניתן להוסיף למשטחים של אבן הקיסר גימורים של קנטים חרוטים או לשלב בהם פסיפסים המקנים לחומר הסינטטי מראה חם יותר.

שיטת התקנה מתוך המשטח, הקרויה התקנת "פרח". התאמה של וסת המים החמים עד לטמפרטורה מסוימת. ברזים בהם מנגנון זה עשוי מחומרים קראמיים ברמת קשיות גבוהה מבטיחים כי המנגנון לא ישחק. רוב הברזים הנמכרים כיום הם ברזים היצוקים פליז בציפוי כרום ניקל מט או מבריק.

תקנה שטוחה מחייבת מגרעת במשטח העבודה בהתאם לעובי שפת הכיור, בדרך זו מתקבל משטח אחיד בין הכיור ובין השיש מה שמאפשר יעילות וניקיון בסביבת הכיור.

במגירות כבדות במיוחד יש צורך בבולם טריקה שעוצר את המגירה ומונע טריקתה. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204841 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196020 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182642 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181878 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica